Butu

Nierówna praca silnika w C-330

Polecane posty

POL1    28

Mogłeś założyć panewki BIMET-Gdańsk i nie miał byś problemu.

Ja nie składam profesjonalnie silników ale za mojego żywota kilka złożyłem po szlifach i nowe wały 3P , zetor itp i nigdy mi się nie zdarzyły takie "jaja" żeby coś złapało.

Stad moje zdziwienie.

Mam renomowany zakład gdzie robią szlify , regeneracje głowic i pomp wtryskowych , katowanie korbowodów , osiowanie bloków , naprawa , spawanie itd.

I nigdy nie słyszałem by mieli jakąś reklamacje a mase ludzi do nich wozi części do napraw i każdy sobie chwali.

 

Ale nie dziwie się że ludzią tutaj takie hece wychodzą jak w Polsce jest mase "pseudomechaników" co robią tylko by zrobić i kase wziąć.

Ja ostatnio robiłem silnik u swojej C-360 i jak na razie jest miodzio , ma już chyba coś koło 45mth i wczoraj jak orałem 3 skibami to dymku nie uswiadczyłem , tylko lekki przy gazowaniu, a góra nie góra 3 mu nie braknie.

Ale remont robiłem pomału a z głową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

@Pol1 nie wyrażaj się laiku! z gówna twarożku nie zrobisz!! pewnie w twoim zakładzie z badziewnych części dostępnych a rynku w polsce składają silniki z przyszłości.... gdybyś miał byle jakie doświadczenie nie pisałbyś takich bzdur, czy robi się pomału czy w normalnym tempie inaczej silnik pracuje? to zależy głównie od części...

 

Sam nieraz trafiałem zbyt długie panewki nie pasujące do łoża, grusze cieńsze to normalne, nie pasujące uszczelki itp. elementy, a w samochodach to już koszmarna plaga, jak ktoś w tym siedzi to od razu poznaje że pudełko jest nieco inne, z innej tektury, w innym odcieniu a w środku byle co...


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Pol gdzie jest tak renomowany zakład prosiłbym o namiary.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Zapytaj bobytempeltona skoro taki magik i cudotwórca to nich się wypowiada.

Pozdrawiam i miłego niedzielnego popołudnia.

Czasem lepiej zamilczeć niż coś sie odezwać, krytyków i mędrców jak widze nie brakuje tutaj.

Edytowano przez POL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

@POL1 z tego co piszesz to tylko krytykujesz kogoś.Ty jesteś tym magikiem i cudotwórcą że nie masz problemów a jak zrobiłeś swoją c360 to 3 pługach na 3 biegu dymku nie puści to jest lepsza od 3p ale w podorywce a nie w orce koło 20 centymetrów.A może skróć troszeczkę tłumik bo wydaje mi się że za daleko ponad kabinę wystaję i nie widzisz dymku.A jeszcze pochwal się ze w tej orce spaliła 3 litry na motogodzinę to będzie potwierdzenie ze ty jesteś magikiem i cudotwórcą.I nie obrażaj bobytempelton bo on w porównaniu do ciebie nie jednemu na tym forum pomógł.Bez obrazy ale poczytaj swoje posty :

Ja jutro ściągam głowice , odkręcam mise i wyciągam korbowoady , zobaczymy jak wyglądają po 6000 mth i czemu bierze olej.Jak będzie duży próg to wymienie zestawy a jak minimalny to dam nowe pierścienie.

Głowice przy okazji zregeneruje, i dam nowe końcówki.

Sorki ze zacytowałem twój post ale najpierw zadajesz dla mnie głupie pytanie a teraz wypowiadasz się jak wielki mechanik i cudotwórca a tak na marginesie to nie zmieniałeś wału ani nie szlifowałeś w swojej c360 a dla czego założyłeś tłoki import a nie Gorzyce a może w tym twoim zakładzie ci polecili a teraz piszesz że 45 motogodzinach jest miodzio.

Żałosne ale bez obrazy.

I tak ten post jest nie w temacie :D :D :DPozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Nigdzie nie pisałem że jestem wilkim mechanikiem , zestawów z tłokiem gorzyckim u nas już nie kupi więc zakupiłem taki który jest w sumie najbardziej chodliwy, to nie mój zakład ale ten do którego mase ludzi z mojego i nie tylko rejonu wożą cześci do naprawy.

Kolego zapraszam Cie do kazimierzy Wielkiej mozemy umówić się na PW specjalnie dla ciebie będę orał na 25-30 cm na 3 biegu i jak ujżysz dymek to ta C-360 jest twoja -----PASI ?

Ja jestem już kolego za stary na spieranie się i kłucenie mam swoje pół wieku i wole w spokoju się wypowiadać a nie prowadzić kłutnie.

Edytowano przez POL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zadałem grzecznie pytanie, a jaka odpowiedź - przy Tobie czuły wojtek wymięka -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

@pol1 gdybym wiedział że tak weźmiesz to do siebie, to nic bym nie pisał, przepraszam serdecznie :unsure: , ale postaw się w mojej sytuacji ja codziennie spotykam ludzi co wtykają mi że muszę poprawić, naprawić bo np; zmieniałem filtry i olej a mu powietrze uszło z tylnego koła, a że ja ostatnio grzebałem to moja wina.... i jestem nastawiony na niektórych ludzi negatywnie...

szczególnie na tych co wypisują i mówią że robili różne rzeczy a potem przychodzą z tym do nas lub pytają na forum, co myśleć o tym?

Aż mi się przypomina piosenka Wojciecha Młynarskiego "a my róbmy swoje"

 

Naprawdę nie chciałem nikogo urazić Przepraszam jeszcze raz. :)

 

Poza tym @balcerek i inni nie uważajcie mnie za kogoś wyjątkowego, jakiegoś znachora itd. jestem zwykłym człowiekiem, też popełniam błędy z których nieraz się wstydzę bo takie błahe :ph34r::D

 

Jeżeli mogę próbuje pomóc, ja jestem laikiem w wielu innych dziedzinach... ;)

Edytowano przez bobytempelton

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawca91    0

Witam wszystkich.Pisze bo mam problem , kupilem c-330 ciagnik chodzi wszystko jest fajnie tylko cos wyje w silniku ma taki dziwny dzwiek i nie wiem co moze byc, jak mozecie to doradzcie bo nie wiem co moze byc tego wina.Moze ktos z was tak mial takze prosze o rady i z gory dzieki;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1827

Możemy doradzać tylko dokładnie w czym?? Zapodaj jakiś filmik, aby można było coś więcej się dowiedzieć bo tak to nikt wróżką nie jest ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Może wyje ci zawór ograniczający ciśnienie oleju silnikowego ale to dobry znak, pompa daje za duże ciśnienie i zawór się uchyla wydając taki charakterystyczny dźwięk.

Może wyć też pompa hydrauliczna, łożyska na alternatorze, albo piszesz że kupiłeś ciapka to może nie jesteś przyzwyczajony do jego odgłosu.

Napisz coś więcej, najlepiej nagraj jakiś film.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A może masz kota w baku :P , nie nie kot by nie wył tylko miałczał :D , tak poważnie to jak koledzy nabąkneli przydałoby się jakieś nagranie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Dokładnie jakieś nagranie. Jak nie to postaraj się dokładniej określić miejsce dźwięku, jego tonacje. Może czy ciągły jest i czy się nasila w jakiś sytuacjach. Jak masz dla porównania, a o to raczej nie trudno, to zobacz jak inne c-330 pracują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja obstawiam na alternator że buczy, dość częste zjawisko ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2701    2

Może to wersja z odsrodkowym filtrem oleju i to dźwięk jego pracy....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

w 30 nie ma alternatora

Z kąd wiesz czy on nie ma? nie pszemy jak ciągnik wyszedł z fabryki tylko co mu może wyć przy silniku panie dokładny.

Edytowano przez esgreg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Bliższy treścią by był ten:

http://www.agrofoto....leju-w-silniku/

Tylko nie mam pewności czy tu chodzi o układ smarowania.

Wyć może zawór w puszkowym filtrze oleju, ale niech autor więcej informacji poda by była jasność.

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1100    3

Zadzwoń do uzdrowiciela anielskiego w TV. On pomaga na wszystko :)


Nie ma sensu wchodzić w dyskusję z idiotą, ponieważ najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

A może masz kota w baku :P , nie nie kot by nie wył tylko miałczał :D , tak poważnie to jak koledzy nabąkneli przydałoby się jakieś nagranie.

 

Ja obstawiam na alternator że buczy, dość częste zjawisko ;)

 

Najpierw się śmiejesz ze mnie a potem wybierasz jedną z moich opcji.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Najpierw się śmiejesz

 

 

ale co?

o tym kocie to było do @Dawca91,bo coś mu wyje a niby z kąd ktoś ma wiedzieć jak nikt inny tego nie słyszy tylko on kolego @Junkers bez obrazy.

Edytowano przez esgreg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Nie no nic się nie stało, różni są ludzie na tym forum i ciężko jest rozszyfrować kogoś jak się go nie widzi. I właśnie żeby uniknąć nieporozumień jest opcja cytuj, albo używać nicków do kogo się pisze.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiedman1900    0

koledzy mam pytanie mam zamiar wymienić simering na wale korbowym w c 330 m ma pytanie czy przy wymianie simeringa muszę tez kupić nowe koło pasowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj