Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To na ostatniej fotce to case CS  pewnie. a co do reni to ma ło fotek. dwie pierwsze to troszke słabe a napewno brał bym  tej na elektrohydraulicznym rewersie.


To na ostatniej fotce to case CS  pewnie. a co do reni to m ło fotek. dwie pierwsze to troszke słabe a napewno nie  brał bym  tej na elektrohydraulicznym rewersie.

 

Opublikowano

Tylko w niej jest elektrohydrauliczna pompą. Ale nie ma się czego bać. Ja mam to samo i lepsza wygoda w uzytkowaniu, lepszy komfort. Tylko zależy czy chcesz maszynę z takim czymś. Wiadomo elektronika i trzeba dbać o nią.

Patrz czy nie jest to jakiś ulep pod względem elektrycznym bo zdarza się ze robią różne obejścia w instalacji żeby na chwilę było wszystko sprawne. Ale zawsze możesz czekać na kolejny ciągnik az się pojawi do sprzedaży.

Opublikowano

ja bym szukał pełnego mechanika bo elektrohydraulika to jest dobra jak nowa . A pozatym to mało mechaników ogarnia temat elektrohydrauliki tak ze pomysl kolego

 

Opublikowano

ja niedawno robiłem maraton po renówkach, tak jak wyżej piszą nie patrz i nie napalaj się , za szybko, sam tak jak ty wypytywałem pokazywałem linki itp, teraz jestem trochę mądrzejszy , pierwsze co to nawet nie patrz na przebieg , już lepiej na rocznik, i w jakim stopniu powycierane gałki itp urządzenia, a najlepiej sprawdzić czy dużo nie robiła to na mocowaniach przedniego mostu patrz jaki jest luz , wcześniej dwie oglądałem w obuch szczelina ok 4 mm , w jednej to tuleja mosiężna to aż wyłaziła przemielona, pojechałem oglądać ostatnią, a tam 0 luzu, zaskoczyło mnie, po prostu patrz w jakim stopniu są pewne rzeczy po zużywane, np tez czy z ramion podnośnika nie cieknie, tez jest objawem eksploatacji jak i inne wycieki, nie napalaj się po zdjęciach na olx , moja pierwsza do której jechałem, tez pięknie wyglądała, po przyjeździe , w środku meksyk, instalacja elek ,po kombinowana po izolowana, wskaźniki nie działały, kontrolki tez, podłoga rdza, i na koniec się przyznał ze już ma inny silnik wsadzony , wiadomo by napęd się załączał i rozłączał, a już w szczególności wałek sprawdzaj ale pod jakąś maszyną, prawie się nadziałem, na luzie włączał i wyłączał , ale głównym, a sprzęgło nie rozłączało, podczepiliśmy pod maszynę, to żeby włączyć to trza było ciągnik gasić, bo tak to zgrzyt i nie wchodził, tak więc ciężko znaleźć ciągnik w którym wszystko działa jak należny, zawsze jakiś szwank się trafi, dlatego ważne jest by dobrze bez pospiechu sprawdzać wszystko po kolei, mnie się udało za 3 cim podejściem trafić , i niedługo będzie renówka na podwórku , z modelami 110 54 ,120 54, 133 54, to już zależy na co trafi się , różnie, mechanik , pół mechanik, tez nectra ful opcja, rożnie wyposażone, te z końcem 14 to mechaniki , ale wszystko jest do opanowania, ja mam ehr , ale gość powiedział w ostateczności jak przerobić na krótko, czy załączanie wałka hydr, zawsze można wyrzucić i wstawić na linkę, najważniejsza jest skrzynia , w moim przypadku mogło być elektronika, elektrochydraulika w wyposażeniu, byle by skrzynia w pełni mechaniczna, z rewersem mechanicznym, i półbiegami mechanicznymi, 

Opublikowano

@izydor6280 a patrzyłeś tą z nieaktualnego ogł? Klime masz na słupku. Przypatrz sie dobrze na tą z aktualnego ogloszenia na siedzeniem te 3 pokrętła. 

 

@kamsen8473 byłeś ją oglądać? ?? Jak dla mnie nie jest zaciułana i wydaję sie być ok, wiadomo cos sie znajdzie jak to w używanym.

Opublikowano

Witam !sam posiadam 113.14 mam 6 lat.Nie moge zlego slowa powiedziec o ciagniku, prosty w obsludze, duzy i ciezki ,tylko w pole i orac.ale wiadomo maja one juz one po ponad 32 lata a 10tys. przebiegu dawno przerobione.ale ogolnie Renowki to dobre ciagniczki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v