Skocz do zawartości

Renault


vIcToRy

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Też coś słyszałem na temat tej skrzyni, nie wolno jej holować na wyłączonym silniku.. bo jeszcze bardziej ją szlak trafi :P

 

Samochodu z automatem podobno nie wolno zbyt długo holować bo skrzynia padnie

 

Mój znajomy ma Renówke (chyba z 95 roku z taka nowszą maską) ma 85 km z turem chodzi, awarii nie miał, fajny ciągnik itd, chyba z Claasem mają coś wspólnego tak mi się obiło o uszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochodu z automatem podobno nie wolno zbyt długo holować bo skrzynia padnie

 

Mój znajomy ma Renówke (chyba z 95 roku z taka nowszą maską) ma 85 km z turem chodzi, awarii nie miał, fajny ciągnik itd, chyba z Claasem mają coś wspólnego tak mi się obiło o uszy

 

Claas kupił licencje na produkowanie reno pod swoją marką. To jest to samo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś może książkę serwisową(instrukcje?) do ciągnika renault 110.14..

I czy w ogóle jest taki model jak 110.14 ts ??

 

no to tak:wyposarzeniem radził bym ci case.
--->Nie powiedziałbym że case 1056xl ma lepsze wyposażenie od renówki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam reno 8914 niedawno kupilem i jast w trakcie testow,musialem wymienic weze do nagrzewnicy,w pracy z plogiem 4#40 rabewerk 10 litrow na motogodzine,pozatym jeden problem wyskakuje 1drogowa podczas orki(wyskakuje z reduktora)zastanawiam sie co to moze byc .na masce napisane blocomatic albo reduktor rozwalony albo zeby nie przeciazyc skrzyni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam trzy renóweczki 95.14, 103.14 i 103.54. wsystke spisują się na medal, nie mam z nimi żadnych kłopotów!! 103.54 kupiłem z uszkodzonym sprzęgłem, naprawiłem sam!!koszt naprawy 0zł i dwa dni w garażu :) Polecam renówki ze względu na prostą budowę i obsługę i bezawaryjność!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwoli ścisłości mwm to nie silnik mana tylko mwm :) Tak samo wiele osób mówi, że reno mają silniki Fendta :) A tak naprawde Renault, Man i Fendt mają silniki fabryki mwm, która została wykupiona przez deutza

 

Dokładnie tak jak kolega pisze, w silnikach MWM są tylko filtry mana, przynajmniej w Fendzie. Główna produkcja MWM to silniki niskoobrotowe o dużej mocy stosowane w barkach, kutrach itp..........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trudno powiedziec ale raczej case ;)

znajomy miał case , jakis 3 cyfrowy to jeszcze był , miał skrzynie przełączana pod obciązeniem, pojechał jakieś drzewko wyrwać i już nie przyjechał, ale już prędzej coś podejrzewał bo czasami mu przy cięższych pracach jakby slizgał na sprzęgle. Miał do wymiany jakieś 3 obejmy, i jeszcze jakąś wcale nie duzą pierdołę, w serwisie kazali mu usiąść by nie zemdlał. Zrobił go na sprzedaż ale żeby chociaż przy lekkich pracach mógł chodzic wrzucił w niego 15 tys. no i poszedł do kolejnego biednego chłopa. Tak więc dlatych którzy licza zł nie tyle marka (case czy renault) a rozwiązania techniczne i stan sprzetu brac pod uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś już to kiedyś pisałem ale sąsiad miał Renault coś około 145 KM i coś mu na polu zgasł to wzieli go na hol zaprowadzili do warsztatu a mechanik powiedział, że przez te holowanie ciągnika rozwalili mu skrzynie. Za naprawę z częściami zaśpiewał mu sumkę większą niż cały ciągnik wart :/

niemozliwe zeby skzynia padla od cholwania. ja mam renault 95.14 i smiga jak zegarek.filtr paliwa jak do mf255.oleju tez polski sedziszow.mocny podnosnik,silnik mocny fendta-mozna zrobic za 5tys zl 4 gary kapitalke silnika mechanik zrobi(w mojej okolicy tak jest) leje ON i jazdai zagotowala sie raz woda tylko bo chlodnica zaj..na byla.mam go 3 lata.malo awaryjny mocny w deche sprzet autentycznie.POLECAM!! te nowe traktorki niewytrzymuja tyle co starsze renaulty i fendty.teraz produkuja masowe,kiedys starali sie jakosc zachowac.pozdrooooo POLECAM RENAULTA Z SILNIKIEM MWM! -->

