Skocz do zawartości

problem z odpaleniem zimnego silnika w zetor 7245 i słaby podczas orki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam problem z  zetor 7245  cieszko odpala  rano   dymi zimny  i w polu jest słaby    co moze byc


dodam ze tłoki nowe tuleje   pompa po regeneracji    rożad w porządku

Opublikowano

kopci  długo kreci i jak chyci już to chodzi tak jak by na 2 lub 3 gary  nie moze wejsc na obroty dopiero po chwili sie   wkreci i dodam ze słaby jest w polu  pomozesz kolego

Opublikowano

Tu wiele nie ma co myśleć. Na początek robisz to co nie wymaga wkładu finansowego. Regulujesz zawory, kąt wtrysku, sprawdzasz filtr powietrza i drożność kolektorów, sprawdzasz szczelność układu paliwowego, szukasz oznak zapowietrzenia. Sprawdzasz też paliwo bo różne cuda leją. Jak to nie pomoże wtryskiwacze. Dobrze by było określić ogólny stan zużycia silnika.

Opublikowano (edytowane)

kolego wymieniłem    całe 4  gary czyli tuleje tłoki pierscienie  na nowe, wtryski nowe  ustawione , kolektory  sa czyste  zawory w porzadku pompa po regeneracji  900 zł dałem za  robote jej   układ  jest szczelny nie zapowiecza sie nigdzie  rozad  w porządku  wczoraj rozbierałem aby sie upewnić  zostaje tylko ustawić zapłon  lecz nie wiem jak to zrobic  mozesz mi powiedziec jak  podobno sa znaki na kole zamachowym lecz nie wiem  jak ustawic  kiedy m,a byc poczatek wtrysku   w jakim momencie

Edytowane przez Leszkoooo
Opublikowano

Za skrzynką akumulatorów jest okienko, odkręć zaślepkę. Na kole zamachowym powinny być znaki i jedna kreska nabita na lewej stronie okienka. Nie wiem jak jest w twoim ale w tych które ja widziałem były nabite pierwsze trzy kreski na kole zamachowym i każda opisana kątem wyprzedzenia. Odkręcasz rurkę pierwszego wtryskiwacza, dajesz gaz na max i kręcisz za koło wałem aż w króćcu drgnie paliwo. To początek tłoczenia. Sprawdzasz w jakim miejsca są kreski na kole.  Ta jako kąt ma mieć twój ciągnik musi się pokrywać z tą nabitą na okienku. Super dokładnie nie musi być jest tolerancja.  Jeśli nie pasuje popuszczasz trzy śruby którymi jest przykręcona pompa i przekręcasz ją. Na silnik jeśli jest za późny i odwrotnie gdy za wczesny. Jeśli silnik jest świeżo po remoncie może jakiś czas ciężko palić aż ułożą się pierścienie i osiągnie maksymalne ciśnienie sprężania.

Opublikowano

włąsnie nigdzie nie pisze na której powinno byc ustawione jutro  pobawie sie i sprubuje ustawic chyba ze ktos jeszcze cos doradzi na której ale dzieki koilego piwko  sie nalerzy

Opublikowano

mierzyłem mu nawet cisnie i ma od 25 do 27 na  rozgrzanym silniku ok 60stopni


wiec  jeszcze  jutro zobacze  jak jest ustawiony poczatek wtrysku  i napisze jutro aby  dostac wrazie jakaś  dalsza pomoc 

Opublikowano

kolego na 10 stopni czyli  na której kresce powino podnosic sie paliwo


jest jeszcze mozliwosc złego sprzegiełka na pompie wtryskowej  jakie powinno byc w zetorze 7245


 poinformował mnie ktos ze mogłem odac pompe wtryskowa do regeneracji ze złym sprzegiełkiem  wystepuje kilka rodzaji a  ono mogło   nie być orginalne mogli  w warsztacie ustawic zle pompe  z powodu innego sprzegiełka jesli kupie  orginalne do tej pompy to   bedzie dobrze czy  musze od nowa ja ustawiac  pisze to poniewaz słyszałem ze moze byc powód taki i chciałbym  poruszyc ten temat

Opublikowano

Musisz ustwić na oko bo kreski niema .Ustawiasz z gazem max dla pierwszego cylindra od chłodnicy kręcąc od dołu wałem tak jak się kręci .Najlepiej odkręcić przewód od wtryskiwacza i wygiąć go do góry i obserwować kiedy drgnie paliwo.

Opublikowano

kolego  robie  i paliwo  poprostu wyglada tak jak by było podawane jeszcze  gdy tłok juz schodzi naduł od gmp  a jesli dobrze mysle to powinno juz go nie podawac  czyli chyba jest za pózny wtrysk  

 

sa równiez  na kole zamachowym OIJ albo OIT dokładnie nie pamietam  i jest jeszcze kilka  kresek jedna krótsza jedna dusza tak na zmiane   na której powinno paliwo sie podnosic z pierwszej sekcji pompy?

 

Opublikowano (edytowane)

to pompa kiedy ma paliwo  zaczac wypychac na której kresce a cos mówisz jeszce  o martwym górnym punkcie  dokładnie jesli  mozesz pogadam na gg 10376205

Edytowane przez Leszkoooo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v