Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

nie masz instrukcji do U c330? tam wszystko piszę http://instrukcja.pl..._c330/pdf/10918 czytaj a wszystkiego się dowiesz skoro jesteś zielony :)

 

 

PS: Na jaki klucz to nie pisze raczej a ja nie pamiętam ;p na stronie 62na necie a w książce 61 wszystko pisze :) -powodzenia mam nadzieje że wszystko będzie wymienione i zarazem sprawne ;)

Edytowane przez Damianursus30
Opublikowano

Witam

 

hehe głupie pytanie troche musze zjeżdzic pole agregatem uprawowym ursusem c330 i to pole znajduje się za stodoła a za stodoła jest spora górka moje pytanie : Jak ja mam wyjechać pod te góre z agregatem jak przód bedzie 2 m w górze :P jakieś obciązniki ?

Opublikowano

Trochę nie do końca rozumiem to "pytanie"... ale obciążniki mogą coś poradzić, a jak nie to pozostaje Ci wjeżdzanie na górę i uprawa jadąc w dół.

 

A tak po za tym to pierwszy rok uprawiasz to pole?

Opublikowano (edytowane)

Tak

Muszę mam 16 lat poraz pierwszy cała gospodarka na mojej głowie:P

 

Pole jest ładne prościutkie ale musze wyjechać pod góre żeby sie na nie dostać i przód c330 jest zalekki i ciągnik bedzie 2 m w powietrzu i moje pytanie brzmi jakie obciązniki..

Edytowane przez Hiddenly
Opublikowano

Najlepiej skorzystaj z obciążeń próbnych, pożycz jakieś od sąsiada i zobacz jaka waga będzie odpowiednia. Tymczasowo to i na drucie powiesisz do przedniego zaczepu, jeśli nie będą pasowały kształtem.

Opublikowano

Panowie jest taka możliwość aby załączanie womu odbywałoby się za pomocą siłownika elektrycznego na 12v?Chce zrobić takie usprawnienie ponieważ niekiedy trzeba po kilka naście razy się schylać i włączać i wyłączać WOM a tak na byłoby zrobione na przycisk który by załączał siłownik a ten przestawiał dźwignie womu na pozycje załączeniaa po wyłączeniu dźwignia powrotem wracała na swoje miejsce

Opublikowano

Własnie mi chodzi o silownik.Od czego go wziasc? Myslalem o automacie od otwierania bram ale on ma powolny wysow ramiona.Inna opcja jaka rozwazalem to silownik od elektrycznego otwierania szyb w samochodach.Wypaliloby to ?

Opublikowano (edytowane)

Nie sądzę aby to miało sens takie "USPRAWNIENIE" to tylko dodatkowa komplikacja moim zdaniem. A w c 330 wałek zazwyczaj trochę zgrzytnie przy włączaniu to w sumie coś się spi%$&li szybko :P

Edytowane przez mariuszd93
Opublikowano

WItam

Dziś kosiłem jesienne maliny i moja c330 dostała troche w piz*e przed ponad 2 godziny 1 biegiem i 1600-1700 obroty

Moje pytanie Czy to normalne ze po takiej pracy bedzie troche oleju pod tłumnikiem

Czy zabardzo dostał w piz*e i bedzie brał olej itp itd?

Opublikowano

Powiem ci że nie powinno, a dlaczego?? U siebie jak ciąłem ponad 5godzin(czyli dużo więcej) też na takich obrotach jak nie większych kosiarką rotacyjną 1,65m taką do c360 to nic nie zauważyłem żeby się coś działo, ale nie ma się co martwić na zapas, być może prowadnica zaworu puszcza. Wszystko zależy też od stanu silnika zuzycia, na poprzednim silniku zdarzało się coś takiego ale bardzo rzadko, tylko że na 8godzin orki brał 1l oleju, więc nie zwracałem na to uwagi wcale, a skończył swój żywot na przeżartym bloku i tulei cylindrowej.

Opublikowano (edytowane)

99% pzrekręt.

 

1. Nie cytuj ostatniego posta.

2. Jeżeli ostatni post był nie na temat, to dlaczego na niego odpowiadasz? Twój też jest nie na temat.

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

witam mam problem wywala mi olej z miarki w silniku i jak sie zagrzeje to swieci sie kontrolka cisnienia na wolnych obrotach a na wysokich czasem zaswieci na przechylach i moje pytanie czy jest to wina pompy oleju czy juz silnik szrot?? pilne

Gość Profil usunięty
Opublikowano

To wygląda na to, że sinik wymaga już remontu.Braki ciśnienia sugerują szlif wału, a wyrzucanie oleju przedmuchy.

Jak go rozbierzesz to będziesz miał wszystko jasne, a zgadywanie nie daje pewności co mu jest.

Opublikowano (edytowane)

Witam, w moim oryginalnym siedzeniu w c 330 wysiadł amortyzator i trzyma na samych sprężynach, jak się siada to odrazu wciska je do samegu spodu. Nie wiem czy wymieniać amortyzator cena około 90 zł czy kupić całe nowe siedzenie tylko czy teraz te siedzenia co są po 250 zł są coś warte?

Edytowane przez Maniek101

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v