Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam! Zastanawiam się nad kupnem ciągnika... W grę wchodzi John Deere 6170R na skrzyni AutoPowr praktycznie na full wypasie lub New Holland T7.220 BluePower oczywiście skrzynia AutoCommand, również z wyposażeniem na full. Aktualnie posiadam John Deere 6630 Premium i jestem z niego bardzo zadowolony. Jest sentyment do John Deere. Aczkolwiek Jelonek 80 tys. droższy od New Hollanda. Co powiecie o awaryjności serii T7?

Edytowane przez Matiassen
Opublikowano (edytowane)

Masa wysyłkowa New Holland T7.220 to 7300kg natomiast John Deere 6170R 7350kg, więc nie ma dużej różnicy w masie. Maszyny o podobnych mocach... Ciągnik będzie pracował na 180 ha. Zajmuję się tylko uprawą roślinną. Maszyna głównie będzie przeznaczona do ciężkich prac :) Chociaż nie zawsze :P

Edytowane przez Matiassen
Opublikowano

tyle tylko że nh podaje masę minimalną w najuboższym wyposażeniu na najmniejszych kołach a JD masę średnią na największych kołach, ale masy podobne i tak , NH ma większą masę max bo 13000 kg, JD 12000kg, a NH mamy też o ok 8 cm większy rozstaw osi.

 

w jakich skrzyniach biegów porównujesz te ciągniki?

ac w NH i dd w JD? czy na innych?

Opublikowano

jakoś musiało mi to umknąć, więc za NH przemawia dodatkowo skrzynie bezstopniowa

 

a brałeś jeszcze jakieś inne ciągniki pod uwagę czy tylko te dwa zostały ci do wyboru

Gość Profil usunięty
Opublikowano

bież jelonka mocniejszy 3 razy mniej awaryjny a jak już to jakaś fabryczna pierdoła, ale ja polecam ci skrzynie direct drive a na new hollanda nawet nie patrz bo to co niebieskie to szajs na kołach. wiem co mówie. nie sugeruj sie ceną!!!

Opublikowano

No właśnie słyszałem, że skrzynia AutoCommand jest dość awaryjna... sam dealer mi powiedział, że mieli kilka poważnych awarii tej skrzyni... Natomiast John na skrzyni AutoPowr, więc też bezstopniowa... Jak na razie wszystko jest na korzyść John Deere :)

Opublikowano

autopowr też bezawaryjnością nie grzeszyła, co do NH to AC to niby to samo co cvx w case albo cvt steyr a w tych ciągnikach te skrzynie spisują się świetnie i bez problemowo

 

a co do JD to ze skrzynią DD jak cenowo wygląda względem AP?

Opublikowano

Witam! Zastanawiam się nad kupnem ciągnika... W grę wchodzi John Deere 6170R na skrzyni AutoPowr praktycznie na full wypasie lub New Holland T7.220 BluePower oczywiście skrzynia AutoCommand, również z wyposażeniem na full. Aktualnie posiadam John Deere 6630 Premium i jestem z niego bardzo zadowolony. Jest sentyment do John Deere. Aczkolwiek Jelonek 80 tys. droższy od New Hollanda. Co powiecie o awaryjności serii T7?

 

Za NH przemawia adblue w porównaniu do awaryjnego filtra DPF.

Opublikowano

Między 6170R a 6190R jest 25 tys. netto różnicy. No ale to są te same gabaryty. Natomiast 6150R jest gabarytowo mniejszy, więc zapewne będzie sporo tańszy.

 

John Deere 6630 Premium śmiga u mnie z pługiem obrotowym czteroskibowym Kverneland EG100 z szerokością hydrauliczną. Zazwyczaj pług mam ustawiony na maksymalną szerokość... Spalanie wacha się od 17 do 25 litrów na godzinę... prędkość od 6 do 11 km/h... w zależności od ziemi. Na komputerze chwilowe zużycie maksymalnie pokaże 29l/h. Jak to wygląda przy NH T7.220 i JD 6170R (ewentualnie 6190R)?

Opublikowano

New Holland na pewno mniej pije i jest wygodniejszy, poza tym silnik i przekładnia są żywotne - na pewno przetrwaja wiecej niz kilkanaście tys. motogodzin. No i naprawy kosztują mniej niż w JD. Nie wiem co chcesz nim robić, ale możesz też pracować nim na małych prędkościach (do 30 m/h), co może być zaletą.

Opublikowano

T7000 ogólnie dobry ciągnik. Jednak ciągniki w tej stajni nie nadają się do eksploatacji w skrajnych dla danego modelu warunkach. Musi być większy zapas mocy. O kolegi pod 3000h remont skrzyni. U mnie tylny most i przedni most. Nasze ciężkie ziemie dają w kość.

Opublikowano

Osobiście to radził bym zmusić dilerów żeby przyjechali na pole oba tymi ciągnikami i sprawdzić je w polu. Czytałem teraz artykuł w Tygodniku Rolniczym na temat siły w ciągnikach.

Rolnik kupił ciągnik 163km i był słabszy niz jego stary 130 km, Po sprawdzeniu okazało się ze ma 127 km przy 1600-1800 obr, a te 163km osiąga przy 2100 i jeszcze jak jest zimo.

Wniosek jest taki, że teraz nie można porównywać ciągników nowych, do tych z lat 2001-2006 bo to całkiem coś innego, problem jest z ekologią i teraz radzą kupować ciągniki o 40 km silniejsze niż potrzebujemy, wtedy będzie nam moc odpowiadała.

Kolega pracujący W JD wypróbował w tamtym roku nowego 300 km z starym 15 letnim 300 km, i ten stary roił nowego w polu jak chciał, nowy nawet nie jękną.

A jaka seria 6 ma chińską skrzynie i Koreanskie mosty,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez seba836
      Witam chciałem zamówić filtr oleju, olej silnikowy gdzie polecacie zamówić na internecie?  https://allegro.pl/oferta/john-deere-olej-silnikowy-plus-50-ii-15w40-20l-10161440803  kupił ktoś tutaj kiedyś bo opinie dobre?
    • Przez sylwek23111
      Witam, czy przerabiał ktoś przystawkę 5-rzędową do kukurydzy firmy New Holland(MR575W) do Claasa Dominatora 98 lub podobnego? Wiem że trzeba prawdopodobnie zmodyfikować ramkę do zamocowania na gardzieli i przerobić napęd z dołu do góry, ale nie mogę nigdzie znaleźć informacji jakie obroty ma Claas, a jakie New Holland. Może ktoś spotkał się z takimi danymi, albo doradzi czy jest sens to przerabiać?
    • Przez seba836
      Witam, mam problemy z pompowaniem fotela w JD 6520 miał ktoś tak i wie jak naprawić ?

    • Przez seba836
      Cześć od kilku dni w swoim Jelonku 6520 SE mruga mi kontrolka świece żarowe w kokpicie ciągnik zaczął inaczej chodzić. Na wolnych obrotach faluje nie równo chodzi, macie jakieś podpowiedzi ? Od czego zacząć i czy ktoś miał tak podobnie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v