Skocz do zawartości

Polecane posty

rolasek    0

Panowie proszę o pomoc john deere 6400!!!!!!! podczas jazdy ciągnikiem jeżeli ciągnik nie ma obciążenia np z górki i bez obciążenia   wytwarzane są drgania kabiny jest to bardzo nie komfortowe dodam jeszcze że drgania wytwarzane są na niskich obrotach silnika i podczas gaszenia słychać dziwny odgłos.Proszę o pomoc jeżeli ktoś miał taki przypadek...... Wstępnie czytałem coś o wałku łączącym skrzynię PQ z silnikiem sprawdzałem u siebie wałek ma tyci luz czy to może być przyczyną takich drgań??????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zefir    15

To jest napewno od tego luzu ten wałek nie powinien mieć najmniejszego luzu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    626

Ja bym powiedział, że tłumik drgań skrętnych się kończy. Coś ala koło dwumasowe w aucie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rolasek    0

A miał ktoś może taki przypadek w swoim jelonku wymienialiście ten tłumik drgań skrętnych????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6
(edytowany)

dołączę się do tematu w moim jest praktycznie to samo i co to może być jak ewentualnie coś sprawdzić aby to wykluczyć? gdzie się znajduje ten tłumik drgań srebrnych jak go sprawdzić?


Połączone


sprawdzałem co to może być przeglądałem się i może to być wina tłumika drgań,u mnie jest tam luz i luz na krzyzakach (nie wiem jak to się fachowo nazywa) co trzeba rozebrać żeby to wymienić? trzeba wyjmować silnik?

Edytowano przez kris14
Pkt. 1.14 +1p. ostrzeżeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolasek    0

Czytałem troszeczkę o tym i wydaje mi się że wystarczy kabinę na bok przechylić i wszystko jest już na wierzchu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolasek    0

Panowie co jest!!!!!!!! nie wierzę że nikt z was nie miał takiego przypadku w swoim jelonku??? podzielcie się informacją <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    27

Ile mth traktor ma. Najpredzej tłumik drgan? przy gaszeniu slychac metaliczny dzwięk? tak jak by jakas blacha drgała?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolasek    0

Traktor ma niby 7286 mth ile w tym prawdy to nie wiem ale tak jak mówisz przy gaszeniu słychać taki dziwny dzwięk i jeszcze jedno ten łącznik co łączy skrzynię biegów z silnikiem na krzyżakach nie ma luzu luz jest na tym łączniku z frezem co wychodzi ze skrzyni biegów :wacko: Powiedzcie czy on jest jakoś demontowany??????????może to on jest sprawcą tych drgań??? A jeszcze jedno zna ktoś może jakiegoś dobrego mechanika woj zachodniopomorskie okolice koszalina???????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    27

łącznik z frezem przy skrzyni biegów? Moze od przystawki przedniego napedu, bo wałek co łaczy skrzynie i silnik nie ma frezów, tam jedynie mozesz miec luz na flanszy przy skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolasek    0

wiem ale chodziło mi właśnie o tą flanszę ona też ma frez który wchodzi w skrzynię biegów i właśnie tam jest luz. kolego tam też jest frez ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mario81    6

Przeglądałem ten temat i tak z ciekawości sprawdziłem przy swoim 6320SE ten wał łączący silnik ze skrzynią.I okazuje sie że też ma luz na tej flanszy co wchodzi na ten wałek ze skrzyni.Ciągnik ma 2,5tys mtg wiec pytanie czy tam powinno byc sztywno czy ten typ tak ma :D ? sprawdzał to może ktos kiedyś u siebie?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mario81    6

Ten wałek to wychodzi ze skrzyni? czy z flanszy i wchodzi w skrzynie?na krzyżakach jest sztywno.Robił to kiedys ktoś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Może być luz na frezie w elemencie nr 17 lub wałku w skrzyni

PY002639_______UN10OCT06.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mario81    6

dzięki wielkie za schemat :) lepiej żeby to był luz na 17  niż na wałku bo łatwiej wymienic .Ale taki luz po 2.5tys mtg !!!!!!!?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexter00    13

witam. ja w moim 6830 zauważyłem podobny problem. niby ni sie nie dzieje ale jak szukałem filtrów to sprawdzilem ten wał i rusza sie przy skrzyni góra dół. jak to teraz sprawdzić czy to walek czy ta flansza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marek293
      Czesc . mam okazję w dobrej cenie kupic johndeer'a  6400 z uszkodzonym silnikiem , w silniku jest dziura w bloku gdyz po remącie odkręcił się korbowod . Chciał bym was zapytac co o tym sądzicie . Dziura w bloku do zaspawania . prawdopodobnie  blok jest okej . Bardziej ucierpiał wał oraz kobowod .
      Ciagnik pracował w gospodarstwie jezdzil do konca skrzynia sprawna .wszystko działa takie mam zapewnienia . Tylko ten silnik .czy ktos  robił taki lub podobny silnik i moze cos na ten temat powiedziec . jak z częsciami   , z ceną . I ogulnie czy  warto sie w to bawic ? 
    • Przez johniy861
      Witam, od pewnego czasu mam problem z uciekajacym powietrzem z układu hamulcowego. Ogólnie przez większość roku powietrze nie jest potrzebne ale w żniwa z przyczepami juz jak najbardziej a denerwujace jest to ze za każdym razem gdy zgasze ciągnik a za 15 min znowu odpale to trzeba czekać aż nabije powietrza do ukladu ( żeby można było ruszyć przyczepy). Podczas jazdy problemu nie ma bo kompresor bije na bieżąco. Wstępnie zlokalizowalem gdzie ciśnienie ucieka i wydaje mi sie ze z zaworu sterowania hamulcami przyczepy ( al160250). Wiadomo john bierze pneumatyke z wabco tylko pytanie czy jest możliwość naprawy takiego zaworu? sa gdzieś dostępne części do nich? Niby na necie są jakieś zestawy naprawcze ale znów ich cena powala no i jak je dopasować do konkretnego modelu zaworu. Może ktoś rozwiazywal juz ten problem u siebie i pomógł by mi z nim?
    • Przez mariusz4321
      Czy ktoś z Was spotkał się z sytuacją, że po zimie czujnik nie działa- wskazówki nie odchylają się. Wszystki przewody i płytki w puszkach są sprawdzone. W poprzednim sezonie układ działał do samego końca żniw. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez rollo29
      Prośba do szczęśliwych posiadaczy prasy John deere 346 lub podobny model 3...Zerwał mi się główny łańcuch napędowy przy wałku ,i moje pytanie ile on liczy ogniw ,czy konieczne (napewno tak)jest ustawienie" zapłonu".😱😱😱😱😱😰😰
    • Przez rollo29
      Prośba do szczęśliwych posiadaczy prasy John deere 346 lub podobny model 3...Zerwał mi się główny łańcuch napędowy przy wałku ,i moje pytanie ile on liczy ogniw ,czy konieczne (napewno tak)jest ustawienie" zapłonu".😱😱😱😱😱😰😰
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.