Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

zamówiłem komplet nowych filtrów paliwa oraz wkład do odstojnika ręcznej pompki- założe wszystko nowe- dodatkowo przedmucham przewody i będe widział co się będzie działo...

a może jeszcze sprawdzić ciśnienie sprężania???

Opublikowano

jeśli odpala bez problemu, to nie ma to znaczenia chyba :)

jeszcze kranik możesz sprawdzić itp, ogólnie drożność układu paliwowego, u mnie tak było jak paprochy wpadły w śrubę, którą się przykręca przewód do pompki paliwa

Opublikowano

witam odświeżę trochę temat mam problem z moja 30-stka ostatnio po regeneracji głowicy traktor pracował bardzo ładnie jednak po krótkim czasie podczas pracy zaczeło syczeć mi z komina zwłaszcza na wolnych obrotach cały czas uchodzi powietrze i traktor tak jak by przerywał na wysokich obrotach i nie ma takiego ''kopa'' jak zgasze silnik to po pompowaniu pompką reczna paliwo nie idzie od razu na wtryski muszę z 10 razu machnać wtedy dopiero pójdzie paliwo traktor zapali pochodzi dobrze i za chwile to samo obstawiam to własnie pompke zasilajaca a wy co radzicie ?>

Opublikowano

Panowie wymieniłem komplet filtrów paliwa(także w odstojniku) przedmuchałem odpowietrzenie korka i powrót z pompy do baku. Traktor dobrze odpalał i bezproblemu jeździł więc sądziłem że wszystko wróciło do normy. Niestety dzisiaj podpiąłem go pod kosiarkę rotacyjną skosiłem jedno pole a na drugim znowu zaczął przerywać-ręcę mi opadły bo myślałem że już wszystko ok. Dzisiaj zaobserwowałem że dużo ropy wylewa się z tej rurki puszczonej wolno pod pompę- może ma to jakieś znaczenie. Dodatkowo jak odkręcę pompkę zasilającą i zacznę pompować to nie mam od razu oporu(charakterystyczny dźwięk gdy paliwo tryska przez wtryski) tylko musiałem 4-5 razy machnąć zanim paliwo weszło na wtryski. Problem nadal ten sam co w pierwszym poście...

Panowie pomocy- bardzo proszę jeszcze o jakieś wskazówki....

Opublikowano

Z tego co piszesz można wywnioskować że pompka zasilająca do wymiany, zazwyczaj ona jest winna przepuszczaniu ropy do wnętrza pompy i co za tym idzie ma za mały wydatek i temu przerywa ;)

Opublikowano

Chyba jasne że na wolnych będzie ok czym większe obroty i obciążenie tym większe zapotrzebowanie na paliwo i wtedy będzie przerywał.

Co do wylewania ropy z pompy przelewem na ziemię napisałem juz wcześniej więc nie powinieneś już się nad tym tak zastanawiać :P

Opublikowano (edytowane)

No ja proponuję jej wymianę, ale poczekaj może koledzy jeszcze się wypowiedzą na ten temat ;)

Co do roboty to tyle co nic, odkręcenie pompy zasilającej od korpusu pompy wtryskowej czyli tylko 3 nakrętek i dwóch korków przewodu paliwowego na wejściu i wyjściu z pompki

Oczywiście najpierw spuszczenie oleju z pompy

Edytowane przez Roki212
Opublikowano

panowie jak pisałem we wcześniejszych postach wymieniłem filtry paliwa oraz filtr w odstojniku ręcznej pompki paliwa jakieś dwa miesiące temu. dzisiaj z ciekawości odkręciłem odstojnik i o zgrozo znowu na filtrze jest gruba warstwa mazi(taka plastelina z opiłkami żelaza). O czym to świadczy??? Bak do czyszczenia? A może te opiłki to z pompy wtryskowej??? W baku mam zerwany gwint wlewu paliwa i może stąd ta maź z opiłkami???

Opublikowano

Z zerwanego gwintu he he. No co ty. Najpewniej tankujesz jakieś dziadostwo i teraz to wychodzi. Na początek wylej paliwo, sprawdź bak jeśli trzeba wyczyść, sprawdź czystość całej instalacji paliwowej. Potem zatankuj paliwa z pewnego źrudła i powiedz czy coś się zmieniło.

Opublikowano

jest problem po zrobieniu remontu jak jest teraz odpalany i na zimnym tak jak by nie lapalo na 1 tlok i bilo samo kompresja a jak sie rozgzreje to chodzi normalnie co moze byc nie tak spotklal sie ktos z takim czyms ?

 
 
Opublikowano

silnik c 330 2x tuleje tloki pierscienie orginal ursus waryskiego glowica po regeneracji ile motogodzin z 3-4 jak daje obroty to takie strzelanie z wydechu i pozniej sie to normuje jak juz pochodzi dluzej z jakies 4-5 min normalnie chodzi wczensiej tez tak bylo przed remontem ale przed tym odawalem pompe i wtryskiwacze do sprawdzenia i podobniez byl zmieniany chyba kat wtryskowy ze 115 z tego co pamietam na 140 nie wiem czy dobrze zapamietalem jak mi to znajomy powiedzial bo jemu dalem pompe zeby mi zawiozl nie bylem przy tym osobiscie wczeniej to szcelanie bylo mniejsz ebo byly pierscienie juz wyrobione wiec kompresja byla mniejsza wiec nei wiem czy przy tych wtryskiwaczach cos pokombinowali?

 
 
Opublikowano (edytowane)

Tak jak napisał "balcerek1" sprawdź kąt wyprzedzenia wtrysku, ( opis masz na forum ). A to że zimny nie pali na pierwszy cylinder ; jeśli masz dobrze ustawione zawory  i dokręconą głowicę , to sprawdź czy ciśnienie sprężania nie uchodzi przy wtryskiwaczu . Polej go płynem i obserwuj, czy przy głowicy wokół wtryskiwacza pojawiają się pecherzyki powietrza.

Edytowane przez wujekk110
Opublikowano

Witam kolegów mam takie nie typowe pytanie miałem robiony remont w c 330 i po remoncie silnik ładnie pykał, tak jak ten na filmie:

 

 

ale po dociągnięciu głowicy przestał i chodzi normalnie i  nie wiem co się stało.

 

Opublikowano (edytowane)

zawory jesli glowica byla remntowana mam tak w swoim ciapku glowica po remoncie i tak samo klekota

 

ale niech inni tez sie wypowiedza bo mzoe jestem w bledzie
 
 
 
Edytowane przez Santus
Opublikowano

głowica była planowana i zawory były wymieniane i jak go złożyłem to chodził jak na filmie a później jak dokreciłem głowicę po kilku mtg to już tak ładnie nie pyka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v