kamils8

Wał korbowy Ursus C-360 3P

Polecane posty

jonkszi    66

Dobry byłby azotowany no i najlepiej z zachodu sprowadzony albo polski andorii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    1029

Do tego silnika - kuty, azotowany,  reszta to szmelc na kilkaset godzin lekkiej pracy.


"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

Te wały to sobie założ do silnika, kup pistolet i strzel w głupi ł*b. Bo inaczej tego się nie da tego wytłumaczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2281

Andoria nie sprzedaje przypadkiem wałów Genmot pod swoją marką? Ogólnie obiło mi się o uszy że te wały idą na pierwszy montaż w " tanich, markowych" silnikach 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamils8    3

Mam pytanie w innej sprawie a w tym samym ciagniku. W moim 3p na wolnych obrotach cisnienie oleju silnika wynosi ok 6 bar a przy wiekszych obrotach do 12bar. Ja zmniejszyc cisnienie. Dodam ze lilnik

Dodam ze silnik jest po kapitalnym remoncie i pompa tez jest nowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Zacięty albo zablokowany zawór przelewowy na pompie zabezpieczony zawleczką.Jak zakładałeś nową pompę to ją reklamuj. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Filip12345
      Dlaczego mf 255 tak chodzi i przygasa podczas jazdy. Na wolnych obrotach normalnie chodzi. Pompka paliwa nowa, pompa była regenerowana i pompiarz powiedział że nie jest w najlepszym stanie ale jeszcze posłuży, wtryski nowe końcówki. Może wałek rozrządu wyrobiony i pompka za mało paliwa daje, czy uszczelka pod głowicą wydmuchana?
      20240518_094530_1.mp4
    • Przez miecho123
      Witam mam taki problem po przerwie zimowej w oleju pojawiło sie paliwo. Wymieniłem pompkę zasilającą a po ok 6 godz pracy znowu oleju jest ponad stan. Czy możliwe żeby płomieniówka lała do dego stopnia że paliwo dostaje sie do oleju czy raczej jest to winą pompy i wtryskiwaczy.
    • Przez Marek284
      witam czy da się założyć uturbiony silnik z ursusa 1614 do ursusa 1222 bez napędu silnik w ursusie 1222 padł i szukamy sprawnego silnika
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj