Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja mam 3. Teraz to nie jest duża dopłata a zawsze sie moze przydać. Jakiś uprawowo siewny czy kupisz w przyszłości rozbudowana maszynę i moze sie przydać. Ja używam 2 do pługa. Jedna para obrót a 2 siłownik linkowania.

Opublikowano (edytowane)

Rewelacyjne argumenty podałeś. Jak bym miał kupować któryś z tych dwóch ciągników to myślę że twoja wypowiedź by była najważniejsza i przesądziła by o moim zakupie

Edytowane przez mariusz123456789a
Opublikowano (edytowane)

A jaki jest sens porównywać Df 5c z Jd 6rc bo nie rozumiem ?To trochę inne półki .Sam stałem przed wyborem to raczej 5c konfrontowałem z serią Jd 5m i padło jednak na deutza 5110C

Edytowane przez Adik92
Opublikowano

Z tym DF5c to diler mnie w błąd wprowadził powinienem porównać do DF5 ale już i tak wybór padł na JD.

 

A jeszcze co do hydrauliki: Do agregatu uprawowo-siewnego wystarczą chyba 2 pary wyjść, a do przyczep zbierających ile potrzeba?

 

Opublikowano

JD lepszy do prac polowych. Jest masywniejszy. JD oferuje lepszą wygodę niż DF. W DF masz wajchę do biegów, zaraz przy fotelu, a do tura prawie przy oknie. Johny wajchy ma obok siebie. To myślę, że też jest jakiś plus. Nie wiem, czy w DF jest ręczne sprzęgło, bo w JD jest. A tu ułatwia i umila pracę.  JD moim zdaniem, ma lepiej dopracowany EHR. Ładniej to wygląda.

Opublikowano (edytowane)

Witam
Mam podobny problem z tym, że waham się między jd 6090 MC, a df 5100 jako ciągnik główny w gospodarstwie ok. 20ha.
Przedni TUZ obowiązkowo.
Licze, że doradzicie mi jakieś sensowne rozwiązanie.
Pozdrawiam
Ps
Dodam jeszcze, że jak będę robił zakupy to JD będzie z adblue i z tą samą mocą co DF czyli 95 km.

Edytowane przez masey
Opublikowano (edytowane)

Ja mam 5110 i nie zamieniłbym na  żadnego innego . Ciągnik mam już po gwarancji i elementy eksploatacyjne zakupuje w Handlowo - Usługowa Firma Rolnicza Krystian Kulpinski , NIP 767 16 76 610 , tel 888 359 526 . Jeżdżę bez obaw . Polecam 

Edytowane przez DeutzFahr-5110

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v