Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
the1mati1    57

Witam. Otóż mam problem z rozrusznikiem przy Belarusie 820, rocznik 2011, rozrusznik jakiś szmelc białoruski siedzi tu od nowości. Otóż już drugi raz mi zblokowało bendiks. Ciągnik normalnie odpalany i gaszony, aż za którymś razem próbuję przekręcić kluczyk a tu słychać że tylko cewka wysunęła bendiks i żądnej reakcji. Wyciągnąłem rozrusznik a tu zblokowany bendiks, wysunięty i nie wrócił na swoje miejsce i nie da się go przekrecić. Z drugiej strony tam gdzie szczotkotrzymacz, rozsadziło całą obydowę i delikatnie przesuneło wirnik do tyłu. Jakieś dwa tygodnie temu podobna sytuacja, ale wymieniłem bendiks ( bo były delikatnie scięte frezy) , poskladałem to jakoś, też wysunłeo bendiks i go nie cofnęło i rozsadziło delikatnie obudowe, ale udało sie złożyć. W czym może być przyczyna że tak sie dzieję? Z cewką powinno byc raczej wszystko w porządku bo wymnieniana wiosną. GDzie szukać przyczyny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    262
Kup drugi rozrusznik szybkoobrotowy to bedziesz mial spokój na kilka lat. Ojciec to przerabiał, naprawiał kilka razy a i tak g... z tego wyszło. Naprawde szkoda czasu i kasy na czesci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

robert983    36

Tu się zgodzę lepiej kupić nowy, ja kupiłem szybkoobrotowy 12v węgierski za 300parę zł i śmiga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    798
2 godziny temu, the1mati1 napisał:

Witam. Otóż mam problem z rozrusznikiem przy Belarusie 820, rocznik 2011, rozrusznik jakiś szmelc białoruski siedzi tu od nowości. Otóż już drugi raz mi zblokowało bendiks. Ciągnik normalnie odpalany i gaszony, aż za którymś razem próbuję przekręcić kluczyk a tu słychać że tylko cewka wysunęła bendiks i żądnej reakcji. Wyciągnąłem rozrusznik a tu zblokowany bendiks, wysunięty i nie wrócił na swoje miejsce i nie da się go przekrecić. Z drugiej strony tam gdzie szczotkotrzymacz, rozsadziło całą obydowę i delikatnie przesuneło wirnik do tyłu. Jakieś dwa tygodnie temu podobna sytuacja, ale wymieniłem bendiks ( bo były delikatnie scięte frezy) , poskladałem to jakoś, też wysunłeo bendiks i go nie cofnęło i rozsadziło delikatnie obudowe, ale udało sie złożyć. W czym może być przyczyna że tak sie dzieję? Z cewką powinno byc raczej wszystko w porządku bo wymnieniana wiosną. GDzie szukać przyczyny?

nadal w bendiksie  ,  ja na ten rozrusznik nie narzekam  ,jego wada to bendix u mnie puszczał ,nawet temat zalozyłem o tym samym tytule  , wymieniłem  go na nowy ale orginal i śmiga do dziś  a wieniec jak wyglada ? nie wytluczony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
giziulek    9
Iskra bardzo dobry rozrusznik, 450 płaciłem i już około 10 lat bez zarzutu, i normalnie 12V i rozruch 24V.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    220
Teraz porządny rozrusznik Iskra Letrika czy Mahle to wydatek prawie 800 zł ale warto. Są też jakieś nowe 'Setart', ale nie spotkałem jeszcze w sklepie.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
the1mati1    57
Wieniec w porządku. Rozłożyłem go i bendix dosyć ciężko się przesuwa po wpisach na wirniku a przy końcu potrafi się nawet przyciąć. frezy w bendixie są ok, gorzej te wpusty na wirniku są trochę przydarte. Zauważyłem też że wypadło zabezpieczenie które blokuje aby bendix za bardzo się nie wysunął. I ty chyba może być przyczyna że go rozsadziło z drugiej strony. Nie miało co zblokować bendix aby zbyt się nie wysunął i musiało coś puścić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    220
Ten typ rozrusznika nie jest zbyt udany.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@the1mati1 jak byś potrzebował nowego rozrusznika do swojego Belarusa 820 to mam kilka  propozycji 

1. https://www.zenox.pl/product/Rozrusznik-z-reduktorem/689243708101 - z reduktorem firma AG TECH - 415zł brutto 
2. https://www.zenox.pl/product/Rozrusznik-z-reduktorem/6899172780 - z reduktorem Czeskiej firmy MAGNETON - 552 zł brutto 
3. Rozrusznik z reduktorem firmy Mahle letrika za +/- 1000 zł (cena do dogadania :) ) nie ma linku bo akurat nie mam wystawionego na sklepie 

Gdybyś się jednak zdecydował naprawiać to mam też wirnik lub np. szczotki do oryginalnego.

