wlodek74

Members
  • Ilość treści

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O wlodek74

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 02/06/1974

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

1185 wyświetleń profilu
  1. Z tym przerzucaniem biegów to jest tak że, najgorzej to wygląda jak traktor jest nowy i nierozgrzany.Po kilkuset mtg i na rozgrzanym ciągniku jest całkiem przyzwoicie, a przy redukcji pomaga dodanie gazu.
  2. posiadam m5111 od niedawna, 250h na liczniku puki co bez awarii.moje dotychczasowe spostrzeżenia,zacznę od silnika moc 114,8km brutto,106,9 netto jak podaje producent to można włożyć między bajki , przy 1600-1800 obr/min co gwarantuje spalanie na rozsądnym poziomie to ja czuję 85 max 90 km, a wiem co mówię bo pracowałem różnymi ciągnikami.spalanie w orce unia 3x40 zx 3/4 klasa ,w zależności od zwięzłości gleby 6 -8,5 km/h 14-24 l/hektar.talerzówka 2,5m 10-12km/h 6-7 l/hektar.dpf wypala się co 15-20 mtg trwa to ok 17 min.dpf trzeba zdemontować przy regulacji zaworów zalecanej co 1000 mtg.rozdzielacz chydrauliki zewnętrznej nie trzyma ,serwis twierdzi że ten typ tak ma.skrzynia biegów na niektórych biegach strasznie chałasuję,i przy dodawaniu i ujmowaniu gazu bez obciążenia stuka jak był by tam jakiś luz,to samo przy włączaniu połówek.przycisk sprzęgła ok że jest ale za nim olej porządnie się rozgrzeje, to trzeba poczekać 2-3 sekundy od puszczenia przycisku za nim będzie ciąg. rewers ok. jakość materiałów na bocznych stabilizatorach ''odciągach'' od dolnych ramion podnośnika, to całkowita porażka ,to samo dotyczy dolnego zaczepu.oświetlenie robocze to następna porażka, zamiast oświetlać jak największy obszar to świecą punktowo.kabina całkiem przyzwoita, choć cięcie kosztów widać w wielu miejscach , na plus dobra ergonomia obsługi.wspomaganie kierownicy trochę dziwnie działa, bo po puszczeniu kierownicy kierownica porusza się jak bez wspomagania.zewnętrzna obsługa podnośnika odbywa się poprzez obrót pokrętłem na błotniku ok, tylko obsługa z wewnątrz porusza za pośrednictwem linki tym pokrętłem co powoduje dużo większy opór w poruszaniu dźwignią.może ktoś powie że się za bardzo czepiam ale jak wcześniej wspominałem pracowałem innymi ciągnikami i wiem żę można pewne żeczy dopracować niewielkim kosztem i poprawić ogólny wizerunek.że by nie było że tylko narzekam to wspomnę o zaletach ,bardzo dobra zwrotność, pamięci obrotów silnika, okno dachowe,ciche i lekkie zamykanie drzwi, silnik jak nie jest mocno obciążony bardzo dobrze reaguje na gaz i dobrze się wkręca na obroty i jest cichy.
  3. Olej fuchs agrifarm mot 15w40, ciągnik posiadam od nowości.
  4. Miałem takie zgrzyty w jx 60 i wymiana oleju pomogła.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj