Skocz do zawartości
Leszkoooo

problem z odpaleniem zimnego silnika w zetor 7245 i słaby podczas orki

Polecane posty

Leszkoooo    0

witam mam problem z  zetor 7245  cieszko odpala  rano   dymi zimny  i w polu jest słaby    co moze byc


dodam ze tłoki nowe tuleje   pompa po regeneracji    rożad w porządku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszkoooo    0

kopci  długo kreci i jak chyci już to chodzi tak jak by na 2 lub 3 gary  nie moze wejsc na obroty dopiero po chwili sie   wkreci i dodam ze słaby jest w polu  pomozesz kolego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    582

Tu wiele nie ma co myśleć. Na początek robisz to co nie wymaga wkładu finansowego. Regulujesz zawory, kąt wtrysku, sprawdzasz filtr powietrza i drożność kolektorów, sprawdzasz szczelność układu paliwowego, szukasz oznak zapowietrzenia. Sprawdzasz też paliwo bo różne cuda leją. Jak to nie pomoże wtryskiwacze. Dobrze by było określić ogólny stan zużycia silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszkoooo    0

kolego wymieniłem    całe 4  gary czyli tuleje tłoki pierscienie  na nowe, wtryski nowe  ustawione , kolektory  sa czyste  zawory w porzadku pompa po regeneracji  900 zł dałem za  robote jej   układ  jest szczelny nie zapowiecza sie nigdzie  rozad  w porządku  wczoraj rozbierałem aby sie upewnić  zostaje tylko ustawić zapłon  lecz nie wiem jak to zrobic  mozesz mi powiedziec jak  podobno sa znaki na kole zamachowym lecz nie wiem  jak ustawic  kiedy m,a byc poczatek wtrysku   w jakim momencie

Edytowano przez Leszkoooo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    582

Za skrzynką akumulatorów jest okienko, odkręć zaślepkę. Na kole zamachowym powinny być znaki i jedna kreska nabita na lewej stronie okienka. Nie wiem jak jest w twoim ale w tych które ja widziałem były nabite pierwsze trzy kreski na kole zamachowym i każda opisana kątem wyprzedzenia. Odkręcasz rurkę pierwszego wtryskiwacza, dajesz gaz na max i kręcisz za koło wałem aż w króćcu drgnie paliwo. To początek tłoczenia. Sprawdzasz w jakim miejsca są kreski na kole.  Ta jako kąt ma mieć twój ciągnik musi się pokrywać z tą nabitą na okienku. Super dokładnie nie musi być jest tolerancja.  Jeśli nie pasuje popuszczasz trzy śruby którymi jest przykręcona pompa i przekręcasz ją. Na silnik jeśli jest za późny i odwrotnie gdy za wczesny. Jeśli silnik jest świeżo po remoncie może jakiś czas ciężko palić aż ułożą się pierścienie i osiągnie maksymalne ciśnienie sprężania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszkoooo    0

dzieki kolego ze pomogłes a mam jeszcze  jedno pytanie na której kresce  powinno paliwo   drgnac  jak powinno byc w tym silniku   zetor 7245 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    582

No właśnie tego dokładnie nie wiem. Są zdaje się trzy każda odpowiada za kąt 20-kilka stopni. Jeśli nie znajdziesz info na ten temat ustaw na środkowej i tyle. Powinno być dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszkoooo    0

włąsnie nigdzie nie pisze na której powinno byc ustawione jutro  pobawie sie i sprubuje ustawic chyba ze ktos jeszcze cos doradzi na której ale dzieki koilego piwko  sie nalerzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    68

Wg mnie winna glowica

Do tego podkladki pod wtryskami do wymiany. U nas bylo to samo nowe podkladki są chodzil jak chcial. Dopiero nowe ze serwisu i śmiga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszkoooo    0

ale co głowice ?  umnie  dobre sa głowice  luz zaworowy tak samo  dobrze ustawiony  nigdzie nie gwizda  na wtryskach aby kompresjia uchodziła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszkoooo    0

mierzyłem mu nawet cisnie i ma od 25 do 27 na  rozgrzanym silniku ok 60stopni


wiec  jeszcze  jutro zobacze  jak jest ustawiony poczatek wtrysku  i napisze jutro aby  dostac wrazie jakaś  dalsza pomoc 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszkoooo    0

dobre na oko ale gdyby cos było  nie tak to by uciekała kompresjia  było by to widoczne i oczywiscie   nie było by takiego sprezania jak jest  prawda kolego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszkoooo    0

cisnienie powinno chyba wynosic ok 27 28 chyba ze sie myle  doradzisz cos kolego wiesz jak ustawic poczatek wtrysku  ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

stopień spręzania tego silnika wynosi 17 czyli 17 x 0.21(współczynnik silnika diesla) daje nam 3.57MPa tyle powinno wynosić ciśnienie w teori

Edytowano przez Agrotech1111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszkoooo    0

kolego na 10 stopni czyli  na której kresce powino podnosic sie paliwo


jest jeszcze mozliwosc złego sprzegiełka na pompie wtryskowej  jakie powinno byc w zetorze 7245


 poinformował mnie ktos ze mogłem odac pompe wtryskowa do regeneracji ze złym sprzegiełkiem  wystepuje kilka rodzaji a  ono mogło   nie być orginalne mogli  w warsztacie ustawic zle pompe  z powodu innego sprzegiełka jesli kupie  orginalne do tej pompy to   bedzie dobrze czy  musze od nowa ja ustawiac  pisze to poniewaz słyszałem ze moze byc powód taki i chciałbym  poruszyc ten temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    14

Musisz ustwić na oko bo kreski niema .Ustawiasz z gazem max dla pierwszego cylindra od chłodnicy kręcąc od dołu wałem tak jak się kręci .Najlepiej odkręcić przewód od wtryskiwacza i wygiąć go do góry i obserwować kiedy drgnie paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszkoooo    0

kolego  robie  i paliwo  poprostu wyglada tak jak by było podawane jeszcze  gdy tłok juz schodzi naduł od gmp  a jesli dobrze mysle to powinno juz go nie podawac  czyli chyba jest za pózny wtrysk  

 

sa równiez  na kole zamachowym OIJ albo OIT dokładnie nie pamietam  i jest jeszcze kilka  kresek jedna krótsza jedna dusza tak na zmiane   na której powinno paliwo sie podnosic z pierwszej sekcji pompy?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    14

Ważny jest początek.Tam masz znak w górnym martwym punkcie to raz a dwa to te trzy kreski czyli 22 stopnie chyba a musi być początek na 1o stopni jeśli pompa jest oryginalna od 72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszkoooo    0

to pompa kiedy ma paliwo  zaczac wypychac na której kresce a cos mówisz jeszce  o martwym górnym punkcie  dokładnie jesli  mozesz pogadam na gg 10376205

Edytowano przez Leszkoooo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez Bolo77
      Witam chce kupic jakis ciagnik do 85km, do wyboru mam Ursus, Zetor lub Mtz tak cenowo do 25 tys.  Co polecacie?  
    • Przez kolo5ful
      witam szukam schematu bezpieczników do  zetora 5011
    • Przez prizmo24
      Witam
      Tak jak w temacie, mam zamiar powiększyć areał ziemniaków, a co za tym idzie rozglądam się za kombajnem. Jedyne ograniczenie to ciągnik. Niestety w c330 nie ma hydrauliki i zostaje tylko zetor 7711. Problem w szerokości opon, które nie będą się mieściły pomiędzy rzadkami. Myślałem nad Bolkiem. Bardzo prosiłbym o poradę odnośnie wyboru kombajnu.
    • Przez ROBERTO0808
      witam ukrecil mi sie walek atakujacy zaraz za frezem agroma kalisz spszedaje z kolem i kosztuje 2450 moze ktos to robil i od czego moglo sie ukrecic
×