Skocz do zawartości

Polecane posty

janusz14    1

witam

jaki powinny mieć wymiar kule ramienia podnośnika do jd 5720???? wiem że jest to kat. II ...chodzi mi o wymiar zewnętrzny????? proszę o pomoc...:]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamieniak89    27

Kule kategoria II

wielkość otworu 23mm

wysokość 45mm

szerokość 35mm

Są także kule Kategori II, ale o innych wymiarach

wielkość otworu 23mm

wysokość 57mm

szerokość 45mm

wymiary wziołem z reklamówki grene, są to wymiary tylko kategori II do ramion podnośnika, są jeszcze 3 rodzaje kul kategori II/II, 1 kul kategori II/III i jeden rodzaj kuli kategori III/III

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

ale przeciez jak brałes te ciegła hakowe to razem były równiez i kule przynajmniej u mnie tak jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

janusz14    1

kule miałem przy łączniku ale na cięgłach dolnycj niestety nie...:/,,,,,ale spoko lajt już kupiłem rozmiar kuli to 56 mm :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    115

Na allegro kupowałem kule z kołnierzem po 45zł/szt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz14    1

ja dałem za dwie coś koło 75 zł bez przesyłki...są z kołnierzem i są firmy CBM....:]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slawuss    0

Odkopię temat bo nie widzę sensu zakładać 2 takiego samego. Mam w ciągniku haki kat.3 ale w maszynach jest wszystko w kat.2. I tu mam pytanie czy są kule kat.3 ze średnicą otworu 28mm czy będzie trzeba dotaczać tulejki. i to samo pytanie mam do łącznika centralnego. Są 2 rodzaje kul kat.3?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie przestal dzialac predkosciomierz elektryczny i wskazowkowy. Obroty i motogodziny dzialaja. Co moze byc przyczyna ?
      Temat przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. 
      Mam zamiar kupić JD 6420 premium
      Trochę nim dziś pracowałem i mam pytanie dotyczące działania przedniego napędu.
      Po włączeniu przedniego napędu i pracy z turem zauważyłem, że jak nabieram pełną łyżkę piasku to tylne koła się kręcą, ale przednie stoją w miejscu i słychać jakby lekkie jęczenie pompy. Czy to przez obciążenie tura? Czy gdybym jechał do przodu i np ciągnął pług to przedni napęd działałby prawidłowo? Gdy załączam przedni napęd w starym MF-ie to działa non stop i mógłbym zadusić ciągnik a i tak wszystkie koła będą się kręcić. Jak jest w JD? Trochę mnie to niepokoi. Proszę o sugestie
    • Przez grzesik65
      Witam od niedawna jestem posiadaczem ciągnika John deere 6220 skrzynia 4 polbiegi przełączanie dźwignią plus 4 zakresy a.b.c.d rewers obok kierownicy hydrauliczny mechaniczny na ewno nie elektro hydrauliczny. Ciągnik z 2006 roku. Otóż mam taki problem ruszając do przodu że sprzęgła czy też z samego rewers bez użycia sprzęgła ciągnik rusza pięknie wręcz książkowo bez żadnych szarpniec sprzęgło bierze i puszcza w połowie długości tak jak powinno być natomiast gdy chcemy jechać do tyłu i tu zaczyna się problem ciągnik jak by nie miał sprzęgła padał do samej podłogi i puszczając nawet delikatnie on już jedzie wręcz zrywa i na rewersie jest tak samo jak rewersem się wrzuci do tyłu to też zrywa wręcz od razu jedzie bardzo mnie to denerwuje wiem że tak nie powinno być raczej kalibracja tu nie pomoże bo tu nie ma żadnej elektryki czyżby to coś w skrzyni ?
    • Przez dexterek
      witam! mam problem z grzejacym sie olejem hydraulicznym, tak przynajmniej informuje komputer. orzemy naszym 6920S wyposażonym w skrzynie AutoPowr z 5-korpusowym obracanym rabe-werkiem, po 2-3 godzinach pracy wyswietla sie komunikat, iz olej jest za goracy i nalezy sie bezwzglednie zatrzymac, sprawdzic poziom oleju oraz filtr. filtry wymienilismy, olej rowniez. problem pozostal. jednak mnie zastanawie jedna rzecz: z tylu nad tuzem znajduje rozdzielacz, oto link: http://patrz.pl/zdjecia/id/1079804 . nie moge go zlokalizowac w instrukcji obslugi, wiec nie jestem pewien jego dzialania. wie ktos moze co to za rozdzielacz? jakie sa jego funkcje? na jakich ustawieniach nalezy pracowac z tylnym TUZem? jesli te ustawienia sa bledne moze to powodowac rozne obciazenia pompy hydraulicznej i grzanie sie oleju. oczywiscie moglbym zmienic te ustawienia ale koles z serwisu, ktorego wezwalem w innej sprawie jakis czas temu powiedzial ze "jest chyba dobrze i zeby lepiej nie grzebac".
    • Przez marcin80wlkp
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie kodu 301143 31BIF. Po przekręceniu kluczyka wyświetla mi się taki kod. Wiem, ze oznacza pre-heating Time remaining, czyli pozostały czas wstępnego podgrzewania. Co to jednak oznacza gdy ten kod się wyświetla? Że ciągnik nie podgrzewa? To motor z common rail i faktycznie czasami musi kilka razy okręcić zanim zapali. Czy zamiast tego powinny wyświetlać się jakieś sekundy? Proszę o pomoc
×