Skocz do zawartości

długo świecąca kontrolka oleju po odpaleniu w td80d


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po odpaleniu kontrolka świeci się około 4-5 sek. ,przyczyna jest taka że nietrzyma zawór zwrotny w filtrze oleju.Filtr jest oryginalny,po założeniu zamiennika nic się nie zmieniło.Jakie stosujecie filtry.

Opublikowano

Przyczyna jest prawdopodobnie w położeniu filtra olejowego, On jest dość wysoko i odwrócony, olej spływa i zanim poda pompa to trochę mija. Tak mi serwisant mówił sam dokładnie nie wiedział jaka jest tego przyczyna, ale tak domyślał się.

Ja mam T5060 i też to mam. Wszystkie to mają.

Opublikowano

Filtry do tych ciągników mają zawór zwrotny który powinien nie dopuścić do spływu oleju, sęk w tym że zawory te są nieszczelne i nie spełniają swojej roli. Zauważyłem w swoim ciągniku, że jeżeli wyłącze silnik bardzo gorący to olej spływa z filtra bo widać to po wyższym stanie w misce olejowej i wtedy kontrolka dłużej świeci po uruchomieniu.Natomiast gdy wyłączę silnik zimny lub lekko podgrzany to olej jest bardziej gęsty i zawór w filtrze trzyma stan w misce niższy i kontrolka gaśnie szybko.Problem polega na tym gdzie znaleźć filtr z dobrym zaworem.

Opublikowano

Mam ten sam problem.Co dziwne  instrukcja obsługi podaje że tak jest prawidłowo.Cytuję:"Kontrolka ciśnienia oleju silnikowego powinna zgasnąć w ciągu kilku sekund po uruchomieniu silnika. Gdy silnik jest rozgrzany i pracuje na minimalnych obrotach lub gdy ciągnik stoi nieruchomo lampka może świecić, pomimo, że nie występuje żadna usterka".Sprawdziłem manometrem,że kontrolka zapala się poniżej 1 bara.Dla mnie to trochę nienormalne.Co prawda na wolnych obrotach kontrolka się nie zapala ale czasami mrugnie przy lekkim zdławieniu silnika [ruszanie ciągnikiem przy wolnych obrotach].Wracając do problemu długo swiecącej kontrolki przy rozruchu to u mnie problem pojawia sie przy pierwszym uruchomieniu silnika wtedy kontrolka pali się przez około 5 sekund [niby zgodnie z instrukcją].Przy następnym uruchomieniu silnika kontrolka gasnie natychmiast.być moze faktycznie jest to problem konstrukcji silnika i olej spływa z fitra kóry jest zamontowany wysoko i odwrócony do góry dnem 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v