Skocz do zawartości
majes

ares 550 hamulec ręczny

Polecane posty

majes    4

Słabo działa mi ręczny, myślałem że wystarczy podciągnąć linkę na dźwigni co wchodzi w tylny most ale jest już ma maksa wykręcona. Poza tym ta dźwignia co wchodzi w tylny most bardzo lekko przesuwa się z jednego skrajnego położenia w drugie, czy to normalne? Ja naprawić ten hamulec?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Hamulec reguluje się również w środku, w tym celu trzeba wykręcić dużą srubę (do której przykręcony jest wąż) z lewej pokrywy skrzyni i tam jest dojście do śruby regulacyjnej ( pół obrotu wystarczy), nie trzeba spuszczać oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal7536    7

A mógłbyś napisać dokładnie albo wstawić zdjęcie tej śruby bo za bardzo nie wiem o którą chodzi. Mam ten sam problem w swoim Aresie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ptaszyna    125

Najpierw poszukaj lewą pokrywę skrzyni potem w niej przyłącze ( śrubę) grubego węża jest to spływ oleju z rozdzielacza, nie ma tam dużej filozofii, warto zdjąć koło (lewe tylne).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    4

Chodzi o to kolanko w pokrywie z wężem skierowanym do góry? I tam jest jakaś śruba na imbus czy wkrętak?

post-13082-0-61277200-1406006304_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

To albo to drugie na lewo (nie widoczne) nie pamiętam dokładnie, chodzi o to że po wykręceniu z pokrywy zrobi się duży otwór, jest tam lekko po skosie ( trochę w głębi) śrubka regulacyjna 13(przeskakująca na ząbkach, bez zabezpieczenia) i można do niej dojść kluczem nasadowym (przez ten że otwór).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MUMINEK2000    1

miałem problem z ręcznym, trzeba było wymienić tarczki które są umieszczone na wałku ataku trzeba odjechać tylnym mostem sporo rozkręcania ale bez filozofi koszt tarczek to 500 zł za orginalne claasa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to kolanko w pokrywie z wężem skierowanym do góry? I tam jest jakaś śruba na imbus czy wkrętak?

 

Potwierdzam kolanko w pokrywie skierowane u góry tak jak na foto.

tam jest śrubka na klucz 17 najlepiej klucz rurkowy lub giedor z pokretłem.jeden obrót,więcej nie idzie ale w moim przypadku pomogło,bo tez nie miałem hamulca.Po podkreceniu ten jeden obrót hamuje dobrze.

aaa i koła nie trzeba ściągać,bo spokojnie idzie dojśc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez stepek
      Witam,
       
      Nie jestem zbytnio doświadczony w mechanice dlatego postanowiłem zasięgnąć rady bardziej doświadczonych znawców w tej dziedzinie.
       
      Otóż, ostatnio podczas pracy Ursusem C360 nieznacznie zaczął opadać gaz ręczny, z czasem ten problem się pogłębił do tego stopnia że obecnie rączka gazu ręcznego nie może w żaden sposób utrzymać się na ustawionej pozycji i opada do najniższego poziomu powodując wyłączenie silnika.
       
      Wydaje mi się, że jest to chyba nieskomplikowany problem, który mógłbym rozwiązać sam, bez konieczności wizyty mechaniki, jednak nie jestem pewien jak to zrobić.
       
      Dlatego zwracam się z prośbą do Was - jakie czynności muszę wykonać żeby rączka gazu ręcznego znowu mogła być ustawiana w wybranych pozycjach bez samoistnego opadania.
       
      Pozdrawiam.
    • Przez Markok
      Witam, już dość dawno temu niestety zdarzyło mi się za mocno zaciągnąć ręczny (wyrobione łapy na ursusie 914..) co zaowocowało nie pełnym powracaniem do punktu wyjścia, miałem ostatnio okazję coś zamawiać to i wziąłem odpowiedzialną za to jak mniemałem sprężynę, tą z tyłu za traktorem, ale po jej wymianie nic się nie zmieniło, ręczny próbuje trzymać na ostatnim zębie i trzeba wajchę z tyłu podnieść.. Zdarzyło się to już komuś, w tej czy poprzednich generacjach bo pewnie to to samo. W katalogu oprócz sprężyny nic nie wydaje się być za to odpowiedzialne, reszta to pancerny metal, ale mogę wrzucić rysunek. Pozdrawiam
    • Przez drozd96
      Witam, mam problem z rozłączaniem przedniego napędu w nowym nabytku Renault Ares 815RZ Full Power Shift. Na komputerze wszystko działa jak należy, ikonka po naciśnięciu guzika pojawia się i znika, lecz napęd cały czas chodzi. Elektrozawór był sprawdzany i jest sprawny, lecz cały czas dopływa do niego prąd. Po odjeciu prądu napęd dalej działa. Proszę o poradę co robić, czy spuszczać olej i sprawdzać co się dzieje pod spodem? Czy może być problem tego typu że rozłącza się on automatycznie powyżej jakiejś prędkości? Ponieważ obok ikonki jest napis AUTO, lecz prędkościomierz nie działa i może dlatego może go nie rozłącza, gdyz nie ma informacji odnosnie prędkosci? 
    • Przez Krzychu814
      Witam!
       
      Mam pewien problem, otóż gdy traktor pracuje przy rozgrzanym oleju co jakiś czas  zapala się kontrolka nr 4(na zdj) i po chwili gaśnie.
      Wiecie o co z tym chodzi? 
      z góry dzięki 

    • Przez Kredens1337
      Witam,
      Mam problem z hydrauliką w Claasie Aresie 826. Objawia się on wolno podnoszącym przednim tuzem i ciężko działającym wspomaganiem. W momencie skręcenia kierownicą do oporu zaświeca się kontrolka niskiego ciśnienia oraz piszczy brzęczyk. Czasami zdarza się to losowo zazwyczaj na małych obrotach. Na wyświetlaczu EHR miga co ok 1 s. kłódka. Co do pracy rewersu i półbiegów nie mam większych zastrzeżeń.
       
      W traktorze zostały wymienione filtry (puszka, 2 duze wklady, 1 maly) oraz olej. Stan oleju był tragiczny, po zalaniu nowy olej od razu zabarwił się na czarno, z filtrach od razu pojawiły się opiłki - świeci się kontrolka zapchania filtra. Moje pytanie - czy wymieniłem wszystkie filtry, może coś pominąłem i stąd ta kontrolka ? Dodam że mały filtr umieszczony był pod kabiną - nie jak w instrukcji, tj. po prawej stronie traktora. 
       
      Kolejne pytanie to jak sprawdzić ciśnienie jakie generuje pompa. Gdzie się wpiąć, jakie wartości są poprawne. 
       
      Pozdrawiam!
       
×