Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Pod koniec wakacji planuję zakup drugie ciągnika. Będzie on jedynie przeznaczony do transportu bel siana i pracy z turem przy oborniku. Kwota, jaką dysponuję to max 40000zł. Zastanawiam się, który z poniższych ciągników wybrać:

Ursus 914

Zetor 7245

Zetor 7045

Zetor 7745

Renault 70-34

Renault 75-14

Renault 80-34

 

Ciągnik może mieć max 80KM, lecz nie mniej niż 65KM i napęd 4x4. Chciałbym, żeby również był w miarę oszczędny. Który z powyższych byłby najlepszy? Zastanawiam się nad Ursusem, ponieważ jest tani,ma podobno dobry uciąg i mam do niego pewien sentyment, bo wiadomo, że nasz polski :)

Opublikowano

ursus to ursus ja na twoim miejscu wybrał bym tego ursusa 914

Opublikowano

A może lepiej coś z fergusona 3050,3060,3065? Mają szybką skrzynię, rewers i większy komfort w kabinie w porównaniu do ursusa. No i jeszcze silnik Perkinsa B)

Opublikowano (edytowane)

Hmm, z tymi Masseyami mnie zaciekawiłeś :D Duży plus za rewers, który bardzo się przydaje przy turze. Wiesz może, na jakiej wysokości jest w nich zaczep górny? Bo nie wiem czy do przyczepy by mi podpasował. Obecnie dyszel w przyczepie mam na wysokości idealnie pasującej do Ursusa C-360, a nie chcę drugi raz go przerabiać i podnosić bardziej.

Edytowane przez Kedzior12
Opublikowano

Tylko ze cena którą podałeś to według mnie troche mało zeby kupic np.3060 z turem w dobrym stanie .... A odnośnie mf-a to posiadam takiego z turem i nie narzekam

Z tych co podałeś to wybralbym 914, chocby ze względu ze ma biegi przód-tył z lewej strony a przy turze to duży plus POZDRAWIAM:)

Opublikowano

Co do fergusonów: słyszałem że mają słabe skrzynie biegów. To prawda?

Co do Deutz: przeglądałem modele, ale nie wiem nic na temat ich awaryjności, spalania itp. Mógłby ktoś przybliżyć temat?

Opublikowano

Co do fergusonów: słyszałem że mają słabe skrzynie biegów. To prawda?

Mój kuzyn ma mf 3070 i nie narzeka wcale na skrzynię. Z tymi skrzyniami to chyba jakaś zmyślona bajka jest :D W pojedynczych przypadkach coś się dzieje. W każdym ciągniku może coś wysiąść niezależnie od marki...

Opublikowano

Z tych ciągników co wymieniłeś to najmniej spali renault. komfort pracy też dużo lepszy niż w ursusie i zetorze a pozatym posiada rewers. Zastanowił bym się też nad Renault 95.14 z silnikiem MWM.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v