Skocz do zawartości

renault celtis wersje i wyposażenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czesc panowie

 

jako, ze mój u1014 po raz kolejny mnie zawiódł, a juz ostatnim razem sobie obiecałem, ze wiecej go naprawiał nie bede, tylko kupie co innego, to zacząłem sie rozglądac za zastępstwem dla niego.

Zadanie to traktor pomocniczy i do tura.

 

NA internecie sporo jest renówek/claasów celtisów 436, 446, 456 w dosc młodych rocznikach i przyzwoitych cenach.

 

Nie moge tylko sie połapac w wersjach, bo sa ogłoszenia bez literowego oznaczenia, sa RC, są RX. Czym to sie od siebie różni, co te skróty znaczą?

 

jakie w tych traktorach są montowane skrzynie?

czy kazda ma półbiegi, czy były wersje bez półbiegów?

tak samo z rewersem?

 

W przysżlym tyg planuje pojechac pooglądac troche maszyn, wiec wypadałoby przed czasem jakas minialną wiedze posiąść.

 

ps jest jeszcze jedno ogłoszenie renault ceres 330 juz z turem. Gdzie by ten traktor uiejscowić? to taka biedniejsza wersja celtisa, czy raczej i biedniejsza i mniejsza?

Opublikowano

dzieki za odpowiedx.

Widze troche sie znasz, wiec mam kolejne pytanie.

 

Dotychczas jeździłem albo traktorem bez rewersu, albo takim z rewerse elektrohydraulicznym (a wiec full wypas, nie trzeba wysprzęglac, hamowac, tylko klik i jest)

a jak działa rewers mechaniczny?

Musze nacisnac nogą sprzegło i zatrzymac traktor do zera i dopiero przełączac? czy w czasie wolnej jazdy tez mozna?

 

bo juz rozszyfrowałem, ze wersje RC są biedniejsze (rewers mechaniczny, inny tył traktora (zaczepy etc), gorsze siedzenie, tłumik na masce etc, a RX bardziej wypasione z m.in. z rewersem elektrohydraulicznym.

Wystawionych w sieci jest kilka takich i takich, to w razie bym wybierał ten biedniejszy chce wiedziec na co sie pisze.

Opublikowano

dzięki, znam/ nie znam używam to wiem

w rewersie mechanicznym musisz się zatrzymać do zera w przeciwnym razie nie zmienisz kierunku jazdy, po prostu działa to jak skrzynia biegów tylko nie szukasz z pośród 4 czy 5 biegów tego jednego tylko masz trzy położenia, przód N i tył, z jednej strony jest już jakieś udogodnienie ale z drugiej strony masz pracować cały dzień z ładowaczem to trochę uciążliwe zależy co kto potrzebuje 

Opublikowano

U mnie koła zatrzymać się nie muszą i bez problemu mogę zmienić kierunek... Ale wiadomo że to nie jest żadna prędkość po prostu lekko się toczy... Jak będą synchronizatory na wykończeniu to wtedy nie zmienisz kierunku nawet w lekkim ruchu...

Opublikowano

a co powiecie o silnikach john deera w tych traktorach?

nie palą przesadnie?

 

bo sasiedzi mnie tym straszą (np ze nie wazne czy ma ciezko czy lekko i tak inimum 7-8 wessie na godzine)

Opublikowano

witam chciałbym dowiedzieć sie cos na temat claas celtis 436 a mianowicie czy rewers elektrohydrauliczny sie nie psuje i czu ten ehr nie jest jakis wadliwy że bedzie trzeba stawać w polu i wzywać serwisantów ??

 

Opublikowano

a cio możesz jeszcze powiedzieć o reno celtis 92 km o mechanicznym rewersie i zwykłym podnośniku jakie powinien mieć ciśnienie na hydraulice na wyjsciu bo zamierzam coś podobnego kupuić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v