Skocz do zawartości

Problem z półbiegami JOHN DEERE 6610 skrzynia power quad plus


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Kupiłem John Deere 6610 i mam taki problem ma 6 biegów (A-F) jest to skrzynia POWER QUAD PLUS i są 4 półbiegi. Problem jest taki że biegi A-F wszystko działa natomiast półbiegi nie działają i wogóle nie pokazuje ich na wyświetlaczu. Czekam na waszą pomoc. Pozdrawiam

Opublikowano

chwila.... Jaki wyświetlacz? ćwiartki masz zmieniane w klawiszu czy przesuwna dźwignia? w tych modelach powinna być przesuwna dźwignia z 4 położeniami i nie ma żadnego wyświetlacza od zmiany biegów, a jeśli już jest na klawiszu to są 4 diody na miejscu tej przesuwnej dźwigni

A olej ma dużo do tego kolego, ćwiartki i rewers jest na tarczkach 

Opublikowano

skrzynia PQ i półbiegi są pokazywane na wyświetlaczu 1,2,3,4 zależy który półbieg jest włączony. mechanicznie są załączane biegi A-F a w tym samym joysticku są półbiegi załączane przyciskami.

Opublikowano

Co ma wspólnego olej z wyświetlaczem? Jeśli poprawnie działa rewers i wszystko inne, nie świecą kontrolki oleju to olej nie ma nic do rzeczy. Trzeba podłączyć komputer diagnostyczny i może coś pokaże. Wskazane wizyta w serwisie. Najprawdopodobniej wina leży po stronie elektroniki.

Opublikowano

co ma wspolnego? jeżeli nie działa półbieg to na wyświetlaczu nie pokazuje... nie mówie akurat ze to jest przyczyną... to tylko jedna z możliwych przyczyn.


nie musi się świecić kontrolka oleju... znajomy miał w tak w case bo wymienił olej. pożniej zalał oryginał case i problem zniknął... 

Opublikowano

Co post to inna odpowiedz . Jeśli nie pokazuje to jest parę możliwości albo uszkodzony komp albo najprostsza rzecz o której w sumie nie warto pisać bo bezpieczniki na pewno sprawdziłeś? albo uszkodzony jest czujnik z przodu skrzyni, z tym że wtedy powinien wyświetlać ten na którym został i tylko nie daje się zmieniać ich 

Opublikowano

Witam dziś uporałem się z tym problemem że na wyświetlaczu nie pojawiały się pół biegi od 1-4. Wina leżała w podłączeniu czujnika tego z przodu skrzyni zaraz pod wałkiem przekazu mocy z silnika, jest on chyba czujnikiem temperatury lub czujnik ciśnienia oleju ten koło elektromagnesów. Miałem uszkodzone kable w obydwu czujnikach i oba na raz naprawiłem więc dokładnie nie jestem w  stanie określić który dokładnie. Troche głupio to skonstruowane że z powodu czujnika ciągnik praktycznie nie nadaje się do użytku. Mam nadzieje że komuś pomogę bo sam dwa dni leżałem pod ciągnikiem szukając wady. Pozdrawiam wszystkich rolników co sami naprawiają swoje maszyny.

Opublikowano

witam. mam problem mianowicie skrzynia power quad plus samoczynnie dopasowuje pół biegi podczas zmiany biegow a-f. u mnie to przestało działać. Mógł by ktos napisać jakieś wskazówki gdzie szukać wady?

Opublikowano

witam. mam problem mianowicie skrzynia power quad plus samoczynnie dopasowuje pół biegi podczas zmiany biegow a-f. u mnie to przestało działać. Mógł by ktos napisać jakieś wskazówki gdzie szukać wady?

Opublikowano

uporałeś się z tym problemem ?  pomarańczowy wykrzyknik świeci się razem z którymiś kontrolkami o tym samym kolorze , wszystkie kontrolki testują ci się przy zapalaniu ciągnika ?

Opublikowano

panowie co moze oznaczac migajacy na pomaranczowo wykrzyknik przy zegarach gdy jest wlaczony WOM a obroty silnika  na 2000 ??

 

Nie są o ileś tam % przekroczone obroty WOMu tzn. ustawione 540 a faktycznie na wałku jest 650 na przykład, bo rozumiem że obroty poniżej 2000 i problem nie występuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Walczaklu
      Może ma ktoś instrukcję procedury kalibracji podnośnika tylnego w traktorze z tematu...?
      Będę zobowiązany...
    • Przez maniek6414
      Witam.
      To mój pierwszy post bo nie mogę nic znaleźć w necie konkretnego. Mam poważny problem z JD 6910 2000 r. skrzynia  AutoQuad II, gdyż nagle przestał jeździć. Po wybraniu biegu i ustawieniu rewersu do jazdy w przód lub do jazdy w tył ciągnik nawet nie drgnie, brzęczek piszczy i miga "N" na rewersie jakby był załączony postój. Bezpieczniki sprawdzone, znajomy elektryk nie wie co to może być. Sytuacja powstała nagle po tygodniowym postoju ciągnika. Pomocy bo czas ruszać w pole a tu nie ma jak.
    • Przez aprochota
      witam mam problem z 6910. a mianowicie. ciągle słychać jak zakańcza się pompa hydrauliczna w czasie jazdy. na postoju tego niema i w trakcie jazdy jak naciśnie się hamulec to też ustaje wydaje mi się że przy dłuższej pracy olej się bardzo nagrzewa bo jak sie podnosi pług to bardzo powoli podnosi a jak się kręci kierownicą to już w ogóle nie podnosi. dodam jeszcze jak go kupiłem 3 lata temu to już ta pompa się załączała ale sporadycznie. teraz praktycznie non stop się zakańcza. ktoś coś podpowie?
    • Przez thebestacc
      Cześć. Problem zaczął się podczas wożenia siana z 1 pokosu. Po postoju gdy odpaliłem ciągnik zapaliła się kontrolka stop i ciśnienia oleju. Zgasiłem ciągnik, następnie odpaliłem i było wszystko w porządku. Podczas żniw na nowo zapaliła się z 2 razy, a podczas wożenia obornika kontrolka nieustannie zaczęła migać, a pozniej jak się okazało ukręciła się flansza napędu pompy. Po jej wymianie problem na chwile ustąpił, ale pojawił się na nowo. Postanowiłem zmienić olej wraz z wszystkimi filtrami, jak się okazało stare filtry były naprawdę brudne. Wszystko było w porządku przez około 10 godzin pracy. Dodam że wszystko działa jak należy, a gdy wjadę na rowne podłoże kontrolka momentalnie przestaje świecić. Poziom oleju na tej miarce jest tak jak powinien być, a oleje i filtry oryginalne John Deere. Ciśnienie na pompie to ponad 200 bar, więc bardzo dobre. W czym może tkwić problem? Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez michal822
      Witam kupiłem 6210 i wziąłem sie za serwis olejowy  i pytanie do posiadaczy czy w tym modelu jest sitko filtrujące  przekładni tak jak w wersji 6910. Czy w modelach 4cyl juz go nie bylo 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v