Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zauważ, że na sprężarce jeden przewód jest wysokiego ciśnienia (cienki) a drugi niskiego (grubszy) i żaden nie jest spięty na opaski. I nie dopuszczalne jest w klimatyzacji spinanie przewodów na opaski.

Opublikowano

A TLS w 6910, jak ten układ powinien wyglądać w stanie spoczynku a jak w czasie pracy.

 

Co jest w nim normalne, czy jeśli w trakcie spoczynku jest na dole a po uruchomieniu silnika zaczyna się pompować czy jak cały czas jest w górze??

 

No i czy może wie ktoś co może być nie tak jak cały czas ten układ jest w stanie spoczynku, tj. kiedy odpalę silnik to układ nadal jest na dole a tłoki nie są wysuniete:/

Opublikowano

Arek zauważ ze na zdjęciach kolegi majranjd węże od klimy są na opaskach przy chłodnicy. Klimy widać nie mam bo u mnie te węże ida razem w wtronę turbo, schodzą w dół i idą pod kabiną. Jest to cos innego.

Co do biegów to u mnie ostatni F nie wchodzi. Podobno jest zablokowany żeby 40km/h nie elciał i odblokowuje to serwis. majranjd zwróć uwagę że ja "parking" czyli blokadę skrzyni mam przy biegach, tam jest ten cycek który popycha wajcha, u Ciebie tego nie widzę

Opublikowano

Ta najmniejsza czerwona najbliżej siedzenia to gaz ręczny, nastepna ta zółta to rewers, nstepna czerwona to 4 bezsprzęglowe półbiegi, ostatnia czerwona to biegi ze sprzęglem, jadąc w prawo najbliżej siedzenia taka myszka to EHR, jadąć do gory te 2 czarne wajchy to od hydrauliki. ;)

Opublikowano

tzn te biegi 4 bez sprzęgła to wystarczy rewers przesunąć przód tył i działają? wiem że zadaje głupie pytania ale niech mi ktoś wytłumaczy jak to jest z tymi biegami tu, ile tu jest biegów w sumie?

Opublikowano

więc od góry:

Duża - biegi główne literowane A, B, C...

Następna - półbiegi, w czasie jazdy zmieniane bez sprzegła pozwalają przyśpieszyć bez utraty ciągu

zółta - rewers. Dając dużą dzwignię na np. C puszczas sprzegło i JD stoi, przesówasz (bez sprzegla) żółtą do przodu JD rusza, przesówasz do tyłu to sie zatrzymuje i rusza do tyłu, N to luz (wszystko bez sprzegła)

Mała - gaz ręczny

 

2 wajchy - hydraulika z tyłu (wywrotka, rozkładanie/skłądanie sprzętu)

 

mały przesówak, podnosisz i np. ustawiasz głębokość orki. Żeby za każdym razem nie ustawiać głębokości do podnoszenia "na końcu pola" używasz przycisku górnego z boku. Żeby opóścić na wcześniejszą głębokość naciskacz przycisk dolny.

 

Pokrętło żółte - do góry i przekręcasz w stronę ruchu wskazówek zegarka i włączasz WOM

 

pokrętło poniżej - o ile wiem ustawiasz prędkość opadania podnośniak (mogę się pylić)

 

przycisk koło żółtej wajchy (rewersu) włączasz przedni napęd ;)

Opublikowano

@Damian87 na żadnym ze zdjęć majranjd nie ma przewodów od klimy skręcanych na opaski, przy chłodnicy widać cienkie fabrycznie zakuwane od klimy a te grubsze na opaski są od czego innego.

Opublikowano

a faktycznie ;) pytanie od czego bo to są chyba te same co moje? A słuchajcie mam jeszcze pytanie bo dziś zrobiłem JD jakieś 40km i zaczęly mi magać (cały czas migały) lampki nad zegarami a dokładnie wykrzyknik i stop. Miga mi to zaraz po odpaleniu ale wystarczy zaciągnąć i spuścic ręczny i przygasa że prawie nie widać ale na dłuższej trasie zaczynają świecic normalnie. Jak to naprawić? Domyślam się że coś mam z ręcznym.

