Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dzimi5    0

witam wszystkich, mam dylemat co zrobić ze skrzynią przekładniową zetora 8245 ZTS, a mianowicie czy  naprawiać  swoją, czy wymieniać całą skrzynię na używaną, ale orginalną koszty porównywalne przy mojej wyskakuje 2 bieg i przy obciążeniu na ciepłym ojeju jadąc na zającu ma poślizg a wrzucając na żółwia jedzie bez problemu tylko że za wolno, 2 lata temu wymieniany był kamień synchronizatora oraz tarczki co jest przyczyną że 2 wyskakuje i słyszałem że te skrzynie są jednorazowe czyli naprawa nic tu nie da. proszę o podpowiedzi  z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gosciu506    22

a jaką kupisz uzywana nikt nie wie co w niej jest może za chwilę się rozleci a jak kupisz dobre oryginalne części zaprowadzisz do dobrego mechanika niech ci zrobi to będziesz wiedział co masz porządny remont to pewnie wyjdzie nawet drożej niż uzywka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzimi5    0

a czy jak wrzucę części od  c 385 do zetora 8245 to są jakieś różnice , mój zetor jezdzi ok 30 km/h moja skrzynia ma synchronizatory a c 385 i pochodne nie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez radek5314
      ciezko pali na zimnym silniku zetor 10540 jak sprawdzic czy swiece do wymiany czy co innego moze byc np ten przekaznik sterownik swiec  zarowych?
    • Przez Alicjaszymanska
      Witam, pacjent zetor 12045. Nie odpala.
      Objawy sa takie: dwa tygodnie temu wracal do domu i nagle tracil moc. Zjechano nim na pobocze. I nie dalo sie go odpalic.
      Wyglada to tak:
      Rozrusznik kręci pompa paliwo podaje do wtryskow te klamki na gorze sie poruszaja tak jak powinny. Ale nie ma tego momenty jakby to nazwac odpalenia. Dym leci siwy/czarny.
      Przyprowadzilismy drugi ciagnik zeby go zacholowal do domu. W domu mąż, ktory ten ciagnik zna dosc dobrze zaczal go sprawdzac. 
      Oddal pompe do sprawdzenia-popma dobra. Poznie przedmuchal rurki wymienil filtry. Dalej nic. Zajelismy sie wtryskami. Wymienione tylko koncowki reszta wtrysku dobra. Zamontowalismy-dalej nic. Szlismy dalej-Glowica- oddana do regeneracji. W między czasie maż przejrzal rozrząd, pierscienie-ktore byly wymieniane 3 miesiace temu. Wyglada wszystko ok. Wał też nie nosi oznak zniszczenia. W oleju nie bylo żadnych metalowych opiłkòw.
      Przyszla glowica. Zalozona. Objawy dalej takir same jakbysmy nic z nim nie robili
      Pierwszy raz widze ze moj maz jest bezsilny i nie wie co sie dzieje. 
      Myslalan ze ktos "zyczliwy" nam czegos do paliwa dodal ale po calej diagniozie to odpada.
      Jezeli ktoś z państwa ma jakiej pomysly/spotkał sie z takim problemem bardzi prosze o informację.
      serdecznie pozdrawiam 
    • Przez MarcinKa
      Witam,idzie na sprzedaż nasza zmodyfikowana 60-tka.
      Poprzedniego roku w sumie dobrze ,że jeszcze była bo park maszynowy nie do końca pasował do nowego ciągnika,jeszcze trochę popracowała.Teraz już są maszyny do nowego a pielęgnację zrobi najmniejszy na podwórku.Czas sprzedać.
      Tak więc:
      -silnik zetor 4 cyl 7011,powiedziałbym żyleta,ma moc bardzo dobrze pali ,olej mu nie smakuje  i co najważniejsze ,naprawdę nie wiem dlaczego wszyscy psioczą ,że dużo palą ,ja byłem mile zaskoczony spalaniem a chodził i w obrotowym pługu jak i a aktywnym agregacie.Oliwa 15W40.
      -napęd przedni na oponach 11.5-15.3 Mitas(tak chcieliśmy,przód nie "wyrczy" do góry tylko ładnie opada maska na dół)Opony nie starte nic,oczywiście nie popękane itp.Aha tylne też można powiedzieć nowe.
      Napęd załączany dźwignią z boku.Napędy są zgrane bardzo dobrze,wg wyliczeń przód ok 5% jak dobrze pamiętam szybciej idzie Po pracy w polu z napędem kilka wysprzęgleń bądź przejazd do tyłu i lekko się odłącza.Zero wycieków. Oczywiście wspomaganie jest. Dla wymagających jest orbitrol Danfossa nie turcja czy china.Kupowałem nowy.Siłownik też nowy brałem.
      -biegi są "w podłodze" ja tak wolałem niż wajcha w desce.Sprzęgło zakładane było podczas montażu silnika nowe i jest zetorowskie.
      -mała modyfikacja blokady mostu,już nie trzeba deptać na ten "pedalik" piętą jak głupi aż oczy wyłażą
      -podnośnik jest na "tip-top" maszyna podniesiona nie opada nic,a za sprawą mocniejszej(wydajniejszej) pompy na wolnych obrotach podnosi bardzo szybko,haki cbm są.W skrzyni Hipol 6 tak więc nie ma bidy jak już.
      Elektryka działa,wskaźniki chodzą mtg się nabijają choć już któryś tam zegar jest z kolei....taki urok ich chyba.
      Aha ,jedyne co pasowałoby zrobić to odświeżenie lakieru trochę maska przyblakła a na błotnikach zrobiłem zaprawki bo w paru miejscach lakier odszedł.Ale spokojnie nie ma tragedii ani bąbli rdzy.
      Ciągnik jest u nas dobre kilkanaście lat ,nie jest miną. 
      Ogłoszenie póki co jest tylko tutaj,nie wystawiłem jeszcze na znanych portalach.Zdjęcia wysyłam na mail ale muszę zrobić aktualne.Decyzyjną osobą jest mój ojciec i to do Niego dam tel.
      Mała uwaga,nie jesteśmy serwisem i nie udzielamy informacji 24h jak dobrać przedni napęd żeby było dobrze robić ,więc proszę o telef konkretnie w sprawie a nie infolinia.
      W miarę możliwości i czasu odpowiem na PW jakby ktoś pisał.
      Aha,najważniejsze cena myślę że okolice 25tyś.  Handlarzykom za 1/4 ceny dziękuję.  Nabijaczom postów w temacie również.
      Tel : 601 892 pięć dwa siedem. Smsów ojciec nie odbiera
       
                            
       
       
    • Przez Robercik701
      Witam. Wiem ze temat dotyczacy agregatu uprawowo siewnego do Zetora 7011 sie powtarza ale na dzien dzisiejszy nic niema napisane na ten tema a wszystko zmienia sie jak w kalejdoskopie. Mam na uwadze taki zakup agregat 2.5 m bierny(Janpol lub jaki od rzemieslnika) plus amazone d7 2.5m. Co sadzisie o tym moze ktos ma cos podobnego imi pomoze w wyborze?Czy jest sens na zakup takiego zestawu?
    • Przez Raptus15
      witam mam problem nie mogę dostać grzałki płynu chłodniczego do bloku traktor c-385  z roku 1978 . Grzałke się montuje   w broku nad pompą wtryskową  tylko jest taki problem  ze srednica osadzenia jest 40mm    może ktoś posiada taką grzałke  albo ktoś wie jak  zamontować inaczej ?? wszędzie są montowane na dwie śruby  i osadzenie posiadają 50 mm. Pomocy ! zdj podglądowe  
×