Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Spróbujcie uzyc farb olicon delta. U mnie sie sprawdzila na ciagniku, zadnych sladow po uszkodzeniach czy cos. Nie znalem sie na farbach i sasiad mi pomogl, podsunal te farbe kilka lat temu i od tej pory maszyny nie malowalem bo nie trzeba. Takze wedlug mnie to dobra jakosc

Opublikowano

Jaką farbę wybrać do malowania 3p zastanawiałem sie nad farba z AGTECH i Graint z odcieniach Ursusa jak oceniacie te farby? czy lepiej kupić inne? i ile mniej więcej wybrać puszek farby na pomalowanie całego 3p nadwozie, błotniki maska i kabin doliczając do tego farbę podkładową i czy warto jest dodać jakiś utwardzacz do farby i co to dokładnie daje?

Opublikowano

o Granicie słyszałem wiele pozytywnych opinii, ale sam nie praktykowałem tego . Utwardzacz ma w zasadzie 2 role do spełnienia , chroni lakier przed blaknięciem oraz farba jest odporniejsza na uderzenia itp

Opublikowano (edytowane)

Temat o malowaniu był tutaj wałkowany tyle razy i było także powiedziane ile czego.Farby o których wspominasz nadają się do malowania płotu to jest po prostu chwyt marketingowy że niby oryginalny odcień Ursusa a ludzie się nabierają.W miarę dobrze pomalujesz autorenolakiem  chcesz lepiej akryl ale to zależy od twojej kieszeni.Wracając do oryginalnego odcienia do dziś nikt nie wie jaki on był jedynie kto sobie dobierał to ma a tak RAL nie jest znany

Edytowane przez Adi96
Opublikowano (edytowane)

Czy pierwsze c360 mialy kolor kadłubu niebieski czy szary?głownie chodzi mi o rok 1976'

Nie mylic z 355.

I kolor blachow maski blotnikow jaki?

Mam c360 rok 1976 w dowodzie tak wpisane ale korpus kadlub niebieski 

Mozliwe to?

Edytowane przez mf362
Opublikowano

Był na przemian raz szary raz niebieski bo były 2 odcienie od 1973 roku do 1975 jasny niebieski od 1975 Lipca kiedy weszły c-355M kolor był ciemniejszy i tak było do 1977 roku,od 1978 już szary korpus

Opublikowano
18 minut temu, Adi96 napisał:

Niebieski korpus był do roku 1977 roku 

 

8 minut temu, Adi96 napisał:

Był na przemian raz szary raz niebieski bo były 2 odcienie od 1973 roku do 1975 jasny niebieski od 1975 Lipca kiedy weszły c-355M kolor był ciemniejszy i tak było do 1977 roku,od 1978 już szary korpus

Twoja ktory rok?

To np rok 1976 niebieski korpus to jakie blachy fabrycznie zolte zielone pomarańczowe??

Cos tam u mnie przebija.na pulpicie.

Opublikowano

Wyszła też seria 60-tki po roku 80-tym z blachami koloru kość słoniowa, kolor kół i korpus ciemno siwy, ale lakier bardzo wątpliwej jakości. 

Opublikowano
11 minut temu, Adi96 napisał:

Moja 1984,Blachy były żółte,na eksport szły  wiśniowe z niebieskim korpusem z białymi napisami.Zielone były tylko 55-tki i 40-stki

To tylko zolte po 1976?

Czerwona byly ?taki kolor jak c362?

Opublikowano (edytowane)

Przeważnie żółte, z odcieniami miodowymi, jak pisałem wyżej była seria, w kolorze kości słoniowej, a czerwone były już prawie na samym końcu. to były czasy, zwłaszcza po 80-tym roku że wszystkiego brakowało, jaką farbę mieli taką paprali.

 

Ludzie kiedyś czekali jak na zbawienie na nowy ciągnik.

 

Edytowane przez Sean
Opublikowano

Czerwone szły głównie na eksport,żółte były jako krajowe.Najwięcej wariantów było pomiędzy rokiem 1973 a 1977 Bo zdarzały sie c-355 zółtymi blachami  niebieskimi napisami a był szary korpus.Po 1978 jakoś się unormowało  tylko kolory korpusów się różniły jeden miał popielaty drugi szary jasny żółty szedł ten sam. .Miodowy był pod koniec lat 80 88 89.Od 90 roku  malowano na czerwono z czarnym korpusie.Tak jak Sean powiedział jaka farba była taką malowali.C-362 Były tylko czerwone innych nie widziałem

Moja ma dobre 5,300 5,400 mtg  coś koło tego

Opublikowano

Od 1975 355 czy 355M  miały już żółte blachy.  Czerwone w kraju też były sprzedawane.

Opublikowano

Ogólną liczbę motogodzin rocznik pisałem wyżej

 

@Sean Czerwone były tylko eksportówki które nie przeszły pozytywnie kontroli czasem pierdoła była i do chłopów szło ale czasem coś poważnego.Żółte blachy były tak naprawdę od 1973 roku wraz z kołami 16 z przodu obrotomierzem i dwuwskaźnikiem był niebieski jasny korpus

Opublikowano

Być może że tak było, ale dwóch kolegów dostało czerwone.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Majster71
      wiecie może jakie miały kolory c-325,c-328 i pierwsze c-330 :rolleyes: jestem tu nowy.pomożecie??
    • Przez RoRo
      Witam chcialem pomalowac sobie pług na czerwono, jaka farba pomalowac najlepiej??Chcialem pistoletem pod kompresor, i gdzie kupic takie farby zeby to jakos tanio wyszlo?
    • Przez JANCZAK1176
      Witam. Dla chcących zrobić sobie użądlenie do bielenia obór (chodzi 5 lat)


    • Przez czaro
      Witam. Nie jest obeznany w rodzajach farb dlatego chciałbym zapytać jaką farbę i dodatki do niej wybrać do felg? Ciągnik pracuje dużo w oborniku więc farba musi być odporna na niekorzystne warunki Planuje wypiaskować felgi, odtłuścić no i co dalej zarzucić na te felgi?
    • Przez Agrar
      Witam wszystkich Serdecznie
      Jest do odświeżenia zgrabiarka 7 gwiazdowa i jeśli mam się za to zabrać to tylko porządnie w związku z tym mam do tego kilka pytań.
       
      Po pierwsze lakier (czerwony, żółty i biały) gdzie znajdę i pod jakim kodem mogę rozpoznać odpowiedni odcień tychże kolorów pasujących do marki PÖTTINGER ??
      Po drugie, każdy na pewno wie jak wygląda i jakich rozmiarów jest zgrabiarka 7 gwiazdowa zatem ile bym potrzebował koloru:
      czerwonego aby pokryć dyszel, ramę nośną, belkę roboczą, listwę nastawną, skrzynie wydźwigu  białego na cały wieszak czyli ramie nastawcze, łańcuch, widełki kierujące i kierownice opuszczania/podnoszenia kół grabiących żółtego na tarcze koła grabiącego, obręcz koła grabiącego,  
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v