Opublikowano

Arek a skąd wiesz od czego one są? ba ja wiem ze te przewody wchodzą do tej samej chłodnicy co te zakute węże...

EDIT:

juz wiem, tez nie znam swojego ciągnika dobrze... : jedne sa od klimy (te okute) te z opaskami są od chłodnicy oleju, tylko one dwie stanowią jednosc.... rurki tam dale tez sa połoączone wezami i lekko sa "spocone" ,

Damian ty nie lekcewaz tych kontrolek! Jak ci sie właczy taka dyskoteka i tak bedzierz jechał z nimi to mozesz sobie dalej nie pojechać? która to jest dokładnie kontrolka?

Opublikowano

To te dwie kontrolki co są powyżej licznika elektronicznego a nie w rządzie wyżej. Czerwony STOP ze znakiem silnika i zółty wykrzyknik. One tak mrugają zaraz po odpaleniu. Jak zaciągne i spuszcze reczny przygasają ze ich prawie nie widać. Po dłuższej jeździe zaczynają świecić mocno. Sądzę że ręczny mi trzyma bo jak wysprzęgle to ciągnik nie toczy sie swobodnie tylko czuć jakbym miał lekko nogę na hamulcu. Gdzie i jak moge się tym zająć?

Opublikowano (edytowane)

Kontrolka z wizerunkiem silnika na 100% niema nic wspólnego z ręcznym chyba że masz jakieś zwarcie w instalacji i dlatego tak reaguje po zaciągnięciu ręcznego a jak temp silnika poziom oleju , cisnienie ,ładowanie według instrukcji jeżeli swieci się czerwona kontrolka stop powinieneś natychmiast wyłączyć silnik i szukać przyczyny być może to tylko czujnik ale morze to coś poważniejszego nie lekceważ tego bo możesz go zajeździć nic nie_dzieje się bez powodu.

Edytowane przez marcin8410
Ort.
Opublikowano

no nie wiem czy na 100% czy nie ale fakt faktem że pozuzowałem ręczny o 1 obrót i wszystko zgasło B) Taraz zaciągnę ręczny to się zapala czerwone P i wykrzyknik a nie jak przedtem STOP. Czyli jakby nie było wszystko gra i buczy. Dziś pierwszy raz od kupna miałem okazję a nawet potrzebę uzyć przedniego napędu i blokady dyfra czy jak to sie zwie - także wszystko działa B) Ta blokada na tyknięcie jest swoją drogą genialna!!! Nie to co w starej C-360 B)

 

PS. Jak wasze 6300 i inne palą w takich temp jak teraz (~ -8st.C)? Bo mój nie odpali mimo grzania. Muszę go z 15 min trzymać podłączonego aku samochodu żeby się naładował i podczas kręcenia miał możliwość pociągnięca z tamtego aku bo inaczej (na prostowniku) nie zapali. Zastanawiam się czy to nie wina paliwa bo wcześniej odpalał na dotyk, ostatnio brat go zatankował na "gorszej" stacji i od tamtej pory ciężko z paleniem :/

Opublikowano

Ty chyba w garbate aniołki wierzysz :P Z tego co wiem bardzo dobrze idzie Tobie na języku angielskim, pani Cię lubi i w ogóle :D, więc z tym językiem nie będziesz miał najmniejszych problemów.. :D wpisujesz sobie model Twojego sprzętu i masz wszystko! :D a instrukcji nie będzie chyba od Twojego, bo od pozniejchych modeli wprowadzili je on-line...

Opublikowano

ma kilka pytan do uzytkowników ciągnika jd 6300 i podobnych modeli:

1. co ile mth wymieniać olej w silniku, co ile olej w przekładni

2 co ile mth wymieniać filtry?

3. jaki olej zastosować w silniku, a jaki w przekładni? (nazwa, symbol)?

Potrzebuje tych odpowiedzi poniewaz niedawno kupilem jd 6300 i przydaloby sie zrobic wymiane tych rzeczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v