Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie no ten temat znam bo sam w nim pisałem, ale mi chodzi bardziej o to że jak na starej głowicy chodził bardzo dobrze jak piszesz (HURAGAN) to trzeba było nic ze starą nie robić tylko wstawić ja z powrotem i tyle. Po co coś remontować jak chodzi jak powinno, a już tym bardziej wymieniać na inne ;) O to mi chodzi bo co i jak w sprawie głowicy to wiadomo :P

Roki , głowicę wymieniałem stara bo woda mi bąbelkowała w chłodnicy , wiec podejrzewam że była gdzieś pęknieta lekko i kompresja biła do wody.

Stad wymiana głowicy na nową.

Teraz jest OK.

Jak po robocie ściągne głowice to pokaże pare fotek , jakie teraz buble robią w URSUSIE.

Opublikowano

WItam,

Mam takie pytanie, niedawno kupiłem zestaw naprawczy do c330, był w czerwonych opakowaniach jak na zdjęciu http://tablica.pl/of...html#46bb4a42e6 czy to jakaś podróbka , czy oryginalne części ursusa tak jak pisze na opakowaniu "?

 

 

Części oryginalne powinny być w opakowaniach takich jak na zdjęciach, które zamieszczaliśmy na agrofoto:

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/437972-oryginalne-filtry-ursus/

 

lub

 

takie, na którego tle są nasze konkursowe produkty (na który oczywiście zapraszam :) ):

 

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/453664-koszulka-napoje/

 

 

 

ten zestaw, który pokazałeś na zdjęciu niestety nie wiem jakiego są pochodzenia, oryginalny zestaw jest trochę inaczej zapakowany.

 

 

Co do głowic i innych części sygnowanych Ursusem z Niedźwiadkiem - polecam ich jakość - reklamacji jest malutki odsetek.

Opublikowano

No a jednaj ,ja trafiłem na malutki odsetek B)

ja to mam jakiegoś pecha życiowego co do części , nie dość że kupuje najdroższe części to trafiają mi się buble.

A jak nie buble to zamówie co innego a przychodzi co innego....dosłownie koszmar. :rolleyes:

Opublikowano

witam ja będę remontował swojego ciapka tzw ojca i tu moje pytanie bo ostatnio 3-4 lata temu był też remont i jak wkładaliśmy tuleje to zamiast wchodzić ciasno one wpadły dosłownie ( ojciec mówi ze podczas poprzedniego remontu też tak było ) obecnie ta c330 robi na 20 ha ... proszę o podpowiedź czy trzeba kupić nowy blok czy zestawy naprawcze były nie tak ??? chce wymienić też rozrząd głowice wał oraz zrobić instalacje elek hydrauliczna bo na błotniku cieknie rozdzielacz oraz hamulce ( proszę powiedzieć jak dostać się do hamulca i jak je naprawić oraz zrobić hamulec ręczny ) proszę o odp

Opublikowano

Powoli zbliża się kapitalka c330, ale jest jeden problem. Przy poprzednim remoncie (około 21 lat temu) pojawiły się wżery i tuleje zostały osadzone na kleju. I tu pojawia się pytanie - czy teraz przy wyjmowaniu tuleji istnieje ryzko ułupania bloku? Może znacie jakiś sposób żeby te tuleje teraz wyciągnąć?

Opublikowano

Panowie jaka jest różnica między ZSM CHEŁMNO a URSUS CHEŁMNO ?

Kupiłem dzisiaj zestawy naprawcze a tu w jednym opakowaniu na tłoku pisze ZSM CHEŁMNO a na drugim URSUS CHEŁMNO selekcja ta sama , pudelka identyczne a w srodku inne napisy.........

Dziwi mnie czemu w srodku jest tłok Zetora czeski......., pierścienie PRIMA.

Ogladałem też zestawy URSUS Warynski.....musze przyznać że tłoki perfekcyjnie wykonane.

Kto wie czy nie lepiej jak Gorzyce.

Na prawdę się przyłożyli.

Wziąłem PREMIUM, zobaczymy co to będzie.Tuleja pięknie wykonana, szkoda że w pudełku nie było tych mosiężnych podkładek pod tuleje.......widać że oszczędzają , a w URSUS Waryński jest wszystko. ^^

Opublikowano

Zapomniałem :(

Nawet nie myslałem o tym bo miałem tyle rzeczy na głowie że szok....

Ściągłem głowicę , zawiozłem do gościa , a on ją przefrezował te zadziory wewnątrz a gniazda dotarł tylko bo na zaworach były wżery.

