Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja w sierpniu kupilem 6300 z 1996 r. Dałem 65 000 zł. Stan ciągnika bardzo dobry. jest on przywieziony z angli wiec mial troche rdzy na felgach ale to szczegół. kupujac model z tej seri trzeba sprawdzic czy nie ma nigdzie przecieków,trzeba zwrocic uwage czy galka od biegow nie '' lata'' lużno. w wiekszosci tych ciagnikow tapicerka jest tez w oplakanym stanie.a ja osobiscie nie wierze ze ciagnik z 1995r ma przepracowane 2000 tys. mth. moj ma wykrecone 10000 i wyglada bardzo dobrze (jak ktos chce sprawdzic to moze przyjechac.a jezeli chce ktos kupic taki ciagnik to mój kuzyn ma na sprzedanie 6300

Opublikowano

co do ciągnikow z Angli... one też nie stoją tylko pracują, widocznie tam są nizsze ceny dlatego tak dużo sie ich ostatnio pojawiło...

Co do rdzy, to nie ma się czemu dziwić, tam rzdko kiedy sprzęt wysycha, bo albo deszcz albo mgła, albo taka wilgotność, że i tak wszystko jest mokre po myciu...

co do gałki od biegów, to rózne są powody takiego zachowywania sie, moze np. pekła linka, albo kabina była na bok obalana i ktos jej nie założył tak jak trzeba ;/.... nie wiem jak było akurat w tym przypadku. Spręzarka - fakt kupe pieniędzy wołają za założenie, ale jak poszukałbym od serii np 2xxx albo 3xxx, po odpowiednim dopasowaniu umocowania kompresora tez powinna pasowac, bo te silniki praktycznie drobiazgami sie róznią, a w tej seri jest wiecej miejsca pod maską...

Widze kolega JD1052 jednak postawił na konkurencyjnego Fendt'a ;) a miał być John ;) zapodasz fotki?

Opublikowano

Właśnie za zamontowanie sprężarki wołają 9 tys ekstra, a to jednak trochę dużo:/

 

Jeszcze się popytamy i zobaczę jak to jest z tymi sprężarkami od innych serii, dzięki za tak szybką odpowiedź;p

Opublikowano

no przebieg 5tys mtg (może tyle ma nie jestem ekspertem) cena przystępna tur ładne oponki zachęcają do kupna ale na zdjęciu wszystko cacy a w rzeczywistości ;) najlepiej obejrzeć na żywca

Opublikowano

Na co zwrócić szczególną uwagę przy oglądaniu tego traktora? Co sądzicie o tej skrzyni biegów? Dziękuje za wszystkie odpowiedzi i życze wszystkim wesołych i spokojnych świąt.

Opublikowano

ciagnik wyglada na niezly ale moze miec wybitą przednią oś. jezeli pracowal przy turze to rewers tez może być zuzyty. a co do półbiegów to szkoda ze nie ma bo sa bardzo przydatne

Opublikowano

o ile dobrze widze to ten ciagnik nie ma rewersu ;)

a ciągnik do ładowacza czołowego bez rewersu to mozesz sobie zetora kupić i bedziesz miał to samo za mniejsze pieniądze... bez rewersu nie polecam bo bedziasz klął, po dłuzszej pracy, i własnie ciągnik bez rewersu ma bardziej zyzyte sprzęgło, a rewers jest hydrauliczny w tej serii *jesli sie myle poprawcie.

Opublikowano
o ile dobrze widze to ten ciagnik nie ma rewersu ;)

a ciągnik do ładowacza czołowego bez rewersu to mozesz sobie zetora kupić i bedziesz miał to samo za mniejsze pieniądze... bez rewersu nie polecam bo bedziasz klął, po dłuzszej pracy, i własnie ciągnik bez rewersu ma bardziej zyzyte sprzęgło, a rewers jest hydrauliczny w tej serii *jesli sie myle poprawcie.

Zgadza się nie ma rewersu, oglądałem go dzisiaj ma 16 biegów do przodu i 6 do tyłu. Z odmy lekko dymi sprzedawca twierdzi że tak ma być co o tym sądzicie.

