Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam! Założyłem ten temat po to, aby dowiedzieć się jakie są oczekiwania użytkowników forum Agrofoto wobec ciężkiej serii ciągników marki URSUS.

 

(Ciągniki w przedziale mocy 100 – 160 KM)

 

Pytania:

 

1.      Jakiej marki silniki powinny być montowane w tej serii? Czy marka DEUTZ to dobry wybór?

2.      Czy transmisja Vigus Power 160 spełnia wasze oczekiwania?

3.      Jaki udźwig tylnego TUZ powinny mieć ciągniki tej serii?

4.      Co oczekujecie w wyposażeniu standardowym, a co w opcjonalnym?

5.      Jakich modeli oczekujecie?

6.      Wygląd i komfort.

 

Moje odpowiedzi na zadane pytania:

 

1.      Uważam, że marka DEUTZ to dobry wybór.

2.      Moim zdaniem transmisja Vigus bardzo dobrze się zanosi, jest potężnej konstrukcji i ma dużo opcji.

3.      Ciągniki do 140 KM powinny mieć udźwig tylnego podnośnika ok. 7000kg, a powyżej 140 KM ok. 8000kg.

4.      To co jest zapowiedziane mnie zadowala.

5.      Modele czterocylindrowe:

U-4100, U-4110, U-4120, U-4130, U-4140

Modele sześciocylindrowe:

U-6130, U-6140, U-6150, U-6160

6.      Maska taka jak w modelu 18014A z Kielc pasowała by moim zdaniem do tej serii, kabina powinna mieć więcej świateł roboczych na dachu i koniecznie ma być czterosłupkowa.

 

Bardzo proszę o nie usuwanie tego tematu, ponieważ że dzięki niemu będziemy mogli wymieniać swoje spostrzeżenia dotyczące tej serii, jak i również podsunąć kilka pomysłów producentowi z Lublina.

 

Dziękuje i pozdrawiam.

Edytowane przez kris14
  • Like 1
Gość Profil usunięty
Opublikowano

napewno producent z lublina sie pokieruje naszymi opiniami :D co do silnikow Deutz to napewno dobry wybor... a o co chodzi z ta transmisja?

Opublikowano

Płacą Ci za te informacje czy masz tak gratis z tymi wymysłami. Przekładnię na targach zobaczyłeś i już wież że dobrze się zapowiada. Silniki Deutza bo Zetor je montuje:) Mnie tam ich zapowiedzi nie ruszają. Wyluzuj trochę - no chyba że ktoś Ci płaci to zmienia postać rzeczy. 

Opublikowano (edytowane)

Jakby mi płacili to byłoby dobrze :D , ale nie dokładnie to robię sam z siebie. Ten temat chodził mi po głowie już od dłuższego czasu więc go założyłem. Chciałem tylko i wyłącznie wiedzieć jak wyobrażacie sobie te ciągniki, co muszą mieć żebyście je kupili itd. 

 

Zresztą może ktoś z URSUSA czyta te tematy od 0:15 - 0:20 s Pan Zarajczyk w tym wywiadzie wspomina, że Agrofoto to ich źródło informacji. Chyba, że to zwykła ściema jak wszystko co mówią.

 

 

 

Mam nadzieję, że elektryczne autobusy od URSUSA będą służyły wiele lat mieszkańcom Lublina :)

http://ursus.com.pl/Aktualnosci/POLSKA-MARKA-ROSNIE-W-SILE

 

Ursus w sumie to ma reklamę swoich produktów np. 

ale co to im da jak ten filmik jest od miesiąca i ma tylko nie całe 800 wyświetleń?

 

Edytowane przez Adrian_URSUS_1999
  • Like 1
Opublikowano

Kolego nowe ursusy są naprawdę bardzo fajnie zrobione a zmiany to raczej kosmetyczne a dlaczego byś chciał silnik df? Perkins nie pasuje? Skrzynie faktycznie mają produkować swoje w tej chwili już jest testowana. Mojm zdaniem powinni sprubowac testów z naszymi silnikami andoria wtedy byłby to produkt polski ale i tak dobrze ze coś robią

Opublikowano (edytowane)

Mnie to obojętne w sumie jakie silniki będą montować w nowej serii U, najlepiej jakby Ursus robił i montował własne jednostki.

 

A co to za silniki andoria?? Pierwszy raz słyszę o takich.

Edytowane przez Adrian_URSUS_1999
Opublikowano

To masz do nadrobienia sporo historii polskiej motoryzacji :D

http://www.andoria-mot.com.pl/

Samochody ciężarowe, kombajny, agregaty ciągniki i wiele innych od lat szczególnie dawniej.

 

Może i by były dobre jednak wszystko z czasem. Ursus dopiero wchodzi na rynek i jak by nie patrzeć, to Perkins czy Deutz jest bardziej znany co dla potencjalnych odbiorców też jest ważne.

  • Like 1
Opublikowano

kolego SISU były - są przeznaczone do modeli 14014, 15014 i 18014 export a do mocy 120km perkins poczotkowo zamiast SISU miał być silnik IVECO ale nie spełnił norm spalin
co do Andori to myślę że dałoby się coś zrobić jak chcą mieć własne skrzynie które zaczynają budować ( jak się nie mylę to przełożenie 36x 24 lub 36x16) to dopracowali by również silniki a silnik andori przynajmniej stare były bardzo odporne i nie wyzylowane nawed podgrzanie nieskutkowalo remontem. Fabryka w lublinie by się bardzo rozwijała i podejrzewam że przekrój 5-10 lat ursus był by liderem ciągników pod względem produkcji, jakości, ceny i rozwiszan technicznych tylko my Polscy rolnicy w tym przeszkadzamy poprzez kupno i zachwalanie maszyn zachodnich a nie swojego produktu, wielu się wypowiada na temat nowego Ursusa a ilu z was go posiada? ja mogę niewiele ale dwa trzy słowa powiedzieć bo mam ursusa na licencij mf toznaczy mf 255 ursusa jeszcze produkowanego w Warszawie 5714 i już tego z produkcji w lublinie 11054 i niemam im nic do zarzycenia oczywiście są kosmetyczne sprawy kture muszą zmienić ale skoro użytkownicy nie powiedzą czego oczekują to fabryka tego mie wprowadzi a poza tym nie wszystko wyjdzoe na testach więc wiele spraw, rozwiązań i dalszą przyszłość Ursusa jest w naszych rękach

  • Like 1
Opublikowano

Widzisz, chciałeś Ursusy zmieniać a o Andorii nie słyszałeś :)

Nie słyszałem to prawda, nie muszę wszystkiego wiedzieć :) 

Mam tutaj jeszcze do was jedno zapytanie. 

 

Nowa seria M7 od japońskiego producenta Kubota jest wyposażona tu cytat "Wszystkie ciągniki serii M7 napędzane są przez 4-cylindrowe turbodoładowane jednostki napędowe Kubota V6108 z intercoolerem o pojemności 6,1 litra." Czy tego typu silniki będą lepsze od jednostek napędowych o pojemności 4,1 - 4,5 litra???

 

Pytam bo nie wiem dlatego :P

Opublikowano

Adrian silniki Andorii m.in. napędzały i nadal pracują w Bizonach 

Opublikowano

koledzy chciałem któryś raz dodać zdjęcia 11054 ale jakoemus dupkowi z AF żal dupe ściska i usowa zdjęcie mogę wysłać na maila wiadomość na priv
kolego Bestzetor andoria zgadza się że znanych to bizon, lublin, honker

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v