Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

90% procent ludzi którzy źle się wypowiadają o serii 3000 to nawet nie mieli z nią do czynienia... A co do Zetora no to taka 60-tka na wypasie, troszkę lepszej jakości więc nie rozumiem takiego szału na Zetora. Wiadomo, prosty, bez elektroniki. Ale te ceny porażają

Między 60 a Zetorem jest przepaść, Zetorem da się robić cały dzień bez późniejszego bólu w kościach i szumu w uszach, porządna kabina w standardzie, deszcz, wiatr i kurz niestraszne, jest podnośnik niezależny od wom, i ogólnie wom bezsprzęgłowy, do tego hałas 2x mniejszy. Koszty serwisowania i części niemal identyczne a zetorowskie jednak sporo trwalsze.

 

Masz racji baśni, w tej serii podstawa to dbanie o oleje i koniec.Znajomy ma 3080 na 40 ha główny od 8-9 lat ni do skrzyni nie zaglądał a robi nim praktycznie wszystko od koszenia łąk,przewracania przez nawozy i opryski po uprawę(uprawia bezorkowo)

No to może faktycznie warto zainteresować się tą serią

... Chyba że kupisz zaniedbane . B)

I to jest słowo klucz... Kupie sobie i postanowie, że będę dbał o oleje i smary ale co z tego, skoro kupię ciągnik od chłopa uchowanego na superolu i tydzień po zakupie awaria na kilkanaście tysięcy zł :P

Edytowane przez KlimekPL
Opublikowano

I pomyśleć, że taki Zetor 7245 z turem kosztuje tyle samo....

Panie, a te fergaje to sie psujom, skrzynie siadają, ciągnik jechać na polu nie chce, półbiegi nie działają a oleje w silniku i skrzyni to co miesiąc zmieniać to zbankrutować można. A jak jakiś czujnik puerdolnis to nie dsj boże, miesiąc czekania żeby zapłacić co najmniej 3 tysiunce a nawet i 30, a mechanika ro z drugiego kuńva kraju trza wołać :V

O a zetorek od 84 na oryginalnym oleju se pyrpo i aby jak brakuje to dolać i gitara :V Winy spoli? A to nie szkodzi bo na częściach sie zaoszczędzie bo zetory sie nie psujom. A jak już to szwagier za flaszke zrobi i gitara :V

Opublikowano

Ja mojego 7745 turbo nigdy na nic innego nie zamienie. A zwłaszcza na fergaja 3000... Zetor jest zbyt dobry. Sprawuje sie u mnie na medal i po za spalaniem to złego słowa powiedzieć nie moge.
Mam go 11 lat i jeszcze żadnej awarii *odpukać* i mam nadzieje że nikt z forum nie zaczaruje.
Robi jako główny i choć w ciężkiej robocie pali jak smok to w lekkiej jest znośne, może to turbo coś daje na niższych też.
On w anglii od nowości robił tylko na placu jako ładowarka. Pole dopiero u mnie pierwsze na oczy zobaczył. Wszystkie części oryginalne, pokrywa skrzyni i plecak były ściągane i daty wybite na 84/85, pokrywa bo dźwignia 540/1000 sie zablokowała, a plecak żeby uszczelić tłok i ramiona. Przy silniku też oryginalne, pompa jeszcze nie wyciągana (ale silnik był w anglii przekładany).
Jedyne inwestycje w niego to:
-widłak przystawki przedniego napędu (w celu uszczelnienia)
-uszczelki do podnośnika
-orbitrol w zeszłym roku (kolumna siadła od tura)
-kompletna tylna szyba ze wszytkim z przed miesiąca (amortyzatory, gumy, otwieranie, belka wzdłużna itp.) 300 coś złotych.
-komplet opon i płyny eksploatacyjne.
Wady to spalanie, drążek między nogami (wolałbym jak w c360) i zwrotność
Zalety to przestronna komfortowa kabina, trwałość, tanie części (choć z tego udogodnienia i tak sie nie korzysta :V)
wygodna i prosta obsługs, brak hałasu, i mój dobrze pali zimą co ciekawe.

Opublikowano

Zawsze mnie zastanawiało czy nie da się coś zakombinować żeby biegi w w serii 52, 62, 72 były jak np. w 7341. Tam też jest skrzynia 10+2, więc może jest podobna w budowie i może pokrywa z lewarkiem pasuje?

Opublikowano (edytowane)

Ta seria jest bardzo udana. Tylko z cenami to się ktoś z członkiem własnym na łby pozamieniał. Żeby chodziły w granicach 30tys to wtedy tak, ale jak za pierwszego lepszego 7745 bez 40tys nie ma co podchodzić, to chore, a co najmniej mocno oderwane od rzeczywistości.
Sam oglądałem 7745 z tirem za 40tys. Jakby był w dobrym stanie i tur znośny to do przełknięcia myślałem. Tyle, że na miejscu okazało się, że wszystkie opony do wymiany, na bagnecie nie było śladu po oleju(silnik), spawane felgi, niedziałające serwo, caly szpachelka drapany z wycieków i własność jakiegoś wujka koleżki u którego stal.
Po tej wyprawie darowałem już sobie tę serię.

Edytowane przez daron64
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez magik503
      Hej
      Chciałbym poznać waszą opinie na temat tego samochodu: http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=152997173
      Potrzebuję kupić jakiś samochód do jeżdżenia na uczelnie , mam troszkę daleko o pociągi nie jeżdżą już tak jaki kiedyś..
      Jakie są wasze opinie na temat tego Opla?
    • Przez Marcin821010
      Witam wszystkich,
      Mam pytanie gdzie w przyczepie Autosan D50 z 1990 r.  znajduje się tabliczka znamionowa i numery ramy
    • Przez Gremorg
      Witam, mam pytanie dotyczące obsługi, a konkretnie do czego służą te 3 przyciski w ładowarce Manitou MT 1740 SLT.
      Nie mam do niej instrukcji obsługi, a podczas pracy ciężko zaobserwować aby coś znacznie się zmieniało.
      Dzięki za pomoc i pozdrawiam !


    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v