Skocz do zawartości
eljote

Problem z półbiegami JOHN DEERE 6610 skrzynia power quad plus

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
eljote    0

Witam. Kupiłem John Deere 6610 i mam taki problem ma 6 biegów (A-F) jest to skrzynia POWER QUAD PLUS i są 4 półbiegi. Problem jest taki że biegi A-F wszystko działa natomiast półbiegi nie działają i wogóle nie pokazuje ich na wyświetlaczu. Czekam na waszą pomoc. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eljote    0

nie ale nie wiem co ma wspólnego wymiana oleju z zanikiem półbiegów jeśli ich nawet nie wyświetla na wyświetlaczu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jasko1993    10

chwila.... Jaki wyświetlacz? ćwiartki masz zmieniane w klawiszu czy przesuwna dźwignia? w tych modelach powinna być przesuwna dźwignia z 4 położeniami i nie ma żadnego wyświetlacza od zmiany biegów, a jeśli już jest na klawiszu to są 4 diody na miejscu tej przesuwnej dźwigni

A olej ma dużo do tego kolego, ćwiartki i rewers jest na tarczkach 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Sprawdzałeś to przed kupnem? Jaka skrzynia półbiegi przełączane przełącznikami w lewarku czy dźwignią przesuwaną obok lewarka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariaci10    1

jak pisze że PQ PLUS to ma na przyciski... a jeżeli masz nieodpowiedni olej zalany to zazwyczaj się pier.. półbiegi i można sobie dużej biedy narobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eljote    0

skrzynia PQ i półbiegi są pokazywane na wyświetlaczu 1,2,3,4 zależy który półbieg jest włączony. mechanicznie są załączane biegi A-F a w tym samym joysticku są półbiegi załączane przyciskami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Co ma wspólnego olej z wyświetlaczem? Jeśli poprawnie działa rewers i wszystko inne, nie świecą kontrolki oleju to olej nie ma nic do rzeczy. Trzeba podłączyć komputer diagnostyczny i może coś pokaże. Wskazane wizyta w serwisie. Najprawdopodobniej wina leży po stronie elektroniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariaci10    1

co ma wspolnego? jeżeli nie działa półbieg to na wyświetlaczu nie pokazuje... nie mówie akurat ze to jest przyczyną... to tylko jedna z możliwych przyczyn.


nie musi się świecić kontrolka oleju... znajomy miał w tak w case bo wymienił olej. pożniej zalał oryginał case i problem zniknął... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    167

Co post to inna odpowiedz . Jeśli nie pokazuje to jest parę możliwości albo uszkodzony komp albo najprostsza rzecz o której w sumie nie warto pisać bo bezpieczniki na pewno sprawdziłeś? albo uszkodzony jest czujnik z przodu skrzyni, z tym że wtedy powinien wyświetlać ten na którym został i tylko nie daje się zmieniać ich 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Groszek87    0

Witam dziś uporałem się z tym problemem że na wyświetlaczu nie pojawiały się pół biegi od 1-4. Wina leżała w podłączeniu czujnika tego z przodu skrzyni zaraz pod wałkiem przekazu mocy z silnika, jest on chyba czujnikiem temperatury lub czujnik ciśnienia oleju ten koło elektromagnesów. Miałem uszkodzone kable w obydwu czujnikach i oba na raz naprawiłem więc dokładnie nie jestem w  stanie określić który dokładnie. Troche głupio to skonstruowane że z powodu czujnika ciągnik praktycznie nie nadaje się do użytku. Mam nadzieje że komuś pomogę bo sam dwa dni leżałem pod ciągnikiem szukając wady. Pozdrawiam wszystkich rolników co sami naprawiają swoje maszyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Groszek87    0

witam. mam problem mianowicie skrzynia power quad plus samoczynnie dopasowuje pół biegi podczas zmiany biegow a-f. u mnie to przestało działać. Mógł by ktos napisać jakieś wskazówki gdzie szukać wady?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Groszek87    0

witam. mam problem mianowicie skrzynia power quad plus samoczynnie dopasowuje pół biegi podczas zmiany biegow a-f. u mnie to przestało działać. Mógł by ktos napisać jakieś wskazówki gdzie szukać wady?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek83    12

panowie co moze oznaczac migajacy na pomaranczowo wykrzyknik przy zegarach gdy jest wlaczony WOM a obroty silnika  na 2000 ??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju    18

uporałeś się z tym problemem ?  pomarańczowy wykrzyknik świeci się razem z którymiś kontrolkami o tym samym kolorze , wszystkie kontrolki testują ci się przy zapalaniu ciągnika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    449

panowie co moze oznaczac migajacy na pomaranczowo wykrzyknik przy zegarach gdy jest wlaczony WOM a obroty silnika  na 2000 ??

 

Nie są o ileś tam % przekroczone obroty WOMu tzn. ustawione 540 a faktycznie na wałku jest 650 na przykład, bo rozumiem że obroty poniżej 2000 i problem nie występuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez thebestacc
      Cześć. Dzisiaj mi na 100% padła pompka zasilająca z granitu którą wymieniałem równy rok temu. Słyszałem ze te pompki z granitu są właśnie takie ale gdzieś wyczytałem że pasuje od jakiegoś samochodu, Wie ktoś od jakiego auta to pasuje?  Oryginał pochodzi dłużej bo różne są opinie?
    • Przez jarx08
      witam,
      Wczoraj w JD zmienił mi się dźwięk przy włączeniu zapłonu zawsze krótki pojedynczy i tyle. Teraz jest długi i dwa krótkie mam wrażenie, ze to oznacza jakiś błąd lub problem. W ciągniku nic się nie dzieje (niby) żadna kontrolka nie miga.
       
