Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

http://olx.pl/oferta/ciagnik-traktor-massey-ferguson-7485-john-deere-renault-valtra-case-CID757-ID8ldlj.html#5bbb03ecb8

 

To ten?

Nie wiem czy chcesz kupic ciągnik z linku. Ale tak ogólnie one mają skrzynię i tylną oś fendta. 8500 mth to sporo ale jeśli ciągnik w dobrym stanie to może i warto. Nie ma co pytać o awaryjność bo to zależy od danej sztuki. Sprzęt używany z nie małym już przebiegiem.

Opublikowano

Panu się pomylił stan tylnych opon. One nie mają 65 % bieżnika. Im brakuje 65 % bieżnika. Przednie opony widać zmienione przez niego. Widać też, że oszczędzał i kupił zbyt wąskie ale tanie. Profil jest co prawda większy więc może napędy będą się zgrywały. Ale jeśli będą trudne warunki na polu siła pociągowa ucierpi. Nie jest to poważna wada. A ze zdjęcia więcej nic ci nie powiem.

Opublikowano

Właśnie też mam wątpliwość co do profilu przednich opon w specyfikacjach nie ma nic mowy o zamieniku na profil 85, gościu twierdzi że stare miały ten sam profil  a wymienił na nowe bo jedna była przecięta.

Opublikowano

moze miały ten sam profil wysokosci ale większa szerokość. Jezeli tak zrobił to przód bedzie wolnijszy od tyłu.

Wątpię aby oryginalnie w takim smoku były takie opony oryginalnie z przodu.

Opublikowano

Trzeba wziąć pod uwagę, że przy tym przebiegu skrzynia może (ale nie musi) wymagać remontu. W fendtach vario problemy ze skrzynią zaczynają się właśnie powyżej 8000h

Opublikowano

jeżeli ciagnik bedzie jeżdził na tych oponach co ma założone to skrzynia lada moment bedzie wymagała remontu poniewa przód bedzie hamował a tył pchał do przodu wiec chwila moment nieszczeście gotowe :(

Opublikowano

Nie chcę zakałdać nowego tematu więc tu moze ktoś coś podpowie.

 Planuje kupić MF 8470  VT czy ktoś coś może podpowiedzieć o tym ciągniku. 

Ciągnik ma 11300 przebiegu niby oryginał rolnik sam go przywiuzł w 2018 roku w maju z przebiegiem 10500, Brał serwis i sprawdzali go, serwis to potwierdził i nic po za tym nie ma o nim w  serwisie, czyli nic nie robione było. Gość miał dość ogladania zwłok w Polsce, zrobił 4 tyś km i nic nie kupił  więc tego przywiuzł. Ogólnie ma tylko Fendty z 3 lub 4 teraz, ten to rodzynek i teraz właśnie go zmienia na Fendta 936 z Niemiec z przebiegiem 16 tyś.  Powód lubi zielone i  MF za słaby

 Skrzynia Vario z Fendta opony fajne Silnik Sisu 8400 i tu właśnie  mam problem bo nie znam tego silnika, co może go boleć. 

Opublikowano

Witam, dołączam się z pytaniem, mam na oku mf 7480 z 2007 roku na skrzyni dyna vt i silniku Perkinsa, 6500 tys mtg. Opinie o awaryjnosci czy lepiej odpuścić i szukać innego 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v