Założyłem i jest na razie ok.

Pójdzie w pole na wiosnę to zobaczymy czy olej pójdzie kurkiem do góry.

Opublikowano

Już złożyłeś silnik :) , w innym temacie pisałeś że głowicę będziesz robił i zdjęcia pokażesz jak wygląda :P

Roki specjalnie dla Ciebie :)

Kumplowi z pracy zamawiałem niedawno głowicę do C-330 bo chciał nową a pobliskich sklepach były tylko zamienniki.Mówiłem mu ze jak kupi nową oryginał URSUS to i tak ją bedzie musiał robić tak jak ja swoją , no ale chciał nową to ok, zamówiłem mu

Dziś przyszła.Specjalnie ją rozebrałem by pokazać fotki .

No to na poczatek głowica.

http://e-fotek.pl/images/19845359926502010305.jpg

http://e-fotek.pl/images/45488250428736758664.jpg

http://e-fotek.pl/images/36584582956363087319.jpg

 

a tak wyglądają zawory.....ponoć dotarte mówił Pooch :lol: :lol:

 

http://e-fotek.pl/images/23461138514163446856.jpg

http://e-fotek.pl/images/83782293234452617443.jpg

 

ale jakoś matowego paska wokół zaworów nie widać :D

Noto teraz gniazda jak wyglądają : :( :(

 

http://e-fotek.pl/images/63066018645172774890.jpg

http://e-fotek.pl/images/27997569272007577226.jpg

http://e-fotek.pl/images/63242536888203963855.jpg

http://e-fotek.pl/images/09941339883961020415.jpg

http://e-fotek.pl/images/92888346824441308970.jpg

 

Zwróćcie uwagę na to że nawet gniazda zrobione byle jak nie doszlifowane , tylko jedno więcej podrobione drugie mało co.....zawory nie dotarte włożone na SUROWO!!!!!!! noi jak ma taka głowica trzymać szczelność ?Niby płaci się drogo za oryginał a tak naprawdę i tak trzeba ją rozbierać i szlifować gniazda zaworowe i docierać zawory a także szlifować zadziory w gniazdach zaworowych by nie tłumiło wydechu.

Ehhh :(

 

Nie wiem jak w C-360 bo te głowice które pokazywał Pooch były podobne ale jak wyciagnie zawory to pewnie to co i tu.

To jest właśnie URSUS głowica.

Opublikowano

Ja tam zaopatruję się w części z Chełmna lub regeneruje stare. Nie stosuję tych niby oryginałów od Ursusa.

Kilka razy kierowałem się do Ursusa z zapytaniem odnoście części to ciągle odsyłają do Rol Maru, a Rol Mar do Ursusa więc szkoda gadać

Opublikowano

Kolego, pokazywałem głowicę do C-360 - także nie siej zamętu z udziałem mojego nicka.

Tak ten problem na 100% nie występował.

Głowicy do C-330 nie miałem w ręku.

Z tego co widzę, od dawna ciężko taką dostać - a co za tym idzie - może były z nią jakieś problemy?

Masz na nią gwarancję - jeżeli mi by się nie podobała - oddałbym i bez żadnego ale - chciałbym zwrotu gotówki i szukałbym dalej - lepszej.

 

A po krótkim dochodzeniu - muszę Cię zmartwić - zobacz głowicę Chełmna:

 

http://allegro.pl/glowica-kpl-silnika-c-330-ursus-chelmno-i3726678494.html

 

to jest dokładnie ten sam produkt na moje oko - czyli zapewne jest jeden producent - podwykonawca.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Boby a czy kiedyś spotkałeś nowe głowice do 30-stki z takimi wymiennymi gniazdami?

W czasie regeneracji zakładają takie gniazda.

Opublikowano

Boby mial na mysli głowice od Zetora.

Bynajmniej ja nigdy nie widziałem nowych głowic z wymiennymi gniazdami.

 

Pooch może i podwykonawca.

Ale czemu URSUS robi fuszerke i loguje swoim logiem głowice do C-330?

Na oryginalnej głowicy CHEŁMNO sa bite numery fabryczne a tu nie ma nic.

Tak jak by kupowali głowicę jakąś podróbe za parę groszy , biją swoje logo URSUS i tak się wzbogacają.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez Pawel197890
      Panowie co może być przyczyną pulsacyjnego hamowania w Ursus c 385.po wciśnięciu pedału koło blokuje i puszcza tak jak ABS w samochodzie 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v