Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam taki problem z moim MX 110. Wymieniłem uszczelkę na bocznej pokrywie skrzyni biegów na której są zamontowane elektrozawory PowerShift 1-2-3-4.

Po wymianie uszczelki wystąpił problem. Gdy chcę jechać w przód lub w tył trzeba odczekać około 10 sekund zanim ciągnik ruszy. Coś jakby były te kanały zapowietrzone?

Przed demontowaniem pokrywy nie miałem z tym problemu. Musiałem wymienić tą uszczelkę gdyż ciekła.

Nie mogłem znaleźć nic w Workshop Manual MX 110 na ten temat.

Czy ktoś z Was wie gdzie jest problem?

Opublikowano

Po wymianie uszczelki pod modulatorem nic się nie może stać jeżeli jest starannie wymieniona. 

Ja bym szukał przyczyny w niskim ciśnieniu, albo z zaworem priorytetowym ustalający ciśnienie regulacyjne jest coś nie tak, albo z zaworem na skrzyni od jazdy.

Wepnij się manometrem w zawór na skrzyni w pozycję REG i obserwuj ciśnienie po załączeniu kosza od jazdy, ciśnienie powinno wrócić do ustalonego w mniej niż sekundę, oczywiście na rozgrzanym oleju, bo na zimnym to te skrzynie działają jak chcą ale 10 sec to zbyt długa zwłoka

 

A jak reszta hydrauliki? podnośnik? półbiegi,  jak już jedzie to dobrze je zmienia?   

Opublikowano (edytowane)

 

 

Ale dlaczego 2 godziny przed wymianą uszczelki reverser działał na zimno i na ciepło bez problemu?

Jak włączę reverser do przodu i odczekam 10 sek. to normalnie jedzie - pełna moc, orałem 4 skib-owcem.

Hydraulika jest jak z fabryki, TUZ tył i przód normalnie, przedni ładowacz też normalnie. Przełącznik 1-2-3-4 jak nowy.

A może coś z tym akumulatorem hydraulicznym obok pokrywy? bo go też ściągałem. Może go trzeba zalać olejem? ale przecież te bąbelki powietrza powinny same cofnąć się do skrzyni.

Zagadką jest to dlaczego przed wymianą uszczelki było ok?

Uszczelkę włożyłem dobrze - strzałką do góry.

Która to pozycja REG na pokrywie?

A może ta część uszczelki która mi się wypłukała między kanałami siedzi gdzieś tam w pokrywie i blokuje? Było tego z 1 cm2.

 

solenoids_MX_110.jpg

Edytowane przez kris14
Opublikowano

Tu masz zdjęcie do zlokalizowania ciśnienia regulacyjnego, powinno się mieścić w przedziale 19-21 bar

http://i.gyazo.com/2c6167e8302202095b8f7cb2cf80241b.png

 

A tutaj od jazdy

FWD - do przodu

REV - do tyłu

http://i.gyazo.com/bb9f58f20edb1639ccc01d3e76b3cbb5.png

Nie powinno być niższe od REG o 0,7 bara

 

Jeżeli ciśnienia będą ok tzn szybko ustalą się na wymaganym poziomie to wina leży w rozdzielaczu lub samych koszach,ale jeżeli zwłoka będzie długa (proporcjonalna do opóźnienia ruszania) przyczyny należy szukać wcześniej na linii. 

 

Akumulator jest od półbiegów, więc raczej nie ma nic do rzeczy

 

Opublikowano

tak jak kolega wyżej napisał musisz zlokalizować przyczynę, najpierw wepnij się w REG i sprawdź jakie ciśnienie masz potem przełączaj półbiegi jak też będzie dobrze to wtedy sprawdź rewers jak będzie widać duże opóźnienie to można by zajrzeć do modulatora rewersu czy nie ma tam jakiegoś paproku, który blokuje dysze lub suwak. Ten modulator właśnie ma z lekkim opóźnieniem i płynnie włączyć rewers (napełnić kosze olejem). Modulator znajduje się tam gdzie elektrozawory od rewersu, trzeba odkręcić nakrętkę i będzie tam suwak i sprężyna(y) dokładnie nie pamiętam. Wieczorem mogę wstawić schemat.

Opublikowano

Sprawa jest bardzo dziwna.

Rozebrałem ponownie boczną pokrywę od PowerShift - tą z elektrozaworami. Chciałem zobaczyć czy nie popełniłem tam jakiegoś błędu przy wymianie uszczelki.

Rozebrałem to na części pierwsze i nic nie znalazłem. Złożyłem ponownie i ciągnik działa jak nowy! Co to ma do rzeczy z reversem?

Zaorałem wczoraj 5 ha i ani razu nie było błędu z reversem F/R.

Czy te kanały od Power Shift 1,2,3,4 mają jakieś połączenie z reversem który znajduje się nad tylnym mostem (te zdjęcia które załączyłeś)
Zobaczę co będzie się działo za kilka dni.

Opublikowano

Witam, mam problem z rewersem w Case mx 110. Podczas pracy przy oraniu jadąc do przodu, wyłączył  się dość łagodnie bez nagłego uderzenia i już nie mogłem  ruszyć nie działa do przodu ani do tyłu . Półbiegi słychać, że się zmieniają podnośnik również działa wspomaganie też. Dodatkowo zauważyłem, że wałek też się nie włącza nawet kontrolka nie mruga przy włączniku wałka. Od czego zacząć szukanie przyczyny awarii?

Opublikowano

Ja mam problem z czujnikiem w siedzeniu ale zawsze kontrolka się  włącza.  Ty masz większy problem. 

Nie widzi rewersu. Rozbiesz przełacznik rewersu kostki i popsikaj jakimś kontaktem, lub WD. Jak nie  pomoże to szukaj kogoś.

Opublikowano
Problem rozwiązany. Dziękuję wszystkim za pomoc. Forumowicz "grego" miał racje bezpiecznik od wałka był przepalony. Lecz chyba nie to bylo przyczyna nie działającego rewersu. Przeczyścilem styki przekaźnika prądu pracy o nazwie i numerach HELLA, 4RA 003 510-511.
Opublikowano

Ten bezpiecznik zabezpiecza sterownik PTO, a jak wiadomo przez niego idzie także rewers...;). Kwestia tylko czemu przepaliło ten bezpiecznik..., byc może właśnie jakiś przekaźnik, być może coś innego.  Też miałem kiedyś taki przypadek, wystarczyło wymienić bezpiecznik i chodzi. 

Opublikowano
Dnia 1.12.2017 o 12:16, nowalkopol napisał:

Problem rozwiązany. Dziękuję wszystkim za pomoc. Forumowicz "grego" miał racje bezpiecznik od wałka był przepalony. Lecz chyba nie to bylo przyczyna nie działającego rewersu. Przeczyścilem styki przekaźnika prądu pracy o nazwie i numerach HELLA, 4RA 003 510-511.

Ktury to przekaznik ?gdzie się znajduje ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v