Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Maikerus

URSUS 4514- parę pytań

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
Maikerus    1

Witam. Niedawno zakupiłem ursusa 4514 rocznik 1994 i mam co do niego parę pytań: 

 

- Jak (gdzie) powinny być podłączone światła pozycyjne z przodu maski? Główne światła połączone są oryginalnie- na styk płytkami, ale nie chciały łączyć, więc przerobiłem na gniazdo kostkowe, wtyczkę. Wszystkie przewody które tam się znajudją są zajęte, jest tylko jeden z wtyczką który daje prąd razem ze światłami mijania, pewnie do podłączenia jakiejś lampy czy coś. Postojówki natomiast nie były w ogóle podłączone, wystają gołe wtyki od żarówek Wiadomo- nie było to kryterium które dyskwalifikowałoby ciągnik z zakupu, ale warto by było się teraz tym zająć.

 

-Druga sprawa to radiator przy dmuchawie w kabinie (wersja z wentylacją). Idą od niego przewody. Moje pytanie- czy idą one gdzieś do głównej chłodnicy? (Jeśli można to prosiłbym o bardziej szczegółowe rozpisanie tego mechanizmu)

 

Przepraszam, jeśli te pytania są wybitnie laickie, jednak jest to mój pierwszy "poważniejszy" ciągnik. Do tej pory trzeba było sobie radzić na ciapku i 60-tce.

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    219

Ten ciągnik nie ma świateł pozycyjnych w lampach przednich tylko na błotnikach czy kabinie. Dodatkowy przewód musisz wyprowadzić jeśli nie ma ale po co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    7

pozycyjnych z przodu nie było a przewody od ogrzewania to jeden był w pinany do termostatu a drugi nie pamiętam ale terz gdzieś w pobliżu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

XMK13    367

Na przednie światła powinny iść 3 przewody od: św. mijania, św. drogowych i masy. Dodatkowo mogą tam iść kable od klaksonu i spryskiwacza. Pozycje są tylko w lampach przy kabinie.

Gratuluję zakupu. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Pozycje w głównych reflektorach są dlatego że ktoś wymienił lampy na takimi światłami. W oryginale tego nie było.

Przewody od nagrzewnicy wychodzą z pompy wody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    500

jeden waż wychodzi z pompy wody (po prawej stronie za kompresorem) a drugi z głowicy na wprost orbitrola

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez adikpl1
      Chyba Ursus zostanie do końca rozsprzedany :angry:


      Aż się serce kraja co te skur... zrobili:
      ZPC URSUS
    • Przez andrzej_ka
      Dzień dobry,
      chciałbym zrobić maskę (tylko przód) która jest taka sama lub bardzo podobna do tej którą Ursus 1234 ma fabrycznie.
      Mam blachy oraz giętarkę ale niestety do tego wszystkiego brakuje mi jej wymiarów. Mam prośbę, czy ktoś z was kto posiada taki model mógłby mi dostarczyć potrzebne informacje które zaznaczyłem na obrazku oraz dosłał kilka dodatkowych zdjęć z bliska oraz jak jest otworzona.
      Z góry bardzo dziękuje. Miłego!

    • Przez bartekcuber
      witam 4 lata temu zrobiłem remont c3603p wymieniłem wał korbowody głowice panewki pompę olejową tłoki tuleje pierścienie bo nie było ciśnienia oleju po remoncie było ok co roku miał mniejsze a nie dawno znów się zapaliła kontrolka od oleju na rozgrzanym silniku mechanik rozebrał stwierdził że wszystko ok jest podłożył tylko podkładkę pod zawór pompy oleju ale to nic nie dało proszę o pomoc co mu dolega
    • Przez jedrus2020
      Tak jak w tytule. Uszkodzeniu uległa jedna z łapek 1 stopnia (od jazdy).Pytanie czy można ją wymienić bez rozpoławiania ciągnika przez okienko rewizyjne.
    • Przez Toki112
      Witajcie. Mam problem z moim Ursusem 10014H z 2011r. Napęd cały czas jest załączony. Pomimo tego, że lampka od napędu gaśnie, napęd przedni nie rozłącza się, przez co jakiś czas temu urwała mi się flansza przy przednim moście  Odnalazłem pod siedzeniem elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przodu, napięcie dochodzi, masa również sprawna. Wyjąłem cały elektrozawór i sprawdzałem na krótko na stole. Zaworek wewnątrz po przyłożeniu napięcie przesuwa się o ok 1cm na zewnątrz, więc jest sprawny. W ciągniku tym napęd jest domyślnie załączony, a podanie napięcia na elektrozawór powinno napęd rozłączyć, co u mnie się nie dzieje. Podniosłem cały ciągnik do góry, wrzuciłem bieg i zacząłem kręcić w powietrzu. Czy napęd był włączony, czy nie przednie koła kręciły się jednakowo. W terenie też widać, że pomimo wyłączonego napędu przód pobiera, przez co mam bardzo zużyte przednie opony. 
      Czy ktoś miał podobny problem i udało mu się go jakoś rozwiązać? Co może być przyczyną nierozłączającego się napędu oprócz elektrozaworów? 
      Korzystając z okazji, może ktoś poleciłby mi jakiś olej do hydrauliki i skrzyni biegów, bo szykuje się do wymiany, ponieważ pod dolaniu do hydrauliki oleju Orlen Gl-4 80w cały układ hydrauliki zaczął się bardzo mocno grzać i na rozgrzanym oleju wspomaganie zaczyna ciężej chodzić. Myślałem nad zastosowaniem oleju 10w30 coś takiego jak UTTO lub STOU, bo są rzadsze i grzanie się hydrauliki powinno ustać. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.