Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I tu się kolego mylisz. Nowa pompa kosztuje ponad 2000 zł, a za 600 zł zregeneruje ją producent, czyli WSK Poznań i daje gwarancję. U mnie w okolicy wszyscy jeżdżą na takich pompach i nie ma problemu.

 

Jak regeneruje to producent WSK Poznań,to się i zgodzę że pochodzi ,ale u mnie nikt nie wysyła pompy, tylko oddaje do naprawy ,lub na wymianę .

Opublikowano

witam .podczas odpalania c-360 tuz po wyloczeniu rozrusznika i uruchomieniu silnika nastąpił 1 stuk,huk,trzaśniecie i silnik zgasł.krecilem przez te male okienko tym kołem i obraca się.jesli ktoś wie co to może być za przyczyna tego zdarzenia proszę o odp

Opublikowano (edytowane)

Zobacz czy nigdzie nie jest pęknięty blok silnika, może korbowód się urwał.

Jeszcze mógłby by to być np. popychacz albo wałek rozrządu, jest wiele możliwości musisz rozebrać silnik i zobaczyć.

Edytowane przez mrjacoobek
Opublikowano

Przykrywki klawiatury do zdjęcia i obserwuj czy podczas kręcenia wałem pracują głowice.

Druga sprawa to miska w dół i będzie widać najwięcej. Beknięty korbowód, urwany wał.

Koło pasowe wału obraca się?

Opublikowano

wracając do tematu wału, z ciekawości odkręciłem okienko sprzęgła i zauważyłem myszkowanie zamachu, i stało się jasne że coś ma luz, tylko tak: czy jeżeli byłby pęknięty wał na ostatnim czopie to czy wogóle miałby tyle mocy żeby żeby ogarnąć pług 3-skibowy?? Czy może jednak nie jest tak źle i zrobił się luz na panewce głównej??

Opublikowano

Jeśli ma tyle luzu, że zauważyłeś jak mówisz "myszkowanie" to nawet jeśli jest to spowodowane luzem, na panewce głównej jak podejrzewasz , to wał jest już na tyle wytarty, że nie ma z czego zrobić szlifu :(

Opublikowano (edytowane)

-- połączono --

 

Witam. U mnie był remont silnika C 360 tj.tuleje, tłoki, pierścienie, regeneracja głowic, regeneracja pompy wtryskowej - problem jest taki, że na zimnym silniku prawie nie słychać odgłosów ciapania z silnika gdy się rozgrzeje przy wyższych obrotach wyraźnie słychać odgłosy ciapania przy głowicy (podobny odgłos jak rozszczelnienia kolektora wydechowego) na 4 cylindrze na rozgrzanym silniku po poluzowaniu nakrętki wtryskiwacza minimalna reakcja spadku obrotów. Obecnie chodził po remoncie 20 godz i zostały sprawdzone i wyregulowane luzy zaworowe - odgłosy są głośniejsze. Proszę o wskazówki.

Edytowane przez Marcin91
dublowanie tematów
Opublikowano (edytowane)

Dodaj jakiś film tego ciapania albo przyłóż rękę na dekle głowic czy nie czuć bardzo dużych drgań abo jak by coś uderzało coś w głowicę.

Edytowane przez Marcin91
Opublikowano

czy może to być luz na tulejce korbowodu??? skoro nowe są??? chyba że na tłoku

 

regeneracja

 

nowe jeszcze klawiatura na wszystkich cylindrach ustawione zawory ssący 20 wydech 30 i to samo

Opublikowano

jeśli to kapitalka i wszystko jest dobrze zrobione to podejrzewam zawór na prowadnicy jest za ciasno zrobiony bądź spręrzyna na zaworze jest za słaba i przytrzymuje go

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez biszu
      Kupię tura do c360 stary typ na sankach. Rejony Podkarpacia, swietokrzyskiego, lubelskiego. 
      Wszelakie informacje proszę na priv.
      Pozdrawiam.
    • Przez goorall_88
      Dzień dobry, 
      Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 
      Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 
      Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 
      Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

    • Przez pulek227
      Witam
      Mamy taki problem z odpaleniem ciągnika mianowicie po przekreceniu kluczyka kontrolki się zapalają po chwili gasną i jak chce zakręcić rozrusznikiem to nic się nie dzieje. Dopiero jak przypadkowo bujnalem kabina to trochę zakręcil.
      I wygląda to tak że jak przechyle troche kabinę to kręci i pali normalnie a jak kabina jest normalnie to po przeleceniu kluczyka nic się nie dzieje 
    • Przez mchojecky
      Witam. Składałem wniosek w sprawie dofinansowania małych gospodarstw. Zostało rozpatrzone pozytywnie i teraz szukam sprzętu do mojego Ursusa C-360. Chodzi o belownicę. Budżet wynosi do 60 tysięcy złotych. Jaką belownicę polecacie do tego ciągnika? Proszę o pomoc i określenie cech, które są ważne u belownic. 
      Pozdrawiam 
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v