Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Założony alternator 700 wat z regulatorem od Poloneza.Oczywiście minus na masie.Przerobiona deska rozdzielcza,dwuwskaźnik zastąpiony wskaźnikiem ciśnienia oleju i wskaźnikiem temperatury cieczy(czeskie) czyjnik temperatury od C 385 pasuje gwint bez przeróbek ( m 14).Stacyjka od Stara.Przełącznik kierunkowskazów z opcją awaryjne.Dołożyłem parę uszczelek na deskę i maskę żeby nie dzwoniło jak dawniej,maska przecięta żeby otwierać do góry przy założonej kabinie.Jeszcze tylko wyremontuję kabinę dołożę halogeny na dach i po remoncie.Fotki.

post-49884-0-67018800-1336305195_thumb.jpg

post-49884-0-56640100-1336305263_thumb.jpg

post-49884-0-49608300-1336305513_thumb.jpg

Edytowane przez ceison
Opublikowano (edytowane)

Alternator jest od Białorusi a regulator w nim od Poloneza.

 

Nie cytuj poprzedniego posta !!!!!!!!!!

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

Witam tez chce modyfikowac c 330 moim pomysłem jest nowy tłumik (stary ma dziury) i z wiazku z tym chce kupic nowy ładniejszy.Foto na dole.Cena to około 140 pln. I mam pytanko czy bedzie głosniejszy od orginalnego?Prosze o odpowiedzi

post-50418-0-15539400-1336830543_thumb.jpg

Opublikowano

Panowie jakie powinno być prawidłowe ciśnienie smarowania oleju w silniku. Bo wydaje mi się, że u mnie jest coś nie halo: na ciepłym na obrotach 600 mam nie całe 0,5 atm a na wysokich ok. 2200 mam 5 atm. Wydaje mi się to co najmniej dziwne ale poczekam na wasze sugestie.

Opublikowano (edytowane)

W mojej instrukcji z 1980 roku pisze że od 2,8 na wolnych do 5,5 na wysokich. Natomiast w starym wydaniu z lat 70-tych pisze od 1,2 do 5 więc nie wiem której wierzyć :)

Na pewno na wolnych masz za niskie bo kontrolka zapala się poniżej 1,2 atm

Edytowane przez Roki212
Opublikowano

Gdzieś masz upływ oleju, trzeba ściągnąć misą i posprawdzać połączenia przy pompie znaczy na wejściu czy smok dobrze dokręcony i na wyjściu czy rurka jest ok. Może być coś z zaworkiem w pompie, tak jak kolega pisał jaki olej stosujesz filtr oleju. Jeśli wszystko sprawdzisz i silnik już ma sporo przepracowane może na panewkach puszczać, ale myślę że coś z pompa najszybciej, wymieniałeś ją już?

Opublikowano

Przy silniku od dawna nic nie było robione. Olej jakiś z orlenu nie pamiętam jaka lepkość, wcześniej jeździł na superolu i różnie było z wymianą oleju. Od czasu kiedy tylko ja go używam olej zmieniany co roku i filtr z Sędziszowa. Spróbuje ściągnąć tą misę i zobaczyć co jest grane. Ten zaworek da się kupić czy on jest razem z pompą?

Opublikowano

Z pompą, on ma budowę takiej rurki, w środku tej rurki jest zaworek który dociska sprężyna, a sprężynę trzyma zawleczka wkładana w otwory w tej rurce, możesz przełożyć zawleczkę aby bardziej zbić sprężynę, o ile jest cała, sprężyna lub zawleczka mogły pęknąć. Mi się wydaje że to będzie to co @roki napisał, czyli smok się rozkręcił, bo zaworek raczej się nie psuje, chyba że coś w niego wpadło np. opiłek...

Opublikowano (edytowane)

Zobacz czy nie ma luzów promieniowych na tym zaworku i w jakim on stanie, jeśli w miarę to można pod zawleczkę podkładkę podłożyć aby ciśnienie zwiększyć.

Zaworek kiedyś kupowałem jeśli to można tak nazwać kawałek rurki , ale jeśli pompa juz stara i ma luzy to może lepiej w pompę zainwestować. Ale to trzeba posprawdzać najpierw aby w koszty się nie pakować czasem coś podleci jak kolega wcześniej napisał lub się rozkręci

Edytowane przez Roki212

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v