      Jak sie usuwa błedy w JD?
       
      Proszę o odp
      Pozdrawiam
    • Przez TomaszNowak
      Koledzy mam problem z JD 6310 Premium. Mianowicie gdy spadły temperatury po niżej zera nie mogę odpalić ciągnika. Bak paliwa praktycznie pełny akumulator nowy. Ciągnik kręci i nie chce zapalić ( dymek puszcza) Sprawdziłem filtr paliwa i pojawiła się kropelka lody na dole filtra ( w bezbarwnym odstojniku pod filtrem) Wywnioskowałem z tego że może być woda w paliwie. Ustawiłem nagrzewnice po pewnym czasie ciągnik odpalił. W między czasie jeszcze naładowałem akumulator bo padł. Wlałem do zbiornika bezbarwny denaturat by zmieszał się z wodą oraz środek na przeczyszczenie wtrysków. Do zbiornika wlałem 3 litry denaturaty. Ciągnik chodził elegancko. Dziś poszedłem sprawdzić czy już jest ok nadal jest tak samo jak wczoraj nie mogę zapalić ciągnika i oczywiście akumulator padł. Podczas odpalania było widać jak szedł dymek z rury. Co możecie mi poradzić bo już nie mam pomysłu co zrobić by normalnie mi odpalał.
    • Przez RafaPodpora
      Witam. Zginęła jazda do przodu i do tyłu. Przy włączonym biegu, gdy przerzucę do przodu albo do tyłu  rewers zaczyna pikać i mruga N. Wcześniej dolałem oleju hydrauliczno-przekładniowego fuchs-a po zamontowaniu ładowacza. Czy to może być przyczyną czy skrzynia siadła? 
       
    • Przez johndeere
      Witam Wszytskich Bardzo Serdecznie na naszym rolniczym forum. Chciałbym poruszyć temat ciągnika rolniczego JD 6210SE z 2001 roku kupionego u Dilera w Jelonku koło Poznania ! Zaczne od problemów jakie ten ciągnik sprawił. Zaczęło się od drugiego roku użytkowania tego ciągnika (gwarancja tylko na jeden rok, szok dla mnie, uważam że tak wychwalony i wypromowany cięgnik jak piszą inni i mówią o nim inni to powinien mieć gwarancje 10 lat !!!!!) Pierwszym problemem było pęknięcie filtra oleju hydraulicznego przy 300 MTG (NIEWIARYGODNE A PRAWDZIWE) Następna usterka jaka wystąpiła to zapowietrzanie się układu paliwowego (Brak zaworku zwrotnego i wymiana przewodów paliwowych) Kolejnym bardzo poważną naprawą, która musiałem zwalczyć to wymiana spręzarki klimatyzacji, która zatarła się przy 600MTG a przyczyną było optarcie się przewodów przy silniku (taki JD a nie umie położyć i zabezpieczyć przewodów przy silniku, który ma drgania podczas prac, bo leży na poduszkach) Nie będę tutaj pisał o kosztach jakie mnie wyniosły przy prawie nowym, ledwie dobrze dotartym ciągniku JD. Przy przebiegu około 1000MTG przepaliła się rura wydechowa ( co dla mnie był to ogromny szok i skandal) Dla porównania rura wydechowa w ciągniku ZETOR 7211 wytrzymała 6000MTG. Ale to nie koniec usterek i awari tegoż wychwalonego ciągnika John Deere. Przy przebiegu 1100MTG następuje wyciek oleju na uszczelece rozrządu ( naprawe wykonuje serwis i bagatelka wymiana uszczelki sięga 2000zł !!) Nastąpiła tez awaria regulacji dolnych cięgieł. Cały czas ciągnik ten jest regularnie serwisowany i naprawiany przez Dilera w Jelonku koło Poznania. Ciągnik na dzień dzisiejszy ma 1500MTG i jest drugim ciągnikiem o mocy 90KM, a pierwszym jest Fendt w którym nic się nie dzieje jak na razie. A teraz napiszę pare mądrych zdań o jego oszczędnym, wychwalonym SILNIKU w miesięczniku TOPAGRAR!! Jest to wręcz nie wiarygodne żeby ciągnik o mocy 90KM spalał w od 12 do 20 LITRÓW ON na GODZINE !! Są to zbyt duże koszty na utrzymanie tego ciągnika w poruwnaniu do FENDTA 309 C to około 30% JD spala więcej paliwa. Moim zdaniem JD jest tylko wychwalonym ciągnikiem, którego sponsorują rolnicze gazety, wzamian za dobre, pozytywne opinie na temat ciągników JD w mocy do 100KM. Bardzo chętnie przeczytam wasze spostrzeżenia, które ja tu poruszyłem a z którymi możecie się nie zgadzać ale niech piszą tu osoby, które mają podobny ciągnik lub podobne problemy z tym ciągnikiem. Ja na dzien dzisiejszy uważam za ciągnik numer jeden to FENDT nie wspominając juz tu o FENDCIE z skrzynią VARIO. Przypomniało mi się że jedynym plusem tego ciągnika JD jest jego zwrotność ale nic po za tym, nawet nie ma zegaru godziny i minuty. Serdecznie poydrawiam i nie polecam John Deera 6210SE
×