Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Lagger117

Problem z MF 675

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Lagger117    0

Witam

 

Mam problem z ciągnikiem MF 675 turbo. Mianowicie problem jest z odpaleniem zimnego silnika przez rozrusznik, jednak z pomocą drógiego ciągnika poprzez pociągnięcie przez linkę holowniczą odpala po jakimś czasie. Jak zapali biało dymi. Sprawdzałem wtryski, są w porządku, ciśnienia na cylindrach nie sprawdzałem.

 

Proszę o szybką pomoc i z góry dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xxmajdanxx    1

Sprawdź ciśnienie na tłokach ,a nie ubywa płynu (wody) z chłodnicy ?

a zapach spalin intensywny (sadza) czy nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lagger117    0

Płynu nie ubywa z chłodnicy,sadzy nie ma, komin jest czysty. Spaliny nie są zauważalne przy rozgrzanym silniku. Mam wrażenie że pompa paliwowa nie daje pełnego ciśnienia na wtryskiwacze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bogus56    44

A nie cofa sie paliwo spowrotem do zbiornika i może lekko sie zapowietrzać ,datego masz problemy z odpaleniem po dłuższym postaju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    4

Kolego lagger oddaj pompę wtryskową do sprawdzenia, miałem takie sam problem tylko w mf 255 i winna była własnie pompa w której znajduja się plastikowe łopatki i one z czasem sie wyrabiają, po wymianie problemu niema.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lagger117    0

Mam wrażenie że paliwo cofa się do zbiornika, gdyż odpowietrznik od pompy luzując go powinna wypłynąć ropa, a tego nie za obserwowałem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    185

Zanim wymienisz pompę, wtryski i zrobisz kapitalny silnika sprawdź szczelność przewodów i pompkę zasilającą oraz sitko w owej pompie. Teraz mamy taKe super paliwo że sam czyszczę to sitko 2-3 razy w roku. Druga sprawa szczelność przewodów niskiego ciśnienia - są tam takie uszczelki gumowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielj001    0

Ja bym zaczął od sprawdzenia ciśnienia na cylindrach, próba olejowa potem szczelność układu paliwowego,no i przede wszystkim sprawdzenie kąta wyprzedzenia zapłonu.Po pierwsze diagnostyka a nie wróżenie z fusów.bo robienie na około to czas i koszty, typuje nieszczelność głowicy i to próba olejowa wykryje.Taka diagnostyka szczelności to chwila pracy a zaoszczedzenie godzin szukania.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bogus56    44

Też mam ostatnio problem z zapowietrzaniem. Wymieniłem pompke zasilającą bo stara mocno puszczała i mocno sie zapowietrzał. Teraz niby jest lepiej ale jeszcze sie lekko zapowietrza. Odkręcam dolną rurke w pompie od jednego wtrysku i wtedy odpala natychmiast. Zauważyłem też, że świeca płomieniowa bywa mokra od ropy. Czy tędy mógł by sie zapowietrzać ? Jak uda mi się go odpalić z rana to w ciągu dnia nie ma problemu, natomiast na drugi dzień powtórka z odpowietrzaniem.

Edytowano przez bogus56

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez przemo89
      Na początku chciałem się przywitać, gdyż jest to mój pierwszy post na tym forum.

      Chce kupić używany ciągnik, głównie Deutz Fahr, cena do 35000 ze wszystkim, czyli transportem do Polski i tak dalej. Otóż chciałbym zapytać dlaczego w Niemczech ciągniki są tak tanie. Często na mobile.de i autoscout24 pojawiają sie ciągniki nawet z 97 r w cenie do 8000 euro, i nie pisze nic co świadczyłoby o jakichś wadach. Takie aukcje trwają najdłużej 2 dni, gdyż jest to wielka okazja. Co o tym sądzicie? Czy jest możliwe, aby za ciągnik który w Polsce trzeba dać 60k zł tam był w przeliczeniu około 30k zł?
    • Przez ursusik1634
      Zamówiłem DF 610 w Jaryszkach. Ciągnik miał być w lutym a już praktycznie jest kwiecień, prace polowe czekają na niego. Zadzwoniłem do pana który się zajmuję sprzedażą i powiedział mi że maszyna stoi na placu we Włoszech co mnie bardzo zdziwiło bo przecież DF to niemiecka firma. Wczoraj przedstawiciel przywiózł mi faktury i autoryzację, powiedział, że ciągniki te składane są w Niemczech. W papierach znalazłem że został wyprodukowany we Włoszech jaka jest prawda, czy może ktoś brał już jakieś maszyny od nich?
    • Przez dawidursus323
      Co powiecie na temat ciągników z Ukrainy http://auto.ria.com/auto_khtz_150_15097751.html lub http://auto.ria.com/auto_khtz_t-40_15012001.html albo http://auto.ria.com/auto_khtz_3510_14935379.html po przeliczeniu na złotówki strasznie tanio to wychodzi? Jak z sprowadzeniem takiego ciągnika do polski i jego rejestracją?
    • Przez pepek85
      Czy ktoś może napisać coś na temat tego ciągnika?Czy opłaca się kupić? Jak z naprawa w razie awarii ? Ile pali i w ogóle .
       
       
    • Przez dawidursus323
      Który według was ma najlepszy stosunek ceny do jakości i wyposażenia?
      ursus 3512 tez z Pakistanu
      solis 50
      farmtrac 6050 lub 550
      Wszystkie modele bez kabiny i bez przodka.
      A moze lepiej wziasc z przodkiem?
×