Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie podziękuje bo napisałem żeby to nie była strona którą podał kolega majranjd, za tą stronę jemu dziękuje :D dajcie coś nowego skoro na tym forum tyle jest dostępnych informacji. Interesuje mnie wszytko o JD 6300

Opublikowano

Słuchaj co do danych technicznych to na prawde kone data jest dobrą stronka... ja z niej korzystam, nie wiem o co moze jeszcze chodzic... pewnie o instrukcje obsługi itp. no z tym to nie jest tak łatwo... mozna to kupic ale to kosztuje grube pieniądze i to jeszcze w euro, a jak Ci sie cos powaznego ropier... totylko w skrzyni, silnik nie ma prawa, wiec i tak sa mtego nie na prawisz, a o drobne pierdoły tu mozesz sie zapytac... daje link do instrukcji obsługi ona jest od serii 6x10 ale topraktycznie to samo tylko rewersem sie róznią i niektorzymi skrzyniami ale to nie zawsze... oprocztego pierdołami... i katalogu częsci... innych rzeczy musisz sam poszukac w googlach oczywiscie wszystko po angielesku... Instrukcja obsługi

 

Katalog w katalogu wpisujesz model i masz poszczegolne podzespoły co do srubki rozrysowane i opisane...

Opublikowano

nie no nic mi się nie roz****kało :D po prostu chcaiłbym znaleźć więcej informacji, myślałem że np. ktoś ma jakiąś instrukcję obsługi, napraw itp. i można by założyć temat i zebrać to do kupy. Ta strona konedata wiem że jest dobra i to Ty ją pierwszy podałeś :) ale miałem nadzieję że macie coś więcej. No ale trudno... jak coś to i tak będę się pytał Ciebie bo wiem że dużo wiesz :D pzdr

  • Root Admin
Opublikowano

ale co wiecej od konedata? napisali moc, pojemnosc, skok, model silnika, czy z turbo czy bez, czy z intercoolerem, co jeszcze ci potrzeba do szczescia? jaki kolor ma silnik czy moze ze jak sie wkreca na obroty to delikatnie popierduje sobie takim metalicznym dzwiękiem?

Opublikowano

yacent@ nie ma tu co komentować,ja też nie wiem co on chce od tej strony szkoda słow i nerwów :D najlepiej to niech sobie kupi katalog tego modelu i tam bedzie miał wszystko ładnie opisane :D

Opublikowano

sorry mój błąd... :/ jak widać pod avatem pisze "Nowicjusz" i myślałem że pomysł ze zgromadzeniem w jedym miejscu takich danych bedzie najzwyczajniej dobry :D ale skoro tylko tyle jest stron i dostępnych danych to ukłan w waszą stronę i sorry raz jeszcze za zamieszanie :D

  • Root Admin
Opublikowano

ale powiedz mi po co? tam masz dane wiekszosci - oceniam ze około 95% ciagników dostepnych na rynku oraz około 90% kombajnów, wszystko w taki sam sposób.

 

Szukałem już różnych ciągników uzywanych i nie znalazłem jeszcze ogłoszenia (o ile nie było błedu), żebym nie mógł sprawdzić danych danego ciągnika czy tez kombajnu na konedata, wiec pytam sie ponownie - jaki jest cel dublowania tej strony?

 

mało masz roboty? bo ja nie,

jak masz mało roboty to dam ci 2 propozcyje:

1. napisz do autorów konedaty ze chcesz przetłumaczyć ich stronę na polski - pozniej to zrób

2. przenies wszystkie dane bezbłednie do naszej agrofotopedii do kategorii dane techniczne ciągników - zrobisz dobry uczynek dla ludzi takich jak ty - tzn takich dla których jest potrzebna inna strona niz konedata, a przy okazji nasza baza danych się powiększy.

