Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam! Założyłem ten temat po to, aby dowiedzieć się jakie są oczekiwania użytkowników forum Agrofoto wobec ciężkiej serii ciągników marki URSUS.

 

(Ciągniki w przedziale mocy 100 – 160 KM)

 

Pytania:

 

1.      Jakiej marki silniki powinny być montowane w tej serii? Czy marka DEUTZ to dobry wybór?

2.      Czy transmisja Vigus Power 160 spełnia wasze oczekiwania?

3.      Jaki udźwig tylnego TUZ powinny mieć ciągniki tej serii?

4.      Co oczekujecie w wyposażeniu standardowym, a co w opcjonalnym?

5.      Jakich modeli oczekujecie?

6.      Wygląd i komfort.

 

Moje odpowiedzi na zadane pytania:

 

1.      Uważam, że marka DEUTZ to dobry wybór.

2.      Moim zdaniem transmisja Vigus bardzo dobrze się zanosi, jest potężnej konstrukcji i ma dużo opcji.

3.      Ciągniki do 140 KM powinny mieć udźwig tylnego podnośnika ok. 7000kg, a powyżej 140 KM ok. 8000kg.

4.      To co jest zapowiedziane mnie zadowala.

5.      Modele czterocylindrowe:

U-4100, U-4110, U-4120, U-4130, U-4140

Modele sześciocylindrowe:

U-6130, U-6140, U-6150, U-6160

6.      Maska taka jak w modelu 18014A z Kielc pasowała by moim zdaniem do tej serii, kabina powinna mieć więcej świateł roboczych na dachu i koniecznie ma być czterosłupkowa.

 

Bardzo proszę o nie usuwanie tego tematu, ponieważ że dzięki niemu będziemy mogli wymieniać swoje spostrzeżenia dotyczące tej serii, jak i również podsunąć kilka pomysłów producentowi z Lublina.

 

Dziękuje i pozdrawiam.

Edytowano przez kris14
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

napewno producent z lublina sie pokieruje naszymi opiniami :D co do silnikow Deutz to napewno dobry wybor... a o co chodzi z ta transmisja?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

akmaly    185

Płacą Ci za te informacje czy masz tak gratis z tymi wymysłami. Przekładnię na targach zobaczyłeś i już wież że dobrze się zapowiada. Silniki Deutza bo Zetor je montuje:) Mnie tam ich zapowiedzi nie ruszają. Wyluzuj trochę - no chyba że ktoś Ci płaci to zmienia postać rzeczy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZKOPSSON    3

Skąd info o takiej bogatej palecie silnikowej ? Na chwilę obecną na stronie Ursusa widnieje tylko jeden model tej serii ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakby mi płacili to byłoby dobrze :D , ale nie dokładnie to robię sam z siebie. Ten temat chodził mi po głowie już od dłuższego czasu więc go założyłem. Chciałem tylko i wyłącznie wiedzieć jak wyobrażacie sobie te ciągniki, co muszą mieć żebyście je kupili itd. 

 

Zresztą może ktoś z URSUSA czyta te tematy od 0:15 - 0:20 s Pan Zarajczyk w tym wywiadzie wspomina, że Agrofoto to ich źródło informacji. Chyba, że to zwykła ściema jak wszystko co mówią.

 

 

 

Mam nadzieję, że elektryczne autobusy od URSUSA będą służyły wiele lat mieszkańcom Lublina :)

http://ursus.com.pl/Aktualnosci/POLSKA-MARKA-ROSNIE-W-SILE

 

Ursus w sumie to ma reklamę swoich produktów np. 

ale co to im da jak ten filmik jest od miesiąca i ma tylko nie całe 800 wyświetleń?

 

Edytowano przez Adrian_URSUS_1999
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5714mf255    31

Kolego nowe ursusy są naprawdę bardzo fajnie zrobione a zmiany to raczej kosmetyczne a dlaczego byś chciał silnik df? Perkins nie pasuje? Skrzynie faktycznie mają produkować swoje w tej chwili już jest testowana. Mojm zdaniem powinni sprubowac testów z naszymi silnikami andoria wtedy byłby to produkt polski ale i tak dobrze ze coś robią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie to obojętne w sumie jakie silniki będą montować w nowej serii U, najlepiej jakby Ursus robił i montował własne jednostki.

 

A co to za silniki andoria?? Pierwszy raz słyszę o takich.

Edytowano przez Adrian_URSUS_1999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

To masz do nadrobienia sporo historii polskiej motoryzacji :D

http://www.andoria-mot.com.pl/

Samochody ciężarowe, kombajny, agregaty ciągniki i wiele innych od lat szczególnie dawniej.

