Skocz do zawartości
TheBartek98

Opinia na temat Zetora 11245

Polecane posty

Fendt308lsa    98

Ponoć pali wiele jak każdy zetor :D mój znajomy ma same zetory i ma też forterre chwali sobie ale wiadomo zetor to zetro ile wlejesz tyle Ci spali i konfort nie będzie ten sam co w DJCZ czy w fendzie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KlaQ24    138

Każdy ciągnik spali tyle ile wlejesz, siłą rzeczy ciężko żeby spalił więcej niż jest w baku... Nie ma nawet co porównywać z fendtem; mniejszy komfort, ale za to części 3 razy tańsze (niestety gorzej wykonane) i jest bardzo prosty konstrukcyjnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Fendt308lsa    98

To prawda części droższe do fendta ale owiele mniej spale i zależy o jakiej serji  fendta mówimy jakoś strasznie skomplikowany fendt mój nie jest :D fakt do zetora nie ma problemów z częśćami bo są tanie ale wszystko wyrównuję się w spalaniu ciągnika +dość tanie części -spanalnie traktora uważaj przy kupnie bo ciągnik nie młody i swoje przepracował :D życzę bez awaryjnośći po kupnie ;p 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Taurus83    160

największą wadą i zaletą jest to że to jest zetor ;)

 

prosty, momentami toporny ciągnik. głośno, gorąco, lub zimno.  ja już ostatnio rok chce nim pracować.  zobaczymy na jesień 2016... a wracając do tematu to części tanie, większość awari sam usuniesz lub przy pomocy pana Henia. części od ręki za małe kwoty. częste wysieki i inne niespodziewane awarie. wszystko zalerzy od egzemplarza który kupisz.  to będzie główny ciągnik? na jakim areale?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Barty912    0

Posiadamy 1 rok ten ciągnik tyle,że 12245.Użytkujemy go na 30 hektarach jako główny.Komfortem nie grzeszy,ale w porównaniu do 360,którą mamy to luksus :)

Powiem tak jak ganiałem z przyczepami w żniwa to co dziennie wlewałem 20L ropy,więc jak dla mnie to trochę za dużo.Odwrotnie jest w pracach polowych.Po całym dniu agregatowania (około 20 ha) zalałem do pełnego baku 30L. Ogólnie ciągnik bardzo prosty w budowie,psują się głównie duperele np u mnie rozleciało się łożysko regulacji cięgna podnośnika,drążek siłownika skrętu,amortyzatory gazowe w kabinie itp.Jak na ten areał na twoim miejscu szukałbym coś zachodniego najlepiej z lat 90

(bez elektroniki).

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Taurus83    160

Posiadamy 1 rok ten ciągnik tyle,że 12245.Użytkujemy go na 30 hektarach jako główny.Komfortem nie grzeszy,ale w porównaniu do 360,którą mamy to luksus :)

Powiem tak jak ganiałem z przyczepami w żniwa to co dziennie wlewałem 20L ropy,więc jak dla mnie to trochę za dużo.Odwrotnie jest w pracach polowych.Po całym dniu agregatowania (około 20 ha) zalałem do pełnego baku 30L. Ogólnie ciągnik bardzo prosty w budowie,psują się głównie duperele np u mnie rozleciało się łożysko regulacji cięgna podnośnika,drążek siłownika skrętu,amortyzatory gazowe w kabinie itp.Jak na ten areał na twoim miejscu szukałbym coś zachodniego najlepiej z lat 90

(bez elektroniki).

Pozdrawiam.

 

 

o kurde 1,5 litra na hektar? czym ty to uprawiasz? grabiami?

 

 jaki masz drugi ciągnik na te 50 hektarów? jak dla mnie to spokojnie tym jednym obrobisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    93

Kup jakikolwiek nowy np 90 koni to zobaczysz ile pali:) 15 na godzinę orał czy bronował jedno i to samo chla jak szalony. W tych starych lokomotywach przynajmniej obciążenie wpływa na spalanie. Modele z turbo bardzo oszczędne jednak i tak nikt w to nie chce wierzyć bo albo wszyscy to negujący jeździli traktorem z rozwaloną pompą albo powielają bzdury jaki to smok z 16stki.