Opublikowano

Nie ogarniam jak ciągnik z tej serii nie ma rewersu ;) a dymek może tylko puści przy zapalaniu ale nie może kopcic jak chodzi sobie na wolnych czy dużych obrotach ale jak dasz mu przegazówe przy zimnym silniku to znając życie to zakopci ;)

Opublikowano

Witam ;)

Koledzy pozwole sobie zmienić temat... chodzi o klimatyzację w 6300. Teoretycznie jej miało nie być ale mam chłodnice z wężami które idą gdzieś pod kabinę:

 

c2dd5c57e1d22679.jpg

 

95c2327333a8d959.jpg

 

oraz wszsytkie bezpieczniki od klimy (wg schematu mały chyba 10A i duża kostka BOSCH'a) ale nie mam przycisku (jest dziura). Po rozebraniu okazało się że mam 3 wolne kable:

 

5f676fc2ec2a0966.jpg

 

zepewne jeden (który?) jest od podświetlania zapalniczki bo nie bylo podpięte. Czy te kable mogą być od klimy? Jak tak to które (Niebieski i zielony wychodzą z tej samej stony)? Gdzie dokładnie szukać sprężarki?Mógłby ktoś u siebie w 6300 z klimą sprawdzić jakie kable ma podpięte do włącznika?

 

pzdr

Damian

Opublikowano

No chłopie nie rozwalaj mnie, prześledz cały napęd na pasku i będziesz widział czy masz sprężarkę od klimy :)

 

Na pewno będziesz miał wentylator, pewnie 2 napinacze, koło pasowe na wale korbowym, alternator i możliwe że sprężarkę do powietrza :P

 

A to u Ciebie to chyba chłodnica oleju jest ;)

Opublikowano

Podobno te modele nie maja innych chłodnic niż cieczy i klimy więc sądziłem że oleju to to nie jest. Kompresor tez powinien się znajdować nad alternatorem ale go nie ma. Nie powienno być dziury po przełączniku gdyby klimy nie było fabrycznie. Sądzę że nie byłoby też bezpieczników. Nie plątałyby się luźne kable.

wentylator mam, napinacze są, koło pasowe także o dziwo ;) i alternator mam :P nic niestety więcej nie ma. Dlatego chciałem zdjęcie lub dokładny opis gdzie kompresor występował/był montowany żebym mógł chociaż zlokalizować czy był czy go nie było.

A co do chłodnicy oleju to jak mam rozumieć "u Ciebie" ? To nie wszystkie JD6300 mają chłodnice oleju i czy aby napewno jesteś pewien ze takie coś występuje?

Opublikowano

No właśnie nie wiem czy występują w tych modelach chłodnice oleju ;)

 

Tylko ze u mnie chłodnica klimy wygląda zupełnie inaczej ale pewnie to ze względu na inną serię :P

 

Kompresor klimy powinien być dość wysoko. Co do kabli to w JD jest standardowa wiązka na wszystkie urządzenia dlatego jest dużo wolnych kabli, nawet przy silniku znalazłem pełno takich wolnych wtyczek.

 

Może ktoś kto ma serie 6000 z klimą załączy jakieś foto :)

Opublikowano

dobra trudno, kupiłem bez klimy i mam bez klimy ;) To akurat priorytet nie był ale myslałem że fajnie by było :P

a tak w ogóle to dlaczego mam bezpieczniki od klimy? No i który przewód podłączyć do zapalniczki (podświetlania)? A już przy okazji: wiecie może co z tym 6 biegiem. Mam zablokowny - na czym polega odblokowanie? Można zrobić to samemu?

Opublikowano

moim zdaniem ta chłodnica nie moze byc od klimy... w takim obwodznie nie ma takich opasek na węze, weże są okute i przykręcane na klucz, przeciez gaz uciekłby przez takie coś.... przeznacz pare chwil i zdejmij podłoge i okręc tą blache na podłodze i sprawdz gdzie te węze idą, ja nie mam zadnej innej chłodnicy niz te dwie od płynu chłodniczego i klimy. jutro sprawdze dokładnie u mnie te węze jak wyglądaja od klimy.

biegi mozna rozblokować, pod warunkiem ze masz ołożenie "parking" (blokowanie skrzyni) w dzwigni od rewersu, jesli nie, to nie idzie.

Opublikowano

w tym typie nie idzie rozblokowac, a co Ty tu chcesz rozblokowywać? widze ze nie masz zaślepionych położen "E" i "F" nie idzie ich włączyć? ja mam ostatnie dwa zaslepione plastikami i nie idzie ich włączyć.tak to u mnie wygląda.9a9ed602e8f9faf6med.jpg

 

a co do klimy to wyglada to tak: 2451db5347ef5808med.jpg

pomyliłem tam węze na opaskę są tez, bo są przewody wysokiego i niskiego cisnienia, te niże są przykręcane i są od wysokiego cisniania.

A tak wygląda kopresor od klimy :b2e65cd37738416amed.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v