 

Może i by były dobre jednak wszystko z czasem. Ursus dopiero wchodzi na rynek i jak by nie patrzeć, to Perkins czy Deutz jest bardziej znany co dla potencjalnych odbiorców też jest ważne.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    405

Nie wiadomo, czy ursus i andoria byliby w stanie w ogóle stworzyć jednostkę, która by spełniała najnowsze normy emisji spalin  <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5714mf255    31

kolego SISU były - są przeznaczone do modeli 14014, 15014 i 18014 export a do mocy 120km perkins poczotkowo zamiast SISU miał być silnik IVECO ale nie spełnił norm spalin
co do Andori to myślę że dałoby się coś zrobić jak chcą mieć własne skrzynie które zaczynają budować ( jak się nie mylę to przełożenie 36x 24 lub 36x16) to dopracowali by również silniki a silnik andori przynajmniej stare były bardzo odporne i nie wyzylowane nawed podgrzanie nieskutkowalo remontem. Fabryka w lublinie by się bardzo rozwijała i podejrzewam że przekrój 5-10 lat ursus był by liderem ciągników pod względem produkcji, jakości, ceny i rozwiszan technicznych tylko my Polscy rolnicy w tym przeszkadzamy poprzez kupno i zachwalanie maszyn zachodnich a nie swojego produktu, wielu się wypowiada na temat nowego Ursusa a ilu z was go posiada? ja mogę niewiele ale dwa trzy słowa powiedzieć bo mam ursusa na licencij mf toznaczy mf 255 ursusa jeszcze produkowanego w Warszawie 5714 i już tego z produkcji w lublinie 11054 i niemam im nic do zarzycenia oczywiście są kosmetyczne sprawy kture muszą zmienić ale skoro użytkownicy nie powiedzą czego oczekują to fabryka tego mie wprowadzi a poza tym nie wszystko wyjdzoe na testach więc wiele spraw, rozwiązań i dalszą przyszłość Ursusa jest w naszych rękach

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzisz, chciałeś Ursusy zmieniać a o Andorii nie słyszałeś :)

Nie słyszałem to prawda, nie muszę wszystkiego wiedzieć :) 

Mam tutaj jeszcze do was jedno zapytanie. 

 

Nowa seria M7 od japońskiego producenta Kubota jest wyposażona tu cytat "Wszystkie ciągniki serii M7 napędzane są przez 4-cylindrowe turbodoładowane jednostki napędowe Kubota V6108 z intercoolerem o pojemności 6,1 litra." Czy tego typu silniki będą lepsze od jednostek napędowych o pojemności 4,1 - 4,5 litra???

 

Pytam bo nie wiem dlatego :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Graham    8

Dlatego że sypać się będą częściej, będą więcej palić a moc będzie ta sama. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5714mf255    31

koledzy chciałem któryś raz dodać zdjęcia 11054 ale jakoemus dupkowi z AF żal dupe ściska i usowa zdjęcie mogę wysłać na maila wiadomość na priv
kolego Bestzetor andoria zgadza się że znanych to bizon, lublin, honker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez rafal3514
      co sądzicie o VALTRACH. przede wczystkim o serii N.
    • Przez PronarekP5
      Ci którzy mają lub jeżdżą tym URSUSEM jaka wygoda jazdy czy da sie radia słuchać jak idzie w polu itp. itd.
    • Przez HorPol65
      Witam!! Mam takie pytanie jaki tur da rade zalozyc do 60-tki??
    • Przez Jarekborys
      witam wszystkich, mam problem, zależy mi na tym aby ciągnik ursus c 330 współpracował z opryskiwaczem którego belkę polową rozkłada się hydraulicznie. Założyliśmy nową pompę hydrauliczną, nowy rozdzielacz na błotniku na dwa wyjścia ( bo tyle jest potrzebnych do opryskiwacza) no i pojawia się problem, wydatek oleju i jego ciśnienie jest wciąż prawdopodobnie zbyt małe ponieważ kilka razy podniosłem belkę polową, rozłożyłem ją, wykonałem oprysk, ale za którymś razem jak już olej był zbyt ciepły to po prostu nie mogłem już podnieść złożonej belki (bo aby ją rozłożyć najpierw muszę ją unieść kilkanaście centymetrów aby wysunęła się z zabezpieczeń) Stan oleju w skrzyni jest w górnym stanie, filtr jest czyściutki, nie wiem co mam zrobić? Może ktoś ma jakiś pomysł? Jak mogę rozwiązać ten problem? Potrzebuję dwa wyjścia hydrauliczne (wydatek oleju i powrót) Podpowiadano mi już abym założył na wałek pompę od ładowacza czeskiego i wtedy miałbym duży wydatek cieczy ale nie miałbym już możliwości napędzania opryskiwacza od WOM czyli ten pomysł odpada.
    • Przez endriu13
      Witam
       
      Rocznie będę robił 250/300 szt. belotów  z siana słomy i sianokiszonki. Ciągnik jaki posiadam to C-360-3p.Zastanawiam się nad wyborem JD 540, 545 lub 550.Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę przy zakupie kazde uwagi będą dla mnie cenne bo jestem laikiem gdyż zamierzam przesiąść z kostki na zwijkę. Z góry WIELKIE DZIĘKI :mellow:
×