Takie plecenie że ile wlejesz tyle spali to trochę dla dzieci bo świnie tanie, mleko tanie, zboże zaraz będzie tanie a z dziwnego powodu przyzwolenie na spalanie nienormalnych ilości paliwa jest. Z mego punktu jak wleje 100 litrów i zaorze tym 10 ha to nie 7 ha to wielka różnica. Jednak sam na własne życzenie nabyłem nowy traktor i teraz  leję beczkami do zbiornika nie kanistrami. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Taurus83    160

ja jak pryskam to mi więcej pali moja 12045, kiedyś pożyczyłem od kuzyna 16045 to wogóle już była masakra. pompe miał po regeneracji. palił z 30 % więcej niż moja 12045

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendt308lsa    98

Ja na twoim miejscu bym zastanowił się nad inną marką zetor to nie jest zła firma ale ciągniki zbyt wiele moim zdaniem palą to tylko moja opinia :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slonio
      Witam mam problem z zetorem forterrą 130, ciągnik kupiony nowy w maju 2017, od początku wyskakiwał w nim pierwszy bieg, skrzynia 24/18, wada była zgłaszana u dilera A.R Chmielewski, serwis mimo trzykrotnej naprawy nie potrafi usunąć usterki. Nagrałem film jak to wygląda. https://youtu.be/Wb9lxqt0QbM
    • Przez jacek5227
      Mam zetora 7745, który od niedawna pracuje z opryskiwaczem. Zetor aktualnie jest na kołach: tył: 16.9-34/14-34 8PR i przód: 12.4-24 8PR. Chciałbym zmienić (tylko) tylne koła na takie, żeby szerokością odpowiadały przednim i żeby średnica nowych była taka jak tych obecnych albo mieściła się w tolerancji.  Opryskiwacz ma opony 9.5 czyli 230 mm, koła z przodu to 320 mm.  Nie chcę zakładać do ciągnika 9.5 bo pracuje on tez w transporcie i lekkiej uprawie więc szukam opon w miarę uniwersalnych do jego zadań, żeby nie musieć przekładać kół w ciągu sezonu. Z moich obliczeń wynika, że średnica obecnych kół (teoretycznie) to tył - 158 cm i przód - 115 cm. Pytanie jakie koła musiałbym wybrać na tył? 
    • Przez slavo666
      Witam
      Spotkaliście się kiedyś z takimi zegarami? Nie mam do tego żadnej instrukcji, w sumie nie wiem nawet gdzie szukać bo to była raczej rzadkość, a mam z tym mały problem.

    • Przez Grzesiek84
      Witam mam problem z układem paliwowym w zetorze 6211, opisze krótko w czym tkwi problem. Otóż wymieniłem pompkę zasilającą (Bosch) rok temu wówczas ciągnik nie chciał pracować gdy w zbiorniku było ok połowy paliwa, zbiornik 90 litrów więc ma bardzo nisko do ciągnięcia paliwa. Przewody sprawdzone, korek też na próbę jeździłem nawet bez nic nie pomagało, teraz sytuacja się powtarza pytanie co robić ? 
      Mam dwa pomysły: 1 - kupić nową pompkę oraz dodatkowo pompkę jak z linku http://www.sklep.traktor.com.pl/pl/czesci-do-traktorow/3044-pompa-paliwa-niskocisnieniowa-hep-02a.html  i tą drugą podpiąć zaraz przy zbiorniku by pompa od zetora miała lżej tylko czy to na dłuższą metę zda egzamin, co z nadmiarem paliwa i ciśnienia ?
      2 - kupić nową pompkę zasilającą plus zbiornik ok 10l z czujnikiem rezerwy i umieścić go nad silnikiem (powyżej pompy wtryskowej) i pompkę HEP02A i ze zbiornika dolnego pompować do tego 10l a wyłączać ją za pomocą czujnika w zbiorniku 10l?
      Każda pomoc jak rozwiązać i ulepszyć problem mile widziany?
    • Przez Xardas321
      mam dylemat nie wiem co wybrać zetor crystal 150 czy moze new holland t6.145. Byłby to główny ciągnik w moim gospodarstwie na areale 40h
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.