Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Takie sprawy u mnie nie mogą czekać i już sprawdziłem. tadzik332 bardzo dziękuję bo wygląda że problem rozwiązałeś. Pod tą trzecią śrubę we wskaźniku podłączyłem masę, podgrzałem czujnik i wskazanie na moje oko prawidłowe. Po odłączeniu masy wskazówka idzie poza 120 stopni a czujnik miał co najwyżej 50-60 stopni.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Otóż wracam do swojego tematu odnośnie kopcenia na niebiesko. Odkręciłem wtryski, zawiozłem do sprawdzenia i wszystko było w normie. Nie lały i były poprawnie ustawione. Więc to nie wina wtryskiwaczy. Wuj mi powiedział że to kąt wtrysku, więc męczyłem się wczoraj cały dzień i nic (ustawiane na rozrządzie przez te 2 śrubki i przez przechylanie pompy wtryskowej) i dalej takie same objawy, czyli lokomotywa. Ja już nie wiem chyba w ostateczności nowe komplety naprawcze (założony nowy tłok + pierścienie na starą, w miarę dobrą tuleje). Lecz chciałbym poznać waszą odpowiedz na ten temat bo ciągnik ma moc i został profesjonalnie polakierowany. A tylko ten objaw błękitnego dymu wciąż mnie irytuje.

Opublikowano

Oleju nie pali, bo co pojadę na budowę (trasa około 4 km w jedną stronę pokonywana praktycznie co sobotę) to jak odczekam 30 minut i sprawdzam na bagnecie to jest między dola a górną i tak samo jest od "remontu". Ciągnik normalnie pracuje, w wakacje sianokosy (przewracanie i grabienie na czas dotarcia), praca z ładowaczem troll, prace porządkowe i w sobotę orka zimowa ( ok. 65 arów ziemia tzw. minutowa) i myślę że po orce powinno wyjść spalanie oleju. A olej ogółem to raz dolewałem po 5mtg od remontu.

Opublikowano

Jak jedziesz to zawsze tobie dymi na niebiesko na małych i dużych obrotach, ,cudów nie ma w tym ciągniku ,oleju nie ubywa jak piszesz nawet jakby brał ten litr czy nawet dwa na 100 mtg to i tak dymienia nie powinno być ,jak pisałem u mnie, dałem amatorowi wtryski aby ustawił wstyd było jechać potem ,cały czas dymienie ,dałem wtryski do innego co pracował w rolniczej spółdzielni na warsztacie ,ustawił je przy mnie i inny ciągnik od razu ,po tym ustawieniu zrobił z 3 tyś mtg

Opublikowano

Z paliwem nie ma takiej możliwości że jest z olejem mieszane. Czyli co znowu wtryski odkręcać i do Elbląga teraz do innego pompiarza?  A propo mojej wczorajszej orki to miał takiego muła że na obroty nie chciał wchodzić (fakt że ziemia ciężka ale chociaż powinien grzebać a iść) dymu jakby mgła była a pług tylko 10 calowe lemiesze (takie jak w podorywkowych). Jeszcze się tak nie spotkałem żeby coś takiego było. Ja to bym z chęcią dał i pompę i wtryski do ustawienia bo z pompą było grzebane i to nie mało.

Opublikowano

Ustaw dobrze kąt wtrysku.Jak jest znak na kole pasowym ma drgnąć paliwo na pełnym gazie jak przejdzie 1 kreska na kole (drgnąć a nie przejść pełna dawka) nawet może być po przejściu kreski  o ile jest oryginał bo na tych podróbach to tylko już nasłuch można  ustawić bo znaki są nabite jak pasuje.

Opublikowano

na kole pasowym mam dwa znaki (T1T2, w książce mam napisane na znak T) więc na który mam ustawić bo obecnie jest na T1. A jak ustawić kąt na pompie? Bo z tym też walczyłem i było bez zmian (chyba od silnika się opóźnia do silnika się przyśpiesza) cały czas na niebiesko 

Opublikowano

Wciskasz w króciec pusty wkład od długopisu od pierwszego gara gaz do oporu obracasz wałem korbowym żeby wkład się napełnił i znów obracasz wałem do momentu aż drgnie delikatnie paliwo i sprawdzasz znak na kole pierwszy czyli T1 czy pokrył się z wziernikiem.Jak jest przed znakiem to pompę się odsuwa górą od silnika jak nie pomoże to przestawiasz na sprzęgle pompy na rozrządzie i znów sprawdzasz.

