Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wydmuchana uszczelka lub jeden z zaworów z jakiegoś powodu się nie domyka. Szukaj przedmuchu pomiędzy głowicami chyba najczęściej gdy kompresja ucieka na zewnątrz lub zdejmij kolektor ssący i sprawdź co z zaworami.

Opublikowano

Przy regulacji zaworów odpalałeś silnik?

Zawieszający się zawór widać.

Chyba że zawór ma uszkodzony talerzyk i nie uszczelnia się do gniazda.

Zdejmuj kolektor ssący jak już kolega radził, odpal go i patrz która to głowica. Jak znajdziesz rwij ja do góry.

Opublikowano

Witam. Mam problem po remoncie silnika ursusa C-360 gdy silnik się zagrzeje pod obciążeniem słychać dziwne stuki podobne do klepania zaworu lecz nie jest to nadmierny luz zaworowy bo sprawdzałem. Stukanie się nasila podczas gdy silnik dostaje przeciążenia. Sinik chodzi z tym parę ładnych mtg i nic się nie dzieje ale nie daje mi to spokoju. Panowie co to morze być?. Remont obejmował- regeneracje głowic, regeneracje korbowodów, pompy wtryskowej, wymianę tulei, tłoków, wtrysków i panewek. Traktor ma normalne ciśnienie lekko zapala być morze troszkę na zimnym kopci na niebiesko lecz nie bierze oleju. Czy przez to ze głowice zostały splanowane zawór morze uderzać w tłok?. Proszę o szybkie podpowiedzi ponieważ jest bardzo dużo pracy a ja boje się ze wkoncu coś się rozleci.

Opublikowano

Nie może przez planowane głowice zawór uderzać w tłok. Sprawdź czy to samo jest przy zdjętych pokrywkach klawiatury. Zdarza się że po splanowaniu głowicy pokrywka naciska na miseczkę sprężyny zaworu.

Ogólnie to postaraj się zlokalizować miejsce stukania.

Opublikowano (edytowane)

Najgorsze jest to że to słychać dopiero pod obciążeniem nie bardzo się da ściągnąć dekle i dać mu po garach z jakaś maszyna bo schlapie cały silnik ;/. Z tym odkręcaniem przewodów tez morze nie być łatwo to wykonać. Następnym problemem jest to ze jak ciągnik zejdzie z obrotów stukot ustaje i ciągnik pracuje normalnie. W sobotę postaram się sprawdzić te pokrywy zaworów jedna pokrywa mi się nie podoba jest tak jak by wgięta w środek kupie nowa i założę i zobaczymy ale wątpię ze to pokrywka dlaczego miała by stukać dopiero pod obciążeniem na zagrzanym silniku. Rozebranie pokrywy rozrządu zostawię sobie na koniec ponieważ jest to bardzo dużo pracy a jutro jest mi jeszcze bardzo potrzebny ciągnik. Rozrząd będzie ostatecznością choć kto wie być morze tam jest pies pogrzebany nie wiem jak było przed remontem czy stukało czy nie ponieważ ciągnikiem przed remontem za wiele nie robiłem przynajmniej nic ciężkiego. Bo po kupnie zaraz przeszedł całą odbudowę. I teraz nie wiadomo gdzie szukać przyczyny.

Edytowane przez mati9621
Opublikowano (edytowane)

Określ jaki stukot : cichy stukot,metaliczny,głuchy,dzwieczny,malejący,wzrastający od jakich obrotów pod obciążeniem.czy zero słychać na zimnym?

POdstawowy opis do diagnozy.odpisz bedzie dużo jaśniej

 

 

CIężko doradzic,gdyż podstawa jest okreslic miejsce ,mniej więcej podstawowy charakter dzwieku bedzie łatwo.a najważniejsze

Zapomnialbym zdejmij korek wlewu oleju i przystaw ucho tam słychać cały dol silnika ale musisz tez miec porównanie .

Edytowane przez karol210
Opublikowano

A wiec tak sprawdziłem dziś czy po żadnym deklu nie uderza konik, jest okej. Sprawdziłem również klawiatury czy nie ma luzu na tulejkach wszystko jest okej. Stukot dochodzi raczej z góry silnika i jest wzrastający z obrotami silnika stukot jest jak dla mnie metaliczny. Czym bardziej silnik zagrzany tym bardziej stuka. Przypominam sobie jeszcze jeden fakt ze podczas remontu zauważyłem ze na tłokach były ślady po zaworach, czy on by mógł być przestawiony na rozrządzie?.

Opublikowano

Moglbyc przestawiony,to powinno sie poznać.znaki sa jak drut.Moim podejrzeniem jest planowanie bloku,czy bylo?

Najważniejsze w tej kwestii bylo sprawdzenie wysokości płaszcza tloka do płaszczyzny bloku.nie pamiętam jaki wymiar ale znajdziesz.planowanie głowicy to nie musi miec wielkiego znaczenia jesli zawory były i gniazda docierane.

problem musisz usunąć.niezwłocznie zdejmij glowice to 2 godz roboty.sprawdź czy nie ma w sklepie grubszych uszczelek bo takie byly kiedyś.

Opublikowano

W czym masz problem przy odkręceniu przewodów od wtryskiwaczy? Bo nie pojmuję. :blink:

Odkręcasz pierwszy przewód zakładasz na jego koniec gumowy wężyk i do butelki i możesz jechać i testować. Potem po kolei z każdym następnym, 5 minut i może się coś wyjaśni, a przynajmniej wykluczy.

Opublikowano

witam nie wiem czy pomogę ale miałem podobny problem po remoncie silnika a okazało się że tłok haczył o korbowód na samej górze korbowodu tam gdzie jest otwór do smarowania sworznia , warto to sprawdzić teraz takie części robią

Opublikowano

Witam po sprawdzeniu rozrządu okazało się ze faktycznie był złe złożony nie wiem jakim cudem pracował i palił. Niestety ale problem pozostał dalej coś stuka i już nie wiem co robić a czy tak może stukać wtrysk?.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez biszu
      Kupię tura do c360 stary typ na sankach. Rejony Podkarpacia, swietokrzyskiego, lubelskiego. 
      Wszelakie informacje proszę na priv.
      Pozdrawiam.
    • Przez goorall_88
      Dzień dobry, 
      Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 
      Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 
      Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 
      Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

    • Przez pulek227
      Witam
      Mamy taki problem z odpaleniem ciągnika mianowicie po przekreceniu kluczyka kontrolki się zapalają po chwili gasną i jak chce zakręcić rozrusznikiem to nic się nie dzieje. Dopiero jak przypadkowo bujnalem kabina to trochę zakręcil.
      I wygląda to tak że jak przechyle troche kabinę to kręci i pali normalnie a jak kabina jest normalnie to po przeleceniu kluczyka nic się nie dzieje 
    • Przez mchojecky
      Witam. Składałem wniosek w sprawie dofinansowania małych gospodarstw. Zostało rozpatrzone pozytywnie i teraz szukam sprzętu do mojego Ursusa C-360. Chodzi o belownicę. Budżet wynosi do 60 tysięcy złotych. Jaką belownicę polecacie do tego ciągnika? Proszę o pomoc i określenie cech, które są ważne u belownic. 
      Pozdrawiam 
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v