Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Seria MF 30xx ogólnie jest bardzo udana. Ja mam MF 3065 i wymieniłem komputer(spawałem przy włączonym akumulatorze) i pompę hydrauliki i narazie po 500 mth nic się nie psuje.... Model 3050 nie różni się niczym oprócz silnika i ma jakieś 75 km. jak mi wiadomo... Nasz ma różnie bo z tabliczki znamionowej wynika że ma 114 km. a inni mówią, że ma 85 km., a turbo jest to daje jeszcze jakieś 10 km. i więc wychodzi jakieś95 km. także my dołożyliśmy około 5000 tysięcy i narazie chodzi bez zarzutu

Opublikowano

3065 niezależnie od roku produkcji ma 85km. i czemu uważasz, że turbina daje jeszcze jakieś 10km? przecież te 85 podawane przez producenta to max moc tego ciagnika, a w tym modelu z tego co mi wiadomo nie ma powerboosta.

Opublikowano
Słabo szukał ;) Znajomy kolegi ma plac z maszynami i serwisem, stoi tam kilka 30xx, tzw. dawców z których złożyłbyś conajmniej jeden sprawny :P Handlują i serwisują głównie MF i jakoś problemu z częściami nie mają. Także nie przesadzajmy, 2 miesiące to nawet z Japonii części nie płyną. Mi paczka z USA przyszła w ciągu tygodnia :)

 

gdzie to jest jeśli można wiedzieć bo potrzebuje pare części.

Opublikowano

chodziło mi o przednie błotniki,a co do migaczy stłuczony był jeden klosz i teraz tak szukam byłem w grene ale tam takich nie mają.

Opublikowano

Nie wiem jakie macie te MF z serii 30xx ale z tego sam widziałem i wiem to holendrzy chwala te ciagniki bardzo........... Pracownicy jezdzili na nich na usługach i kilku kierowców do jednego MF i nie oszczedzali ich wcale, bo to w koncu nie ich ciagniki:) Miały one przejachane po 15000mh!!! bez wiekszych problemów typu wymiana skrzyni biegów czy remont kapitalny silnika elektronika równiesz sie trzymła bez wiekszych problemów jesli ktos sie znał na niej!!! W polsce nie stety sa tylko dobrze znane 330 i 360 troche jeszcze nam brakuje od innych. Nie ma jak to nie zawodna 30 czy 60, polski szajas.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Skąd wiesz ile kosztuje remont? Kolejna kwota usłyszana od kogoś kto znał kogoś kto kiedyś widział Fergusona ;).

Opublikowano

Akurat koszt 10 tys. jest już relany w przeciwieństwie do 40 tys. o których gdzieś na forum czytałem (tyle to cały ciągnik kosztuje), zależy jak bardzo poważna jest awaria. MF ma hamulce w kąpieli olejowej, znam przypadek gdzie w skrzyni zalany był nieodpowiedni olej i starły się tarcze hamulcowe a opiłki z tych tarcz uszkodziły pompe hydrauliczną. Do roboty okazał sie też synchronizator grupy biegów i półbiegi. Łączny koszt 12 tys. zł - o droższych naprawach nie słyszałem. Nie raz już pisałem że nie uniknie sie dokładania do starego używanego ciągnika, czy to MF czy DF czy inny Fendt. Dla kontrastu proponuje porównać ceny kompletów naprawczych silników w poszczególnych ciągnikach - nie ma to jak wydać 10000 zł na remont MWM ;)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

W RPT opisano koszty remontu silnika Deutza 6 cyl, 10 tyś nie wystarczy...Kapitalny remont skrzyni w 914 to koszt kilku tysięcy złotych.

 

Na wydatki związane z naprawą kilkunastoletniego ciągnika trzeba być przygotowanym, wynagrodzi je jednak stosunkowo niska cena zakupu.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Filtr oleju to ok 200zł (oryginał ok 400), a jak jest z tymi skrzyniami to nie wiem, słyszałem za dużo różnych wersji ;) .

Opublikowano
Ile kosztuje filtr paliwa do MF 3060 ??

Paliwowy powinien pasować od 3P, czyli grosze. Olejowy to zależy od marki filtra (od kilkudziesięciu zł w zwyż). Skrzyń były 4 rodzaje, ktoś gdzieś to kiedyś opisywał tylko nie moge tego znaleźć.

Opublikowano

Ja mam MF 3050 i na jednym zakresie biegów stukało

robota mechanika 800 zł

koło zebate 1300 zŁ(z niemiec u korbanków 2000 zł)

niemozna było odpowietrzyc sprzegła serwis korbanki 2000 zł

łacznie ponad 4000zł i remont skrzyni zrobiony

ale jestem zadowolony robote robi

Opublikowano (edytowane)

Witam, takie krótkie pytanko... miałby ktoś może instrukcję, katalog części czy coś takiego do MF 3050??? z góry dzięki

 

i jeszcze jedna sprawa. Ile taki Mf ma właściwie koni??? każdy mówi inaczej a to 70 a to 75, a nawet jeden mówił że 60...

 

nie pisz posta pod postem, używaj opcji "edit"

Edytowane przez mirasek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v