Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Chyba się kolega nie obrazi jak go wyręczę :Phttp://instrukcja.pl..._1294187318.jpg i opis http://instrukcja.pl...e_334687166.jpg

No jest pełno przepływowy, ale jak kulka wyrobiła gniazdo to będzie gubił ciśnienie i tak a w 60-tce jak coś nie tak z zaworem to kupujesz nowy i po krzyku, to już lepiej cały taki filtr od 40-tki kupił bym nowy.

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

He he cześć ci. No nie obraże ale mi dokładniej chodziło o to który do czego i gdzie jest. Fakt jak wypłukało gniazdo to gorzej chyba że jest jeszcze miejsce na zrobienie nowego. Ale ogólnie skłaniał bym się w strone wadliwego czujnika lub... remontu. Przynajmniej tego co ma wpływ na ciśnienie oleju na początek.

Opublikowano (edytowane)

Czy ja wiem czy tak skłaniać się ku remontowi, stało się to nagle po wymianie oleju, olej wcześniejszy był podobnej konsystencji, ale może nowy olej trochę przepukał układ i stąd może czujnik się uszkodził ? Jutro rano jadę po czujnik, to potem sprawdzę go.

 

 

Tą instrukcje studiuję na bieżąco :P

Edytowane przez drax
Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Witaj Seweryn :) miałem akurat linki na podorędziu w świątecznym ubraniu to wstawiłem :lol: też bym się skłaniał w stronę czujnika lub remontu, chociaż może być coś z tym zaworkiem, przy 60-tce to lubi się zaciąć.

Edytowane przez MAT912
Opublikowano (edytowane)

Jedynie kwestia wkręcić ten zegar w blok. Spróbuje może jakiś zegar od T-25, na to wąż z 20 bar, opaski i chyba jedynie śrubę przewiercić na wylot, na to wąż i wkręcić w blok, zda to egzamin ? Może i by się udało bezpośrednio wkręcić manometr bez takich zabiegów gdyby gwinty pasowały, miejsca przy bloku jest żeby nawet całym zegarem kręcić.

 

http://allegro.pl/zegar-wskaznik-cisnienia-oleju-md-219-mtz-t-25-i1990139914.html

 

Myślę o czymś takim.

 

http://allegro.pl/miernik-cisnienia-oleju-3-koncowki-bydgoszcz-i2009703447.html

 

albo coś takiego gdybym w podobnych pieniądzach trafił

Edytowane przez drax
Opublikowano

Ja bym proponował postawić go na mineralny mobil, na tym jakiś czas by pochodził, u mnie MF 255 na kończących się panewach przechodził grubo ponad pół sezonu łącznie z żniwami. A co do turdusa, to ja bym nie powiedział, że to taki zły olej. Mechanik, który mi robił kapitalkę w MF 255 postawił go na turdusie, wiec sie nigdy raczej na nim nie przejechał.

Opublikowano

@grzegorz508-Ja nie twierdzę że TURDUS jest złym olejem ,jest na pewno jednym z lepszych ale żeby go używać to po pierwsze silnik musi być szczelny ,a po drugie silnik nie może mieć problemów z niskim ciśnieniem .

 

Jestem pewien że ten 3 P będzie chodził i się nie zatrze .

Opublikowano (edytowane)

W sumie raczej dość rozsądna cena, gdy trzeba wszystko kupić nowe. W przypadku gdy ma się jakieś podzespoły w domu, można samemu to zrobić taniej. Teraz się zastanawiam bo mam manometr do 6 bar ale używam do powietrza, nada się taki do ciśnienia oleju ? Gwint z tego co kojarzę powinien pasować to mógłbym od razu ranu sprawdzić jutro.

 

Edit: Tak spojrzałem to tam chyba od T-25 jest manometr- patrząc na koszty - manometr - 20 zł, wąż 1 m nawet niech 3 zł kosztuje zbrojony, czujnik ciśnienia 10 zł i jedynie cena trójnika to jakoś nie ma tutaj szału z ceną. mając np. sprawny czujnik można to sobie za 30-40 zł zrobić we własnym zakresie.

Edytowane przez drax
Opublikowano (edytowane)

Pewnie że podejdzie. Ogólnie wystarczająca jest sama kontrolka ale .... z racji tego że robią coraz większą tandete manometr się nada. Kiedyś wymieniałem u nsiebie w 4011 czujnik to dopiero trzeci był dobry. Dwa wcześniejsze po prostu ciekły na zagnieceniu.

 

Drax pewnie że dobry. Nie ma róznicy czy olej czy powietrze. Jak nie będzie pasował to rozwal stary czujnik, wspawaj rurkę i podłącz to przez węża gumowego na czas pruby. Masz racje samemu zrobisz taniej.

Edytowane przez seweryn20
Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Od powietrza też może być ale gwint ażeby wkręcić bezpośrednio w blok to bardzo wątpię ażeby pasował.

 

 

O kolega Seweryn dobrze radzi, ja tak miałem zrobione ze starego czujnika, jeszcze z tych dużych na 24 czy nawet na 27 klucz.

 

Jak masz rurkę od wtrysków to utnij i wspawaj w czujnik, i gwint powinien pasować na zegar.

Edytowane przez MAT912
Gość Profil usunięty
Opublikowano

No wiesz kupisz będziesz miał, przepijesz tą kasę to nic nie będzie, po za dobrym humorem :lol:

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Tą przeróbkę miałem na myśli, tylko myślałem o zmianie pompy.

Opublikowano

Batalia rozpoczęta, na wolnych obrotach na zimnym silniku koło 2-2.5 bar, na wyższych obrotach zaczyna rosnąć do 3-4 a potem nagle spada do 2 i tak się trzyma, nie wiem czy to nie wina zegara, bo się wiesza wskazówka czasem, dlatego i tak kupie zegar i sprawdzę jeszcze raz. Wydaje mi się, że jeżeli ciśnienie rośnie to raczej nie wina pompy, prędzej gdzieś może te zaworki ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 93Dominik
      Witam. Mam następujący problem w swoim jelonku. Brak wspomagania kierownicy, wymieniony orbitrol po regeneracji , odpowietrzony cały układ hydrauliczny, nowy olej( poprzedni teaki sam jak nowy HL 46) nowe uszczelniacze na siłowniku wspomagania oraz zrobiony przegląd pompy hydraulicznej. Wszystko na nic jak nie było tak nie ma wspomagania . Na początku nie było w wspomagania w lewo a po kilku dniach nie ma w lewo i w prawo. Prosił bym o pomoc jeśli ktoś miał taki przypadek . Środek żniw a maszyna stoi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v