Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

wracając do problemu z napędem. Kiedyś mając wyłączoną przednia os gdy się gdzieś zakopałem przedni napęd zaczął automatycznie sam mielić ziemie ;) na początku się zdziwiłem ale stwierdziłem ze tak chyba ma być i dalej się nie interesowałem tym mechanizmem. Ale ja mam 6300 i nie pisze nigdzie premium

Opublikowano

Automatycznie to się sam nie włączył, pewnie już masz trochę słabe ciśnienie oleju i dlatego się włączył bo napęd włącza sprężyna a wyłącza ciśnienie oleju.

Opublikowano

Jakieś 8km, jeszcze nie wiem ile koleś zażąda za dzierżawę, i musiałbym po żniwach wyrzucic słomę ze stodoły i tam wsypać zboże, bo nie będę miał miejsca, albo odrazu po żniwach sprzedać :blink:

  • Root Admin
Opublikowano

co ma ciągnik do areału?

połowa sukcesu to organizacja pracy i ewentualnie maszyny towarzyszące.

my kiedyś zwiększyliśmy gospodarstwo o ponad 50% jednym zakupem.

jedyne co kupilismy po zakupie ziemi to większy rozsiewacz

Opublikowano

@mincek18 ??? dlaczego Ja od dłuższego czasu obserwuje ogłoszenia tego modelu i jak jakiś w okolicy jest to jadę zobaczyć ale pecha mam i nic ciekawego jeszcze nie było. A planuję go właśnie do tura i jako główny ciągnik na 50 ha ornej. @mincek18 jak wiesz coś ciekawego na temat tego modelu to się pochwal bo u mnie w okolicy to taki żaden nie jeździe i nie mam gdzie języka sięgnąć.

@beret1990 a co do tej konkretnej aukcji to nie podoba mi się sam tur i jego mocowanie, jakoś tak do przodu wysunięte. Opony są ładne ale jedna tylna jest na innym bieżniku, malowany tylni błotnik daje do myślenia. Jedyne plusy to przedni tuz, zaczep na szynie i pneumatyka (jest mało modeli z pneumatyka na rynku). No i nie jestem pewny ale ten rocznik 96 jest dla mnie podejrzany. Tylne wieszaki są wąskie takie jak w modelach z 93 i 94 r. to samo sterowanie tuz w kabinie (takie kółeczko to też starsze roczniki). Generalnie nie dał bym tyle za ten egzemplarz.

 

Może ta aukcja (John 6400 97 r.) + tur do tego (znajdziesz za 10 - 13 tyś)i wyjdzie ci taniej i z mniej zużytym sprzęgłem.

 

Wygląda ładnie ale zrób dokładny przegląd na miejscu i musisz sam ocenić.

Opublikowano

@sim0n, ja uważam że nie warto kupować takiego ciągnika z turem ponieważ tak jak napisałeś sprzęgło już będzie trochę zużyte i skrzynia też swoje w dupe dostała :) cała seria JD 6000 z tego co słyszałem to bardzo udane maszyny, jest u mnie w okolicy jeden 6400 i właściciel nie narzeka na niego ani trochę ;) ja bym wolał kupić takiego bez tura i samemu dołożyć :)

Opublikowano

Dokładnie się zgadzam z tobą ciągnik osobno, tur osobno. Jeszcze niedawno widziałem kompletny tur John Deera model 601 rocznik coś koło 2000 zdemontowany z JD 6300 za 13500 zł.

A komplet kół wąskich do międzyrzędzi to w zależności od stanu 12 tyś musisz dać.

Opublikowano

ale za naprawde dobrego JD to trzeba dać ok 80 tys ;)

 

bo co :) , pewnie ty kupiłeś za 80 i teraz uważasz że wszystkie kupione taniej to badziewie :)

Opublikowano

ja takiego nie mam, ale sporo oglądałem za granicą także za dobry sprzęt trzeba zapłacić ;)

 

 

a jak ci powiem że za 70 tyś można kupić 7600 z 96r i w dobrym stanie a nie żadna padlina to co?

 

za 6400 to moim zdaniem można dać max 60tyś i to igła musi być.

 

ps. nikt nie musi się ze mną zgadzac

Opublikowano

Nie no bez sprzeczek, cena nie musi być wyznacznikiem stanu maszyny. Niektórzy za złom każą sobie słono płacić a czasem można wyrwać dobry ciągnik w niezłej cenie. ;)

Opublikowano

Cały bajer polega na tym, że 7600 ładny kupisz za te pieniążki a 6400 to niekoniecznie. Seria 6000 w 4 cylindrach trzyma cenę - jest największy popyt na te ciągniki i tyle. A egzemplarze bez przedniego ładowacza /lub bez jego śladów na ramie/ to rzadkość na rynku.

Opublikowano

no tu macie racje panowie, ale ja oglądając te ciągniki i z ladowaczami i bez znalazłem kilka na prawde ładnych 6100 6200 6300 i 6400 bez tura do 50000 spokojnie a z turem albo przednim tuz 10 więcej i na prawde były w ładnym stanie chociać każdy miał od 7000 do 10000mth;/

Opublikowano

@sim0n, ja uważam że nie warto kupować takiego ciągnika z turem ponieważ tak jak napisałeś sprzęgło już będzie trochę zużyte i skrzynia też swoje w dupe dostała :)

 

 

Dokładnie się zgadzam z tobą ciągnik osobno, tur osobno.

Gadanie. Bierz ciągnik z turem taniej wyjdzie. A to co wyżej koledzy napisali to tacy którzy nie mają a najwięcej gadają/wiedzą ;)

Opublikowano

powiem Ci że oglądałem takie ciągniki w niemczech i holandi i nie widziałem takiego żeby miał 7000 mth większość miały ponad 10000 mth i wyglądały ślicznie i tak też chodziły ;) nie ma co się bać JD z 10tys mth taki jak był w dobrych rękach to powinien 30 tys wychodzi :)

 

a kolega @macin87 to ma i się zna, widzę że w case sprzęglo było robione ;P

Opublikowano

Wszyscy się na wszystkim znają... jak to Polacy.

Sprzęgło... Hmm a wiecie, że tam jest rewers hydrauliczny?

To jak jest z tym sprzęgłem?

Na te modele uważałbym najbardziej, wklepcie sobie w necie charakterystykę silnika i porównajcie z 6100. Zagrajcie w grę "znajdź podobieństwa". Ja znalazłem, wyszło na to, że 6400 ma "podkręcony" silnik z 6100.

Czy to nie wpływa czasem na żywotność tych silników?

Opublikowano

powiem Ci że oglądałem takie ciągniki w niemczech i holandi i nie widziałem takiego żeby miał 7000 mth większość miały ponad 10000 mth i wyglądały ślicznie i tak też chodziły :) nie ma co się bać JD z 10tys mth taki jak był w dobrych rękach to powinien 30 tys wychodzi :)

 

a kolega @macin87 to ma i się zna, widzę że w case sprzęglo było robione ;P

Gdzieś ty zobaczył że sprzęgło było robione ;)- jak ktoś nie potrafi jeździć ciągnikiem z ładowaczem to żadna nowinka techniczna mu nie pomoże (rewers) . Jest u mnie wielu co ma ciągniki od razu z turami jedyne co w nich padło to pompa hydr. :)

Opublikowano

@majranjd ok zgadza się jest tam rewers hydrauliczny, pisząc sprzęgło miałem na myśli te wszystkie podzespoły które zużywają się szybciej przy pracy w ładowaczu. Co do silnika to racja są to silniki podobnej konstrukcji jednak ten z 6400 nie powiedział bym że jest "podkręcony" do tych 100 koni tylko odpowiednio przekonstruowany, a żywotność? Tu się nie zgodzę ogólna żywotność silników 6400 i 6100 powinna być zbliżona tylko że w 6400 dochodzą ci dodatkowe rzeczy do serwisowania np. turbina i to co najwyżej podraża koszty eksploatacji. Nie możesz pisać że silnik tylko z tego względu że ma turbinę i większą moc to ma krótszą żywotność bo on ma odpowiednio lepsze tłoki, wał itp.

@macin87 pisząc "Gadanie. Bierz ciągnik z turem taniej wyjdzie." mylisz się, teraz nie będę ci wyszukiwał konkretnych ofert sprzedaży osobno ciągnika i osobno tura ale z reguły jak ktoś wystawia ciągnik z turem to "przecenia" wartość tura. Już nawet na przykładzie traktora który wskazał ~beret1990~ jeśli dobrze pamiętam kosztował 78000 zł. W tej cenie możesz spokojnie znaleźć sam ciągnik i dobrać do niego tura używanego lub nowego (np. Hydro-metal AT30 17tyś zł). I na pewno będzie to lepszy zestaw niż ten na początku tematu a kosztować będzie tylko więcej wysiłku ale za to będziesz miał pewność że masz dobry sprzęt.

No i kolego gadasz bzdury to co najwyżej Ty. Może i nie mam ciągnika z turem ale to nie znaczy ze nie mam styczności i pojęcia o takich maszynach. To że masz starego Case z turem nie znaczy że jesteś geniuszem i wiesz wszystko. Uwierz mi pracowałem na podobnym sprzęcie, sam szukam sobie czegoś podobnego i uważam że jakieś pojęcie mam. Na pewno nie mniejsze niż ty.

Opublikowano

Wszyscy się na wszystkim znają... jak to Polacy.

Sprzęgło... Hmm a wiecie, że tam jest rewers hydrauliczny?

To jak jest z tym sprzęgłem?

Na te modele uważałbym najbardziej, wklepcie sobie w necie charakterystykę silnika i porównajcie z 6100. Zagrajcie w grę "znajdź podobieństwa". Ja znalazłem, wyszło na to, że 6400 ma "podkręcony" silnik z 6100.

Czy to nie wpływa czasem na żywotność tych silników?

 

Kolego a jak jest rewers to nie ma sprzęgła? Sprzęgła występują w każdej ze skrzyń JD serii 6000 a nawet /niestety/ w AutoPowr dostępnej w serii 6010. Są to sprzęgła wielotarczowe /lub całe zespoły sprzęgieł i hamulców mokrych/ o dużej trwałości ale również się zużywają. Operowanie rewersem to nic innego jak operowanie sprzęgłami mokrymi.

Co do "wysilenia" silnika w JD 6400 to jest ono podobne jak w np. 6200 - z 1 litra pojemności 6400 uzyskuje 22,07 KM a 6200 uzyskuje 21,4 KM.

PS. sprzedam JD 6410 SE z ładowaczem Quicke Q45 ale nie zamontowanym. Stan bdb, silnik niewysilony ;) a sprzęgło mokre :)

Kto napisał że się chwali to co ma???? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v