 

decyzja nalezy do ciebie :D

Opublikowano

yacenty no ale dlaczego z taką ironią ?? i dlaczego znowy wychodzisz z dublowaniem ?? Nie chciałem dublować/tłumaczyć/itd. Po porstu tak jak pisałem myślałem że tych stron jest więcej. A pomysł był taki żeby zebrać linki do tych stron, jakieś instrukcje w .pdf'ie itd. w jednym miejscu. Ułatwiłoby to nowym (w tym mi) poszukanie info na temat swojego sprzetu. nie musiłbym się pytać kogoś, zakładać tematu tylko bym wszedł i widze "DANE, ZDJĘCIA, INSTRUKCJE do JD." więc wchodzę i klikam na linki. No ale skoro mówicie że kandeta jest najlepsza i innych stron lepszych nie ma to wam wierzę i dlatego w poprzednim poście przeprosiłem za zamieszanie. Więc albo masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem albo dla Ciebie moje przeprosiny to za mało...

Opublikowano

nie jestem ani znawcą ani właścicielem, ale powiem ze on jest taki tani bo jest z Anglii, poza tym ma moim zdaniem dużo motogodzin bo siedzenie ma zamaskowane... i ma trochę wąskie koła jak na prawie 100 KM... to wszystko co można wywnioskować ze zdjęć... reszta to loteria... aa i nie wierzcie w te opisy bo to jest wszystko na jedno kopyto, te serie nie mają amortyzowanej osi i tym podobnych...

Opublikowano

u mnie na firmie mielismy 6400 pracowalismy nim okolo pol roku(zajmujemy sie uslugami dla rolnictwa i sprzedarza maszyn)mial przejechane jakies 9tys mtg chyba 96r mozna powiedzie ze dosc duzo ale silnik jak na te mtg to igla mysle ze jeszcze 9 spokojnie pociagnie (zalezy od uzytkownika )ogolnie silniki w jd sa super i bardzo malo awaryjne predzej inne podzespoly sie psuja niz silnik.ogolnie super maszyna bardzo mocna i srednie spalanie np przy t-088 z nadstawkami przy wozeniu kukurydzy miescilo sie w okolo 6-7 litrach na mtg a to nie jest wcale duzo w porownaniu z innymi markami bo np df i mf przy tej samej pracy palily podobnie a jaj juz byla roznica to gdzies w granicach 0.5-1 litra ale jakos jazdy jd o wiele lepsza przyspieszenie i wogole.apropo przebiegu 8 a 18 tys nie trudno rozpoznac po wielu podzespolach po silniku na codzien spotykam sie z roznymi ciagnikami roznych marek i z roznymi przebiegami ale te bardziej wysluzone rozpozna kazdy dobry mechanik a i tak wiekszos ludzi kupujac ciagnik za 60-70 tys zl zabiera ze soba mechanika nie kupuja w ciemno zadko to sie zdaza bo to przeciez kupa kasy a kupic zlom to nie problem problem pojawia sie wowczas jak ten zlom nie chce nam chodzic.

Opublikowano

Ja byłem u nich jak jechałem nad morze mają sporo sprzętu i ciagniki praktycznie JD i trochę JCB ale myślałem z tatą że będą drogie ale okazuje się że nie ja też uważam że cena jest ze względu na koła i mi się ten EHR jakiś dziwny wydaję no i trochę starszawy jest :D

Opublikowano

majranjd szacun dla Ciebie :) myślę sobie skąd wytrzasnąłeś pomysł ze jest z anglii i zacząłem przeglądać foty. niech zgadnę - uchwyt na blaczę po prawej stronie? Mi by się nigdy w oczy nie rzucił :) a co do opon to tylne naprawdę wyglądają śmiesznie jak do tych gabarytów :)

 

Daniel215 dzięki za link :)

Opublikowano

a co kupiłeś jakiegoś bez pneumatyki?? czy sie pytasz co by było jakbyś taki kupił???

 

moim zdaniem to lepiej kupić ciągnik z pneumatyką odrazu,zawsze bedzie pewniejszy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v