Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
F3dor

JCB 403 awaria pytanie

Polecane posty

F3dor    0

Witam w JCB 403 uległ uszkodzeniu wał korbowy i korbowód co mogłobyc tego przyczyną? Dodam że ładowarka przepracowała tylko 1300 mth przy lekkich pracach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Przy rozbieraniu silnika coś powinno być widać.

W jakim momencie to się stało? Silnik zgasł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
F3dor    0

Tak zgasł i już nie zapalił, akurat nie ja wtedy nia jezdziłem więc nie wiem czy tylko raz zgasła i nie zapaliła czy działo sie to częściej. Jestem ciekawy czy można było tego uniknąć czy to po prostu pech. Pytanie drugie może ktoś podpowie od czego jest ta kontrolka?

post-14514-0-90361700-1420803695_thumb.png

Edytowano przez F3dor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez celeron59
      Witam ostatnio w moim 3095 wyjełem jeden akulumator zeby go podładowac. po paru dniach odpaliłem ciagnik ale nie działa dynashift oraz nie palą sie kontrolki od przedniego napedu i wom .Prosze o pomoc
    • Przez W0jcik
      Witam
      Potrzebuję szybko pomocy w dojściu do przyczyny wycieku 
      Olej cieknie w miejscu w którym wchodzi wodzik od pompki hamulcowej do mostu. te miejsce zakrywa podrywa która unosi sie podczas wciśnięcia pedały hamulca, wtedy olej dosłownie wylewa się spod tej pokrywy.
      Czy ktoś miał podobny problem i co jest tego przyczyną.

      (Na schemacie ten dekielek jest zaznaczony numerem 10)



       
       
    • Przez swir12
      Witam ,mam problem pojechalem zrobic orke w pole i podczas jednego z przejazdów usłyszałem huk, wyszedlem z ciągnika zobaczyć co sie dzieje , uslyszalem dziwną jego pracę dym ciemny w duzej ilosci i gdy zorienotowalem.sie ze stalo sie cos niedobrego w tym momencie chcialem podnieść plug i.zjechać z pola , podczas podnoszenia pompy traktor nie mial mocy i sam zgasl , proba ponownego odpalenia byla juz mizenrna , kreci.kręci w końcu odpali ale nigdzie nie pojedzie bo nie ma mocy, prosze o pomoc w diagnostyce awarii.
    • Przez czesio1612
      Witam, 
      Mam problem z siłownikami ładowacza od drugiej sekcji bo dziś po maksymalnym opuszczeniu 2 sekcji i podniesieniu ładowacza 1 sekcją ugięły mi się obydwa siłowniki od 2 sekcji... Nie wiem od czego i jak ale się tak stało, miał ktoś taki przypadek bo nie wiem czy po wymianie znów się tak nie pognie. Może być przyczyną to że tur jest już wysłużony i trochę "nie do końca prosty" w lato z mojej winy ugiął się jeden siłownik, a dziś na pusto bez osprzętu przy podnoszeniu wygięły sie dwa i mnie to trochę zdenerwowało.

      dziś w taki sposób zgieły się dwa siłowniki. Ładowacz jest z zawad od Babińskiego t-305
    • Przez norbert19943p
      A więc od początku opisze mój problem. W trakcie pracy mam non stop zatkane sito otworowe ( to pod żaluzjowym ) kłusiami ( przeważnie pszenżyto ) i wtedy wszystko idzie w pole z kombajnu. Gdy zamknę żaluzje i wiatr na full do gra tylko trochę wyrzuca z tyłu, a gdy troszkę otworze żaluzje to syf leci do zbiornika, próbowałem wszystkiego i nie idzie dojść do ładu z tym, nie ma innej opcji tylko wiatr na full i zamknięte żaluzje, bywa to uciążliwe bo w lekkim zbożu typu owies są duże straty. pomóżcie co zrobić by było dobrze bo tu nie ma żadnej regulacji. Problem ten nastąpił przy pierwszym wyjeździe w pole, poprzedni sezon ideał. Doradźcie.
×