Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
władek ma 29Km a nie 25 ile razy mam powtarzć mam specjalną książke od władka ,,Ciągnik T25A. OPIS TECHNICZNY I INSTRUKCJA EKSPLOATACJI" Tam jest wszystko napisane z jakimi maszynami może pracować i co jaki czas wymiana olejów i filtrów. Krok po kroku opisane jak rozbierać i zkładać ciągnik, Co jet powodem niedomagania ciągnika itp.

Widzę, że w końcu ktos sie odważył powiedzieć to głośno. Ja nie zaczynałem tego mówic na forum bo juz widziałem żę niektórzy nastawili sie że władek ma 25KM. Tak samo jak z kimś rozmawiam to nie idzie im wytłumaczyć że ma 29KM tak jak pisze w instrukcji, którą też niedawno jeszcze raz przejżałem właśnie w tym celu aby udowodnic niedowiarkowi.

Opublikowano

panowie wiem ze to nie ten dzial ale jak ktos jakies namiary na sklepy gdzie mona dostac blotniki tylne do ruska bylbym wdzieczny.Badz moze ktos ma uzywane w dobrym stanie to piszcie:)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Moc:

Moc użyteczna trwała KM . . . 29-4=(25)

Podam także siłę uciągu:

Siła uciągu KG

na I przekładni . . . . 774

na II przekładni. . . . 576

na III przekładni. . . . 470

na IV przekładni . . . . 338

na V przekładni . . . . 236

na VI przekładni . . . . 106

na zwolnionej I przekładni . 720 nie więcej

na zwolnionej II przekładni . 720 nie więcej

 

Według:

Ciągnik T25A1 instrukcja obsługi

Wydanie II i uzupełnione

Opublikowano

kazdy ma racje po czesci co do mocy wladka. ale kazdy ma dane z innej normy

wg SAE -31KM tak pisze u mnie na tabliczce na silniku

wg DIN -25KM i to tez jest prawda

w instrukcji sa tez dane ze ma 27 -29KM

wszyscy kloca sie o te 5 KM a szczegolnie ci od 30stek a wladek tnie jak perszing i szczerze mnie to j**** ile ma napisane mocy

Opublikowano

Władek wcale nie jest slabsz od 30

pamietam jak pare lat temu było mkro w polu a wujek ruskiem orał i szedl jak burza a sasiad 30 przyjechal wjechal przejechal pare razy sie zakopal :) i wcale mocy mu nie brakuje

Gość Profil usunięty
Opublikowano

@LukaszZduny u mnie w całej instrukcii jest 25 KM

Opublikowano

Wiadomo że ciapek się szybciej zakopie bo jest nizszy no chyba że ruskiego się obniży to wtedy on szybciej wisi. Jak ma się obciążniki na tylnych kołach w rusku to C-330 wymiękka pod każdym względem. Nie wiem jak bez obciążników bo mój władek jak z Agromy przyjechał to miał już obciązniki i nigdy bez nie jeździłem

EDIT

Zapomniałem dodać ze obciążniki dokupiliśmy bo z tego co napisałem to wynika że za nowego miał obciążniki. Trochę prawdy jest bo w Agromie się zaraz kupiło i założyli. Jakiś czas były zdjęte ale ja wtedy jescze we wózku jeździlem to tata mówil że ciężko było orac jak jescze był podniesiony lewe koło się drapało, to wzioł i poszerzył do no lepiej było ale zwężył go zpowrotem obnizył i z powrotem obciązniki założył i git robota była :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A jakie są obciążniki do Ivana na tył??? Bo ja jeszcze takiego nie praktykowałem, a widziałem tylko u kolegi jak miał od ciapola

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Po co na hamownię, weżmy linkę przypnijmy do ciągników i niech się przyciągają:):

@UrsusCzesio wystają ci obciążniki po za obrys czy nie, bo od C328 nie widziałem obciążników

EDIT

Już wiem

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Albo zapłaćmy i niech oni z hamownią do nas przyjadą, widziałem już takie

Opublikowano

nie chcialo mi sie zakladac kolejnego tematu ;)

chlopaki pomozcie mi bo dzis w swoim wladku wymienilem ten pierwszy walek w skrzyni ktory jest odpowiedzialny za jazde w przód i w tym dodam ze to jest ta wersja z rewersem no wlasnie po zlozeniu wszystkiego wladek do przodu jezdzie oki ale na biegu jalowym i wstecznym straszcie cos puka i stuka jutro mam rozbierac na nowo skrzynie ale moze wy cos doradziecie co to moze byc??????????????? z gory dziekuje z pomoc

 

 

 

pozdr bartuds16:)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Z rewersem tzn, że masz tak jak u mnie 2 w 1 czyli że przełącza na szosowe i rewers jeszcze jest? I masz z 2 dźwigniami czy jedną?

Opublikowano

nie ja juz mam ta nowsza skrzynie na 2 wajchy bo moj wladek jest z 1986 ale dzis doszlismy co bylo przyczyna i to wcale nie walek poprzeczny byl do wymiany tylko na tym ostatnim walku kolo mostu byly tryby do wymiany bo na jednym przylapalo i urwalo 1 zabek ;) ale jset juz oki wszystko powymieniane :)

Opublikowano

ja niekturzy mnie denerwują (a szczegulnie właściciele C-330) władki wychodziły z 2 silnikam pierwsze miały 20,4kw czyli 25.5 km a drugie z silnikiem 23kw czyli ponad 32km a ciapek jak czytałem na stronie ursusa ma 21,5kw czyli ponad 29km

 

i który jest mocniejszy ????

Gość Profil usunięty
Opublikowano
Z kad ja znam to ruska mechanizacja jest dobra bo dość wytrzymała ale najgorzej jak się cos sypnie, wtedy jest rozbierania ;)

Szczególnie jak się zakleszczy, dostępu mało :) Na szczęście ostatnio przerabiałem to 2 lata temu :)

Opublikowano

Mam takie pytanie czy by się dało przerobic silnik z Władka 25 km na 30 km co trzeba było by powymieniac, jak ktoś zna różnice między tymi silnikami to niech napisze. Interesuje mnie to bo kłania się remont mojego silnika. Czy ta przeróbka opłaca się pod względem finansowym, tylko musze poczekac do jesieni z tym remontem. Jak ktoś to przerabiał to niech napisze.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v