Skocz do zawartości

>>NOWY<< URSUS C-360 z Lublina ;)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Major nie ma EHR. No i równie dobrze można wybrać C-380.

Przydałby się jakiś test tych ciągników, głównie porównanie silników (moc, moment, spalanie, ewentualne ceny części), uciągu, komfortu i widoczności z kabiny.

Opublikowano

Ja rozmawiałem na targach to c 360 ma różnić się tylko cena netto w wysokości 7 tyś, czyli c 360 tylko medialny szum robi a w praktyce ktoś kto go kupi to tylko ze wzgledu nie na moc a ciągnik typowo podwórkowy:) 

Opublikowano

Czyli jak ma być różnica tylko to 7 tysi to zdecydowana większość wybierze albo C-380 albo Majora albo Farmtracka który więcej zrobi....

Opublikowano

Jak będzie kosztowała ponad 100 tys zł brutto to nie opłaci się jej kupować... Jak 90 tysi ale brutto to już ciekawie... Ale za ponad setkę można już coś ciekawego kupić np. C-380 lub Majora czy Farmtracka który zrobi więcej... Ciekawe ile będzie kosztował Major 60?

 

zetor major 60 w wersji standardowej ma kosztować 96 000 netto.

 

http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/maszyny-rolnicze/zetor-major-60-nowy-gracz-na-rynku-ciagnikow-kompaktowych,56507.html

Opublikowano

A mnie wczoraj chcieli sprzedać Deutsch Fahr Agrolux z silnikiem 62 KM za około 95 tys brutto a z silnikiem 72 KM za 100 tys brutto , ciągnik John Deere 5065e wytargowałem za jakieś 112tys brutto a na odchodne diler mruknął że od tej ceny zrobi mi jeszcze ok 10 procent upustu lub sprzeda mi 5075e w tej samej cenie ale z kabiną naglaka a nie fabryczną .Pojechałem na targi specjalnie po to aby się przekonać do nowego c 360 ale się lekko rozczarowałem , myślałem że to będzie mój następny ciągnik ale chyba nie koniecznie . Moim zdaniem porównując jakość wykonania zwłaszcza kabiny wypadałoby go kupić około 10-15 tys taniej od konkurencji .

Opublikowano

prawdę piszesz prezes w programie Tydzień mówił, że c 360 który stoi za nim  to koszt ok 100 000 z ładowaczem ale nie wiem czy brutto czy netto. Cena nie może być za wysoka, bo jest zastój na rynku i ceny wszystkiego w dół . mi za jd e 5055e z oryginalną, kabiną klimą i obciążnikami z przodu powiedzieli 102 000 brutto. 

Opublikowano

Akurat serii E osobiście bym nie wybierał z racji pochodzenia. Wiem, że JD ma jakieś standardy, ale w Chinach jest bardzo ciężko je utrzymać, co wiadomo jak się kończy.

Opublikowano

Kolego nie w chinach tylko w indiach i wcale z jakoscią nie jest tak żle , znajomy ma zrobione 900mtg i nic nie robił poza przeglądami a co do jakości ursusa to też na razie nic nie wiadomo.Moje spostrzeżenia opierają się wyłącznie na obserwacji , popatrz jak wygląda mechanizm podnoszenia maski , klamki w drzwiach , uszczelki , plastiki w kabinie , porównaj jeden do drugiego na spokojnie i sam dojdziesz do pewnych wniosków , c 360 ma w stosunku do konkurencji bardziej elastyczny silnik , największy zbiornik paliwa , rewers co w przypadku DF nie występuje ale jakością wykonania odbiega od reszty i to niestety mnie nie przekonuje , chyba że będzie trochę tańszy.

Jakby  na to nie patrzyć 100tys to niezła walizka pieniędzy zwłaszcza dla małego gospodarstwa dla którego to jest dedykowany , wolałbym zapłacić za coś co jest dopracowane a ledwo domykające się drzwi kabiny jakoś do mnie nie przemawiają .

Popatrzcie sobie na traktory TYM , kilka tyś więcej a kabina super klima w standarcie , obciążniki przednie też ,perkins 4 turbo  , radio cd mp3 gratis i jeszcze jakieś duperele , do kabiny wchodzę o 20 cm niżej , czyli jak się chce to się da .