Opublikowano (edytowane)

Witam po przerwie

Dziś z mnóstwa wolnego czasu zająłem się tym kątem wtrysku. Zrobiłem tak że wtrysk następuje z 2-3 cm przed t1 i chciałem odpalic ciągnik. Oczywiście odpowietrzyłem układ paliwowy. Ciągnik odpalił tylko pracuje na 1 garze ( dokładnie na tym co jest bliżej akumulatorów) po czym za chwile zgasł. przepompowałem go jeszcze raz i zapalił tak samo jak za pierwszym razem (czyli na 1 cyl) i zgasł. Dodam że ten kąt jest ustawiony na pompie a nieruszany na rozrządzie. Cały czas ma objawy zapowietrzenia a w układzie i w sekcji zero powietrza a na oba wtryski pompa daje paliwo. Przewody drożne. Co to może być?

Edytowane przez wladek_t25
Opublikowano

Jak dałeś na 2-3 cento przet T1  to się wcale nie dziwie.Całkiem ustawiłeś za wczesny kąt wtrysku.Przestaw go na T2 czyli sporo opóźnij i sprawdź zawór utrzymujący ciśnienie paliwa w sekcji ten króciec z tyłu co pompy z którego wraca paliwo do pompki zasilającej 

Opublikowano

Przez te całe ustawianie zmarnowałem pół soboty i tyle samo niedzieli dopóki się nie zdenerwowałem i ustawiłem na znak nabity samodzielnie i odpala za każdym razem nawet na słabym akumulatorze. Znak nabity jest trochę przed tymi trzema oznaczeniami na trybie od rorządu ( te litery B H i chyba D) Teraz kopci mocniej na niebiesko a można powiedzieć że mocy ciutkę przybyło

Opublikowano

Poszukuje oryginalnego licznika  motogodzin T25 Używanego ( nie nowego!!!) ma ktoś może w dobrym stanie na sprzedanie? bo już nie mam siły do tych zamienników które wg nie działają albo oszukują

Opublikowano

Nawet jak się da to nie wiem czy warto się męczyć. Jak już przygotujesz silnik do wyjęcia to do rozpołowienia pozostaje wykręcić 6 śrub od ramy. Pozatym wydaje mi się, że nie wyjdzie o zbiornik paliwa a może nawet o samą ramę bo musi sporo przesunąć się do przodu żeby wyszedł wałek sprzęgłowy.

Opublikowano

Ja też i c-330 nie ma startu z t-25, tylko ruszyć to jest trochę zgrzytu przez jednostopniowe sprzęgło blink.gif c-330 brakuje biegów biggrin.gif

Tak to jest wada t25 ze ma jednostopniowe sprzęgło ale idzie się przyzwyczaić i dla tego jest tez tani w zakupie ,ale np porównać c 330 z np wywrotka(przyczepką jednoosiowa)  i T25 to start t25 będzie lepszy bo ma lepszy moment obrotowy szybciej wchodzi na obroty tak ze są wady i zalety jeździłem c 330 i mam osobiście T25  mi było by ciężko zamienić się na c 330 ale o gustach się nie dyskutuje, w sadzie do zbioru jabłek c 330 jest idealna, ale były T30-80 gdzie miały sprzęgło 2 stopniowe(VTZ 2048,Żubron itp) i nowe Vladimirce produkowane do tej pory na Rosji.    

Opublikowano

Witam,jestem nowicjuszem,mam do Was pytanie -na 5,6 biegu nie wysprzęgla do końca(sprzęgło nie odbija do końca),można jechać ale jakby trochę huczało ze skrzyni ale może mi się wydaje.Z góry dziękuję za wszelkie sugestie..

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v