 

znajomy miał case , jakis 3 cyfrowy to jeszcze był , miał skrzynie przełączana pod obciązeniem, pojechał jakieś drzewko wyrwać i już nie przyjechał, ale już prędzej coś podejrzewał bo czasami mu przy cięższych pracach jakby slizgał na sprzęgle. Miał do wymiany jakieś 3 obejmy, i jeszcze jakąś wcale nie duzą pierdołę, w serwisie kazali mu usiąść by nie zemdlał. Zrobił go na sprzedaż ale żeby chociaż przy lekkich pracach mógł chodzic wrzucił w niego 15 tys. no i poszedł do kolejnego biednego chłopa. Tak więc dlatych którzy licza zł nie tyle marka (case czy renault) a rozwiązania techniczne i stan sprzetu brac pod uwagę.

Dobrze gadasz.im prostrzy sprzet tym mniej do rozjeba....nia.renault jest lokej.nie idealny ale mocny:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według rysunku w reni 103-54 traktor można holować kiedy drążek zmiany biegów żółw-zając znajduje się po środku, czyli w pozycji neutralnej. Pewnie dotyczy to też innych modeli. Ale nie będę sprawdzał czy inne położenie drążka może spowodować usterkę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez NorbertKolk
      Witam posiadam Renault 180.94 skrzynia multishift .
      Ciągnik ogólnie super skrzynia sama w sobie również ciekawa . Mam mały problem który wynika z faktu iż nie mogę w internecie znaleźć informacji serwisowych to tej skrzyni ani odnaleźć rzetelnych osób które posiadają jakąkolwiek wiedzę techniczną dotyczącą jej sterowania zależności itd .
      Mianowicie Ciągnik po wrzuceniu rewersu dosyć często próbuje ruszyć z ostatniego biegu tj 9 . Jest to problematyczne jadąc po w ruchu miejskim bo niestety traktor trzeba zatrzymać i ruszać rewersem kilkukrotnie aż zaskoczy na bieg pierwszy . Można kombinować również z zakresem itd  a to kłopotliwe.
      Jakie ta skrzynia ma zależności tj np jak ustawią się biegi po wciśnięciu sprzęgła  a jak powinny się ustawić po wyłączeniu  skrzyni rewersem i ponownym włączeniu jazdy . Cw przypadku gdy jedziemy z dużym obciążeniem i musimy skorzystać z ruszenia z zakresu pośredniego Żółw  (Ślimak żółw zając ) bo mój ciągnik się rozłącza i trzeba stanąć przerzucić na zakres szybki i ponownie ruszać nie mogę zrobić płynnego przejścia pomiędzy zakresami .?
      Jak to powinienem obsługiwać bo być może to ja popełniam błąd . Kto ma do tej skrzyni kody błędów bo są lampki które migają lecz nie mogę znaleźć żadnych informacji w internecie co one oznaczają . Pozdrawiam i z góry dziękują za pomoc .
      Potrzebuje informacji jak kalibrować tą skrzynię ? w jakich innych ciągnikach ona występowała konkretnie bo informacje na forach są ogólnikowe a być może z tych danych wyciągnę potrzebne informacje lub znajdę kogoś kto ma jakieś pojęcie . 
    • Przez slawek1914
      Witam. Czym różni się silnik modelu 145 od modelu 110.54. Oprócz tego że jest turbo i nr silnika td. 
    • Przez Mostowiak
      Czy Ares 610 poradzi sobie z agregatem talerzowym 3m + siewnik ?
    • Przez Dawid317555
      Witam mianowicie jak w temacie w Renault ares 540rx swieci się cały czas kontrolka od temperatury oleju w skrzyni jaka może być przyczyna ?
    • Przez MarcinKa
      Czy suche hamulce z serii 14 są takie bym powiedział słabe względem serii 54??
      Pytam bo porównując u siebie jedną z druga to 14 tka ma bym powiedział słabe hamowanie...
      W 54 jak się naciśnie to gęba w szybie a tutaj jest niestety "cinko"..
      Niby klocki są nawet odpowietrzyłem kontrolnie ale jakoś tak się wydaje że nie ma hamulca mocnego..
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...