Opublikowano

porównując zetor major 60 z ursusem c-360 mówiąc w jednym słowie wiele się od siebie nie różnią tylko zetor ma w opcji napęd na 2 koła a na stronie ursusa nie było o tym mowy

Opublikowano

Witam Panowie

Oglądałem na targach w Lublinie wszystkie modele ursusa z serii C ( 360 , 380 , 382 ) powiem że nie byłem zachwycony jakością wykonania kabiny i wnętrza , kwestia tego jak będą sprawowały się w polu - rozmawiałem z ludźmi z ursusa to 4 tyg. temu sprzedali dopiero 2 sztuki C380. Chętnie pojadę i zobaczę jak one sprawują się w polu. Osobiście mam Majora 2 letniego i jestem zadowolony. Prowadząc negocjacje wstępne dotyczące ceny to znegocjowałem c380 poniżej 100 tyś brutto ( pytałem też o nową c360 lecz miała być dostępna od kwietnia 2015 ( cena katalogowa ok 90 tyś netto lecz jak z rozmowy wynikało to spokojnie można go na dobyć w cenie 90 tyś brutto ( oczywiście obie wersje  z klimą i eutohakami )

jestem bardzo zainteresowany zakupem kolejnego ciągnika jako uzupełniającego w gospodarstwie oczywiście w rozsądnej cenie. ( z tego co się wiem to koszt produkcji takiego ciągnika jak nowe c380 zamyka się w granicy 40 - 45 tyś zł netto) możecie sobie Panowie uświadomić jak się na nas zarabia. Pośrednik jeśli nie zarabia ok 20 tyś to nie sprzedaję takiej maszyny. ( sam pracuje jako przedstawiciel handlowy lecz w lekko innej branży ) znam też problemy związane z nowymi ursusami serii H ( kłopoty wieku niemowlęcego - więc pewnie podobnie będzie z serią C )

Opublikowano

A możesz coś powiedzieć o nowych Ursusach C-392 i C-3102. Są to następcy serii H i są oparte na tej samej transmisji Ursus-Hema. Z danych technicznych można wyczytać, że w stosunku do serii H mają zwiększony udźwig podnośnika o 200 kg.

Opublikowano

Oni chyba sami nie wiedzą co tam mają bo na targach w Kielcach pisało ze HEMA w obu. W Lublinie powiedział mi ze w 102 będzie hema a w 92 będzie Carrar o a do gazet podali ze w obu będzie Carraro... ale widząc w środku podnośnik (dzwignie) to o ile ssię nie mylę to wyglądały jak w serii h:-) i ważą tylko 4 tony bez obciążenia ów. Mam nadzieje ze cena ich będzie na poziomie jak kiedyś serii A h a nie jak teraz /

Opublikowano

No za serie H krzyczą sobie dużo i to jest według mnie ich błąd bo gdyby były powiedzmy o 10-15 tyś tańsze sprzedaż bi im wzrosła o kilka sztuk miesięcznie i by na tym lepiej wyszli

Opublikowano

Witam

Mam pytanie szukam jakiegoś traktora w przedziale mocy 90-110 KM. Ciągnik ma służyć głownie do transportu i załadunku bali. Zależy mi głownie aby nie był za drogi, bezawaryjny i możliwie jak najtańszy. Wiem że wszystkiego mieć nie można ale interesuje mnie co polecacie i jaki to bedzie koszt zakupu

Opublikowano

To skoro już jesteś w tym temacie to może Ursus 9014h ? rewers ma, klima też, całkiem zwrotny a cenę zobacz na allegro czy olx i od tej ceny jeszcze urwiesz trochę.

Opublikowano

Skoro już piszesz w temacie o Ursusie, to polecam Ursusy 9014 H (92 KM), 10014 H (102 KM) i 11054 (110 KM). Oczywiście najtańszy będzie 9014 H. Pierwsze 2 mają skrzynie 12/12 a 3. ma 24/24. Każdemu można założyć TUR-a i wszystkie mają okno w dachu. Seria H jest już kilka lat na rynku i nie wyróżnia się nadmierną awaryjnością. 11054 to dosyć nowa konstrukcja, ale na sprawdzonych podzespołach.

Opublikowano

Cena hmm mysle ze jakies max 150 tys netto. A jak awatyjność tych modeli wypada na tle zetora czy new holanda. Który najlepiej wypadnie w porównianiu ceny do jakości

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v