Skocz do zawartości
wlodek74

długo świecąca kontrolka oleju po odpaleniu w td80d

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wlodek74    0

Po odpaleniu kontrolka świeci się około 4-5 sek. ,przyczyna jest taka że nietrzyma zawór zwrotny w filtrze oleju.Filtr jest oryginalny,po założeniu zamiennika nic się nie zmieniło.Jakie stosujecie filtry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    195

Przyczyna jest prawdopodobnie w położeniu filtra olejowego, On jest dość wysoko i odwrócony, olej spływa i zanim poda pompa to trochę mija. Tak mi serwisant mówił sam dokładnie nie wiedział jaka jest tego przyczyna, ale tak domyślał się.

Ja mam T5060 i też to mam. Wszystkie to mają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wlodek74    0

Filtry do tych ciągników mają zawór zwrotny który powinien nie dopuścić do spływu oleju, sęk w tym że zawory te są nieszczelne i nie spełniają swojej roli. Zauważyłem w swoim ciągniku, że jeżeli wyłącze silnik bardzo gorący to olej spływa z filtra bo widać to po wyższym stanie w misce olejowej i wtedy kontrolka dłużej świeci po uruchomieniu.Natomiast gdy wyłączę silnik zimny lub lekko podgrzany to olej jest bardziej gęsty i zawór w filtrze trzyma stan w misce niższy i kontrolka gaśnie szybko.Problem polega na tym gdzie znaleźć filtr z dobrym zaworem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Golden_85    0

ja w swoim TD80D tez tak mialem , kontrolka od cisnienia oleju sie dość długo świeciła

wodocznie "ten typ tak ma"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ermor    0

Mam ten sam problem.Co dziwne  instrukcja obsługi podaje że tak jest prawidłowo.Cytuję:"Kontrolka ciśnienia oleju silnikowego powinna zgasnąć w ciągu kilku sekund po uruchomieniu silnika. Gdy silnik jest rozgrzany i pracuje na minimalnych obrotach lub gdy ciągnik stoi nieruchomo lampka może świecić, pomimo, że nie występuje żadna usterka".Sprawdziłem manometrem,że kontrolka zapala się poniżej 1 bara.Dla mnie to trochę nienormalne.Co prawda na wolnych obrotach kontrolka się nie zapala ale czasami mrugnie przy lekkim zdławieniu silnika [ruszanie ciągnikiem przy wolnych obrotach].Wracając do problemu długo swiecącej kontrolki przy rozruchu to u mnie problem pojawia sie przy pierwszym uruchomieniu silnika wtedy kontrolka pali się przez około 5 sekund [niby zgodnie z instrukcją].Przy następnym uruchomieniu silnika kontrolka gasnie natychmiast.być moze faktycznie jest to problem konstrukcji silnika i olej spływa z fitra kóry jest zamontowany wysoko i odwrócony do góry dnem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez rafix255
      Witajcie koledzy. Pisze do was bo mam problem w swoim NH TD5 105. Mianowicie jakis czas (zimą) zauważyłem kałuze oleju na lewym tylnym kole ze zwolnicy. Nadmienie że ciagnik ma na dzisiaj równiuskie 500 godzin, nie ma tura a był na zime umyty i postawiony w garazu i nagle wywaliło olej ze zwolnicy. Dolałem tego multi g na stan i wycieka ten olej w nieduzym stopniu ale wtedy dolałem pona 1l czyli tyle wyleciało. Druga zwolnice jak poluzowałem korek od wlewu to poszło cisnienie. czy to mozliwe ze ściagło mi oring (uszczelniacz) ze zwolnicy zeby uszło ciścienie??? czy ktos z was miał ta usteke?? czy myslicie ze musze sciagac koło i to robć czy to ustanie??
    • Przez pawlo694
      Witam. Chciałbym wam zaprezentować nowego New Hollanda TD5.115.










      Myślę ze jest ładniejszy od TD5000 troche dziwi mnie dlaczego zegarów nie zmienili no ale może to poprawią
    • Przez Lukas85
      Mam problem z podnosnikiem w moim TD90. Z podnoszeniem nie na zadnego problemu ale podczas opuszczania ramiona opuszczaja sie bardzo wolno. Nawet pod duzym, obciazeniem podnosnik opada bardzo powoli. Co dziwne nie zawsze tak sie dzieje ale ostatnio coraz czesciej. Przy podnoszeniu/opuszczaniu podnosnika za pomocą przycisku na prawym błotniku wszystko działa jak należy.
      Moze ktos ma pomysł dlaczego tak sie dzieje?
    • Przez reazer
      witam
      miał ktoś taki przypadek że pekła mu sprężyna od pedału sprzęgła w td5050?
      jak sie zabrac za rozebranie tych plastików "deski rozdzielczej"?
      odkręcilem 2 sruby 17 z boku. i jedna 10tke z przodu i dalej wszytstko siedzi
       
    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
×