Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na moje oko, to jeśli ktoś chce Ursusa z 4 cyl. Perkinsem, to ma C-380. W nowej C-360 - 60 KM - 3 cylindrowy silnik każdemu wystarczy. A jeśli jakimś cudem nie, to zawsze można założyć obciążniki na przód. Do TUR-a 3 cyl. będzie idealny - lepszy od 4 cyl.

Opublikowano

Dokładnie jeśli w moim przypadku dojdzie do zakupu to zapewne będą to 3 cyl. posiadam małe gospodarstwo (25ha) w którym śmiga już proxima 90 stara poczciwa c-360 i c-355 i spokojnie dają radę a nowa c-360 miałaby zastąpić c-355 w pracach pomocniczych więc myślę że c-360 4x4 w 3 cyl. w zupełności wystarczy. 

Opublikowano

Jestem zwolennikiem kupowania polskich produktów, jeśli faktycznie ursus posiłkuje się wpisami rolników na Agrofoto to chwała im za to ;) mam nadzieje, że i mój wpis przeczytają, Gospodarstwo się rozwija i planuję zakup kolejnego ciągnika ale niestety znowu wybór nie padnie na polskiego Ursusa ;C wielokrotnie chciałem ursusa ale za każdym razem po wizycie na targach mówię sobie nie tym razem, czemu? dla mnie mechanika nie jest aż tak bardzo ważna, poza tym parametry i awaryjność ciągników zachodnich jest na bardzo zbliżonym poziomie. Wiem, że jak za coś się zapłaci to będzie to dobre i psuć się nie będzie tym bardziej wierzę, że polski traktor taki jest :D chodzi o kabinę tym się kierowałem przy wyborze ciągnika :D mam 192cm wzrostu  i w john deere jest ciasno, NH przypadł mi do gustu duża kabina wszystko ładnie spasowane wygodne, jednym słowem bajka, niestety nie mogę tego powiedzieć o Ursusie wszędzie tandetne plastiki, które mnie przerażają. Dźwignie od hydrauliki nie wiem jak je opisać, śmiech mnie ogarną jak je widziałem... nie wiem jak to działa ale czy to ciężko zerżnąć kabinę od zachodnich marek? niech to będzie komfortowa kabina a nie kabina jak z lat 80 tylko wyłożona wszędzie plastikiem. myślę, ba jestem pewien, że wtedy Ursus zyskał by na sprzedaży w dzisiejszych czasach komfort jest ważny i nawet jeśli trzeba było by dołożyć te 10 - 20tyś do obecnej ceny Ursusa to śmiało bym dołożył jak i większość rolników za kabinę która by nie odbiegała jakością od zachodnich ciągników... oczywiście rozwój mechaniczny ursusa jest ważny ale to na co się największą zwraca uwagę to kabina, w końcu kto by chciał siedzieć kilka godzin dziennie zamknięty w plastiku? 

Ludzie z Ursusa przeczytajcie to i zróbcie coś z tym wtedy zyskacie we mnie klienta i myślę że nie tylko we mnie ;) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opublikowano

Masz rację nad komfortem i wykonaniem muszą panowie z Ursusa popracować. Oglądałem model C-380 bardzo ale to bardzo fajny ciągnik. Tylko wykończenie słabe. Was taka firmę stać na zrobienie pożądanej kabiny nawet z metalowymi blotnikami a nie z tworzywa sztucznego. Zanim wprowadzicie kolejne modele do pracujecie je tak aby zadowolily klientów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v