Skocz do zawartości
nunu85

renault celtis wersje i wyposażenie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
nunu85    82

czesc panowie

 

jako, ze mój u1014 po raz kolejny mnie zawiódł, a juz ostatnim razem sobie obiecałem, ze wiecej go naprawiał nie bede, tylko kupie co innego, to zacząłem sie rozglądac za zastępstwem dla niego.

Zadanie to traktor pomocniczy i do tura.

 

NA internecie sporo jest renówek/claasów celtisów 436, 446, 456 w dosc młodych rocznikach i przyzwoitych cenach.

 

Nie moge tylko sie połapac w wersjach, bo sa ogłoszenia bez literowego oznaczenia, sa RC, są RX. Czym to sie od siebie różni, co te skróty znaczą?

 

jakie w tych traktorach są montowane skrzynie?

czy kazda ma półbiegi, czy były wersje bez półbiegów?

tak samo z rewersem?

 

W przysżlym tyg planuje pojechac pooglądac troche maszyn, wiec wypadałoby przed czasem jakas minialną wiedze posiąść.

 

ps jest jeszcze jedno ogłoszenie renault ceres 330 juz z turem. Gdzie by ten traktor uiejscowić? to taka biedniejsza wersja celtisa, czy raczej i biedniejsza i mniejsza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

nunu85    82

dzieki za odpowiedx.

Widze troche sie znasz, wiec mam kolejne pytanie.

 

Dotychczas jeździłem albo traktorem bez rewersu, albo takim z rewerse elektrohydraulicznym (a wiec full wypas, nie trzeba wysprzęglac, hamowac, tylko klik i jest)

a jak działa rewers mechaniczny?

Musze nacisnac nogą sprzegło i zatrzymac traktor do zera i dopiero przełączac? czy w czasie wolnej jazdy tez mozna?

 

bo juz rozszyfrowałem, ze wersje RC są biedniejsze (rewers mechaniczny, inny tył traktora (zaczepy etc), gorsze siedzenie, tłumik na masce etc, a RX bardziej wypasione z m.in. z rewersem elektrohydraulicznym.

Wystawionych w sieci jest kilka takich i takich, to w razie bym wybierał ten biedniejszy chce wiedziec na co sie pisze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinurban    2

dzięki, znam/ nie znam używam to wiem

w rewersie mechanicznym musisz się zatrzymać do zera w przeciwnym razie nie zmienisz kierunku jazdy, po prostu działa to jak skrzynia biegów tylko nie szukasz z pośród 4 czy 5 biegów tego jednego tylko masz trzy położenia, przód N i tył, z jednej strony jest już jakieś udogodnienie ale z drugiej strony masz pracować cały dzień z ładowaczem to trochę uciążliwe zależy co kto potrzebuje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

uwierz mi jakby sie uparl to by zmienil, ale przy wiekszej predkosci tylko raz i skrzynia zmielona  :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    68

U mnie koła zatrzymać się nie muszą i bez problemu mogę zmienić kierunek... Ale wiadomo że to nie jest żadna prędkość po prostu lekko się toczy... Jak będą synchronizatory na wykończeniu to wtedy nie zmienisz kierunku nawet w lekkim ruchu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    82

a co powiecie o silnikach john deera w tych traktorach?

nie palą przesadnie?

 

bo sasiedzi mnie tym straszą (np ze nie wazne czy ma ciezko czy lekko i tak inimum 7-8 wessie na godzine)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przecin    0

witam chciałbym dowiedzieć sie cos na temat claas celtis 436 a mianowicie czy rewers elektrohydrauliczny sie nie psuje i czu ten ehr nie jest jakis wadliwy że bedzie trzeba stawać w polu i wzywać serwisantów ??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przecin    0

a cio możesz jeszcze powiedzieć o reno celtis 92 km o mechanicznym rewersie i zwykłym podnośniku jakie powinien mieć ciśnienie na hydraulice na wyjsciu bo zamierzam coś podobnego kupuić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przecin    0

Witam wypowiedzcie sie na temat claas celtis 436 na co zwrócić uwage przy kupnie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
×