Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak kupiłem ciągnik, to przez kilka tygodni wyciągałem z przewodów paliwowych i odstojnika padłe muchy i inne robaki, które zatykały przewody, głównie śrube na wejściu do odstojnika. Ciągnik stał kilka lat.

Opublikowano

ja wlasnie kombinowalem czy by ich nie rozwiercic zeby ewentualnie paproch pociagnelo dalej do filtrow, ale ucielem rurke w zbiorniku a sruby z oczkami zostaly tak jak byly i jest okej.

Opublikowano (edytowane)

witam! koledzy mam podobny problem w moim 920.2 Mianowicie w sezonie jest ok a problem pojawia się zimą - chyba że to przypadek Dzisiaj odpaliłem go i pojechałem z obornikiem na pole Wróciłem i dopiero na podwórku zaczął dziwnie pracować, tak jakby na niższych obrotach i dusił się. W końcu zgasł Odpaliłem i szybko zdążyłem wjechać jeszcze do garażu. Tam jak zgasł tak już nie udało się. Dodam że zawsze na zimę zmieniam filtr na nowy, odstojnik czyszczę a paliwo zalewam arctik Podobny problem miałem rok temu To właśnie mnie dziwi że ciągnik pracował z dobre pół godz po czym ja mu w gaz a on zgasł... Może gdzieś powietrze łapie czy syf jakiś siedzi? pompa to czeska motorpal. A jakie znaczenie ma korek od paliwa? musi on być szczelnie zakręcony, ma on jakiś odpowietrznik?

 

Kolega Uziu92 pisze że uciął rurkę w zbiorniku Rozumiem że żeby tam się dostać trzeba zdemontować fotel kierowcy i wyjąć tą blaszaną pokrywę podłogi?

Edytowane przez maretekk2
Opublikowano

tak kolego, ja mialem pronara ale to jest to samo, trzeba wyjac fotel, pozniej jest tam kawałek pokrywy jak dobrze pamietam, pozniej smok przykrecony na srubeczki, cale to sie wyjmuje. Jak masz pewne paliwo i dobre filtry, to moze gdzies wody bylo troche i przylapalo, woda lubi sie skraplac tym bardziej jak metalowy zbiornik, sprobuj najpierw dmuchnac w przewod ktory doprowadza paliwo ze zbiornika.

Opublikowano

Kiedyś znajomy miał problemy z ciągnikiem, bo zimą, na zimowym paliwie nie chciał chodzić. Moja 330M na zwykłym latała całą zimę.

Może masz gdzieś słaby przepływ, paliwo odrobinę gęstnieje i staje.

Opublikowano

No właśnie to wszystko jest dziwne... paliwo dobre, filtry wymienione Zrobię najpierw tak jak pisze Uziu92, dmuchnę sprężarką w ten przewód. Ale czy to normalne że pompka ręczna w tej chwili lekko chodzi i nic nie tłoczy?

Opublikowano

Mam problem w mtz 82 . Zapowietrza sie pompka chodzi lekko jakby nic nie pompowala a jest nowa pomaga tylko i jedynie wyjac filtr i pompowac wtedy pompka daje wlozyc filtr zakrecic prysnac samostartu i odpali . Dodam ze jak paliwo w puszce filtra jest ponad poziom wlewu to jakos nie daje dobrze tak jakby paliwo cofalo sie przez pompke. A jeszcze jedno zalozylem maly zaworek zwrotny przed wczesniej uszczelnionym odstojnikiem i to samo brakuje paliwa popyrka zgasnie albo nie

Opublikowano
Odświeżam, mam problem ze swoim belarusem 952.4 zapowietrzyl się wyelimonowalem wszystkie możliwe przyczyny poczynając od szczelności smoka ostojnika itd, ominalem ostojnik włożyłem przewód do banki z palowem który idzie z ostojnika do pompki i nadal idzie powietrze. Czyżby pompka lapala powietrze miał ktoś podobna sytuacje? Dodam że do samej pompy idzie powietrze z paliwem wszystkie przewody po kolei popuscilem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez the1mati1
      Witam. Otóż mam problem z rozrusznikiem przy Belarusie 820, rocznik 2011, rozrusznik jakiś szmelc białoruski siedzi tu od nowości. Otóż już drugi raz mi zblokowało bendiks. Ciągnik normalnie odpalany i gaszony, aż za którymś razem próbuję przekręcić kluczyk a tu słychać że tylko cewka wysunęła bendiks i żądnej reakcji. Wyciągnąłem rozrusznik a tu zblokowany bendiks, wysunięty i nie wrócił na swoje miejsce i nie da się go przekrecić. Z drugiej strony tam gdzie szczotkotrzymacz, rozsadziło całą obydowę i delikatnie przesuneło wirnik do tyłu. Jakieś dwa tygodnie temu podobna sytuacja, ale wymieniłem bendiks ( bo były delikatnie scięte frezy) , poskladałem to jakoś, też wysunłeo bendiks i go nie cofnęło i rozsadziło delikatnie obudowe, ale udało sie złożyć. W czym może być przyczyna że tak sie dzieję? Z cewką powinno byc raczej wszystko w porządku bo wymnieniana wiosną. GDzie szukać przyczyny?
    • Przez Llukas123
      Witam wszystkich
      Prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu w Belerus-ie 920... Dokladnie rzecz biorac jakims cudem olej z układu hydrualicznego przedostaje sie do skrzyni biegow... Czy ktos z forum mial styczność z taka awaria ?? Bylem u paru znajomych rolnikow, ale kazdy mowil co innego...jeden z nich  stwierdzil ze to wina pompy hydraulicznej 
      Jak myslicie .. Pozdrawiam 
    • Przez toobek
      Witam szanownych kolegów. Mamy taki problem z kuzynem. Posiada on BELARUSA 952 i gdy naciśnie przycisk do grzania świecy płomieniowej to załącza się również rozrusznik. Nie zawsze się tak dzieje, powiedzmy raz na 5 naciśnięć. Rozebraliśmy deskę rozdzielczą, wszystkie wiązki. Przekaźnik od świecy działa prawidłowo świeca grzeje, ale czasami również odpala. Może ktoś się orientuje gdzie szukać przyczyny, albo miał ktoś taki problem? Z góry dziękuję za wszelką pomoc i pozdrawiam !!
    • Przez grodzioman
      Panowie ratujcie. Potrzebuję opis bądź zdjęcie jak podłączyć przewody do stacyjki do Belarusa 920 2007r. Wypadła mi stacyjka podczas wymiany i rozłączyły się przewody.  Stacyjka nowego typu, nie moge się połapać który był gdzie. Sprawa dość pilna bo zostałem bez tura przy bydle. 😒
    • Przez potok
      Czy jest możliwe zamontowanie wysprzęglika i pompki od innego ciągnika aby praca sprzęgła była bardziej wygodna.
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v