Skocz do zawartości

Polecane posty

BestZetor    20
jonkszi    62

Ciągnik jak ciągnik części do gasienic i w pobliżu będzie chyba bardzo cieżko dostać. Uciąg na pewno będzie miał lepszy od kołowych i zawróci w miejscu dobre przy orce np.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    179

ZTS był fabryką skąd w dzień wagonami wyjeżdżały traktory a w nocy czołgi i oto mamy tutaj co powstawało na przełomie nocy i dnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek73    189

Stoi już chyba z rok a może lepiej w ogłoszeniu. To są  ciągniki do których ciężko z częściami, zwłaszcza skrzynie.A gdzie go gąsienic dostać części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    80

Challenger demoludów kiedyś można było wszystko piękna maszyna prosta i surowa czysta moc. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Deerf
      Wiam.
      mam taki rozdzielacz stałocisnioeniowy ZTS pilmetu.
      Ale lekko się różni, w miejscu gdzie jest dodatkowe mieszdło (oznaczone jako 2), jest zawór od przelewu (oznaczone jako 1). dodatkowego mieszadła nie ma wcale. czyli 1. jest w miescu 2.
       
      mam pytanie odnośnie tego zaworu (1).
      - W jakim położeniu (zamkniety /otwarty) ma być ustawiony w trakcie pryskania ?
      - kiedy zawór ma być ustawiony odwrotnie niż podczas pryskania ?
       
      ja osobiście w trakcie pryskania mam zamkniety, ale nie wiem czy tak ma być. ogólnie otwarcie tego zaworu = spadek ciśnienia, zarówno przy pryskaniu jak i przy rozwadniuczu. czyli gdyby się okazało że musi byc otwarty to wymagało by to zwiekszenia ciśnienia na pokretnle do pożądanego o ile się tak da...
       

    • Przez TheBartek98
      witam potrzebuje opinii na temat zetora 11245  wady i zalety tego ciągnika 
    • Przez rabit500
      Witam potrzebuje pomocy w podłączeniu wskaźnika paliwa w zetorze 16245 zts. Mianowicie posiada on 2 zbiorniki górny i dolny, wskaźnik powinien działać na zasadzie że gdy zaświeci się rezerwa w górnym zbiorniku. W zegarze zaświeca się kontrolka, a przekaźniki przeżucają sygnał z górnego zbiornika na dolny i wskazówka przeskakuje na maksa i pokazuje stan w dolnym zbiorniku. Gdy w dolnym zbiorniku pojawia się rezerwa zaświeca się kontrolka cpn obok kontrolki ciśnienia oleju. niestety w moim egzemplarzu instalacja widziała już kilku speców i żyje własnym życiem. Prosiłbym o rozrysowanie schematu połączeń na załączonym obrazku bo próbowałem już kilku połączeń i albo ne działa wcale albo przekaźniki wariują. Proszę o szybką odpowiedź.
       
      Rysunek schematu znaleziony w czeluściach internetu. ale idea ta sama.

    • Przez dzimi5
      witam wszystkich, mam dylemat co zrobić ze skrzynią przekładniową zetora 8245 ZTS, a mianowicie czy  naprawiać  swoją, czy wymieniać całą skrzynię na używaną, ale orginalną koszty porównywalne przy mojej wyskakuje 2 bieg i przy obciążeniu na ciepłym ojeju jadąc na zającu ma poślizg a wrzucając na żółwia jedzie bez problemu tylko że za wolno, 2 lata temu wymieniany był kamień synchronizatora oraz tarczki co jest przyczyną że 2 wyskakuje i słyszałem że te skrzynie są jednorazowe czyli naprawa nic tu nie da. proszę o podpowiedzi  z góry dzięki.
    • Przez Headbot
      Witam.Jak wyżej kierunkowskazy nie działają,a awaryjne bez problemu. Ciągnik to Zetor ZTS 16245 sprawdzałem bezpieczniki, sam przełącznik tak zwany zespolony to znaczy razem z włącznikiem świateł drogowych, przełącznikiem kierunkowskazów oraz klaksonem działa jak należy.
      Jak ktoś miał podobny problem to proszę o pomoc. Przejrzałem każdy możliwy schemat który znalazłem i dalej nie wiem czego to wina.
×