Prowadzę sklep internetowy ZENOX.pl i wysyłkę kurierem mamy darmową od 100zł, a jeśli części są zamówione do godz. 15:00 to wysyłamy tego samego dnia i na drugi dzień części są już u Ciebie n podwórku :) 

Jak coś to poniżej namiary na mnie, albo pisz tutaj 

sebastian@zenox.pl lub tel. 723 678 743 
www.ZENOX.pl 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    17

Setart zaryzykowałem z nim jak padła mi jubana i muszę przyznać że kręci świetnie! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    94

Te oryginalne już 2 wyrzuciłem na złom, szkoda mi było ale mnie upewniliście, ze tak było lepiej.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wojtaz185
      Witam wszystkich. Mam pewien problem z ciągnikiem deutz fahr agrotron 4.85S. Ciągnik posiada trzy półbiegi. Na zimnym oleju ( jak ciągnik jeszcze się nie rozgrzał) wszystko działa poprawnie. Półbiegi przełączają się. Natomiast jak olej rozgrzeje się niema  Środkowego czyli drugiego półbiegu. Panel wyświetlający nie działa. Po prostu omija go. Pierwszy i trzeci działają. Mierzyłem ciśnienie na płytce, zawór, rozdzielacz sterujący skrzynią biegów i jak na zimnym wszystko jest ok. 1 półbieg powyżej 18bar, 2 ma ok18 bar. 3 ma 18 bar. Na ciepłym pierwszy ma powyżej 18 i drugi też. I jeśli podłączam zegar pomiarowy pod drugi a jest włączone na pierwszy półbieg to jest ciśnienie te same a powinno nie pokazywać ciśnienia prawda ? jeśli podłączam zegar pomiarowy pod pierwszy pokazuje powyżej 18 bar i przełączam na drugi półbieg to także jest ciśnienie oleju. Na trzecim jest wszystko dobrze. Cewki działają myślę że poprawnie. Jedynie co mnie martwi to wydostaje się delikatnie olej międzzy cewką a obudową rozdzielacza. Że z cewek strzyka olej to wiem. Rozebrałęm więc rozdzielacz i uszczelnienie pomiędzy skrzynią a rozdzielaczem nie było przerwane, tłoczki jak i obudowa rozdzielacza jest ok. Jaka może być przyczyna że ginie ten półbieg ?????? dodam że jak olej sie rozgrzeje to szarpie na pierwszym. Dziękuję za odpowiedz 
    • Przez GRWielkopolska
      Witam mam problem z ciągnikiem Renault 133.14 chłodnica jest umyta a ciągnik się grzeję.Proszę o odpowiedź
    • Przez Arturo1610
      Witam.
      Mam wycinak bvl na 6 kos i moj problem polega na tym że te kosy są stępione i cięzko jest juz coś uciąć ( odrazu dodaje ze mechanizm jest dobry po przegladzie i wgl bo ten temat nie jest mi obcy ) lecz po prostu kosy sie stępiły a sumie to zdarły sie te małe ząbki i kosa za mało bierze.
      Moje pytanie jest takie czy zna ktoś jakis warsztat bądz osobe ktora mogła by te kosy profesjonalnie naostrzyć ?
      albo moze ktoś podpowie jak sobie z takim problemem poradził ? 
      poniżej dodam zdj jednej kosy ktora jest około 80% i zdj tych moich stepionych ( dodam iz wysokość obu jest taka sama tylko ze te 80% maja głebsze te ząbki) i właśnie w tych moich chciałbym te ząbki pogłębić. 
      Są firmy które ostrzą nożę od pras i przyczep samozbierajacych a od tego nie a przeciez material raczej ten sam.
      Poleci ktos kogos ?


    • Przez Niemczol
      Witam, mam problem ze skrzynią auto power, podczas jazdy wyłącza bieg I za chwilę ponownie załącza. Kod błędu jaki mam zapamiętany to: 365689. Z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez adrianochmański2
      witam mam następujący problem z moją ładowarką manitou 634 lsu gdy po zakupie oglądałem maszynę zastałem odłączony moduł sprzęgła i zrobiony mostek na k2 kupiłem nowy przekaźnik wsadziłem na miejsce mostka podłączyłem moduł myślałem że wszystko już będzie grało . lecz jakie było moje zdziwienie gdy odpaliłem ładowarkę a ona nie chciała jechać ani do przodu ani do tyłu wyjąłem więc przekaźnik i zrobiłem z powrotem mostek teraz dało się jeździć lecz moduł zaczął wydawać piskliwy dźwięk . nie mam już pomysłu co może być nie tak proszę o pomoc .


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.