Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam parę pytań dotyczący tego silnika:

1.Z jakim momentem powinna być dociągana głowica( na forum wyczytałem że z siłą od 200 od 210Nm, ale nie jestem pewien czy nie za duża)

2. Z jakim momentem powinny być dokręcane stopy korbowodów

3. Jaki luz zaworowy należy ustawić

Opublikowano

a ten mwm td 226,4 to model A czy B roznica A na suchych B mokrych tulejach wiem ze wydaje sie duzo ale u siebie w mwm td 226,4 A  glowice na 210Nm dokrecalem zawory 0.20 sace i wydech a glowne 80Nm plus 90stopni  a korby 40Nm plus 90 stopni takie ja dostalem informacje ale jak sie robi silniki to juz sie w rekach czuje kiedy jest dobrze pozd

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Tuleje są mokre więc model B.

znalazłem informacje, że luz zaworowy powinien być na ssących 0,2mm a na wydechowych0,3mm.

Mam jeszcze jedno pytanie a mianowicie jakie ustawić ciśnienie wtrysku?

 

Dzięki za pomoc pozdro i wesołych świąt :)

 

Edytowane przez johenek
Opublikowano

chodzi mi o ciśnienie przy jakim powinien otworzyć się wtrysk, bo u nas w okolicy to szczyt technologi to jakieś stare ursusy lub zetory(jest też parę lepszych maszyn ale mało) i żaden pompiarz nie wie jakie ustawić to ciśnienie, w 6 cylndrowcu ustawia się na 220bar więc i w tym myślę takie ustawić

Opublikowano

Ustaw jakieś 180 chyba że pompa idealna jak nówka to więcej ... I spytaj się pompiarza kiedy zegar zmieniał albo robił certyfikację... Ja w okolicznym zakładzie kazałem ustawić na 180, nie chodził tak bym chciał więc pojechałem do dalszego, sprawdzonego zakładu - okazało się że ustawione były na 150  :wacko:

Opublikowano

ja już mam sprawdzonego pomiaża  i zawsze po jego regulacji pompy czy też wtrysków wszystko jest idealnie ustawione, a w razie gdyby coś było nie tak to on przyjeżdża i sam wyjmuje elementy z silnika i naprawia je na własny koszt :)

 

Nie wiadomo w jakim stanie jest pompa wtryskowa bo ciągnik podobno stał 7 lat nie ruszany bo był zatarty silnik :(

Opublikowano

zobaczę może akurat będzie dobra bo poprzedni właściciel zrobił remont całej góry lecz w wyniku tego nie wytrzymał dół silnika i poobracało panewki :(

Pompa była regenerowana przy 9450mth a przy 9603mth przyjechał do mnie na lawecie jako zatarty, więc pompa nie napracowała się. Pompa była cały czas zalana paliwem i jak próbowałem odpalić ją to podawała paliwo lecz nie dopalił ciągnik bo było dużo wody w cylindrach która dostała się przez wydech(założona była prosta rura o średnicy 140mm)

Opublikowano

Witam, odświeżam temat - bo nie było tu ostatecznej odpowiedzi na zadane pytanie.

Jaki ma być w końcu ten moment dokrecenia głowicy w silniku TD226B-6 czyli na mokrych tulejach?

Bo temat zakończył się na tym że ma być 210Nm ale w silniku o oznaczeniu TD226A czyli na suchych tulejach. Konkretnie chodzi o silnik w Fendt Favorit 512C

Druga sprawa czy głowice trzeba ponownie dociągać po jakimś czasie? 

Opublikowano
Dnia 2.10.2019 o 13:14, rafal9109 napisał:

Witam, odświeżam temat - bo nie było tu ostatecznej odpowiedzi na zadane pytanie.

Jaki ma być w końcu ten moment dokrecenia głowicy w silniku TD226B-6 czyli na mokrych tulejach?

Bo temat zakończył się na tym że ma być 210Nm ale w silniku o oznaczeniu TD226A czyli na suchych tulejach. Konkretnie chodzi o silnik w Fendt Favorit 512C

Druga sprawa czy głowice trzeba ponownie dociągać po jakimś czasie? 

 

Opublikowano

Witam, chciałem zapytać czy  ostatecznie ktoś ustalił momenty dokrecenia walu, korb i glowic dla mwm  td 226 b ? Akurat robie swój motor i pilnie potrzebuje info . Pozdrawiam 

Opublikowano
Kopciu555 napisał:

Witam, chciałem zapytać czy  ostatecznie ktoś ustalił momenty dokrecenia walu, korb i glowic dla mwm  td 226 b ? Akurat robie swój motor i pilnie potrzebuje info . Pozdrawiam 

podpinam się pod pytanie, szukam dokładnych wartości dokręcania stóp głównych i korbowodowych, w silniku 226/6. bo te wartości 40Nm i 80Nm to coś strasznie słabiutko

Opublikowano

Słuchajcie bo już trochę się zakreciłem 

Reno silnik na tabliczce oznaczenie td226-4,

to jakie w końcu tuleje mokre czy suche??

Nie ma tam ani A ani B.

Pytam bo podcieka jakby spod głowicy płyn na zewnatrz mam wymienić uszczelki ale jak mokre to wszyscy straszą oringiem więc bać się czy mam suche tuleje??

Czy gdzieś są dodatkowe oznaczenia?

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez Rybson5
      Witam wszystkich!
      Drodzy forumowicze potrzebuje pomocy. 
      Podczas wymiany uszczelki pod głowicą okazało się że gniazda płynu w kolektorze są wyżarte i kolektor nie nadaje się do ponownego zamontowania. Może ktoś z Was spotkał się z podobnym przypadkiem i doradzi co w takiej sytucji zrobić? Myślałem o nalaniu wżerwów tigiem ale nie wiadomo co to jest za stop metalu i jak będzie reagować.. Bardzo ciężko znaleźć coś używanego na rynku a cena nowego to 6500 zł... 



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v